× Hello Holidays

Circuit cu sejur Antalya - Cappadocia | 8 zile - Avion | 2022


Circuit cu sejur Antalya - Cappadocia | 8 zile - Avion | 2022
Recenzii turisti
Ghid insotitor
Variante de plata
Card online
Transfer bancar
Cash

Program detaliat

Circuit cu sejur Antalya - Cappadocia | 8 zile - Avion | 2022
ANTALYA - KONYA - CAPPADOCIA - GOREME - UCHISAR - SATUL SILLE – BISERICA HAGIA ELENA 

Ziua 1. BUCURESTI - ANTALYA

Intalnire cu reprezentantul agentiei in aeroportul Henri Coanda din Bucuresti pentru imbarcare pe zborul spre Antalya, localitate supranumita “capitala Rivierei turcesti”. Dupa aterizarea pe aeroportul din Antalya se efectueaza transferul catre hotelul la care veti fi cazati. Cocktail de bun venit si timp liber.

Ziua 2. ANTALYA - KONYA - CAPPADOCIA

Mic dejun. Plecare spre Konya, batrana capitala a Sultanatului Selgiucid si patria dervisilor rotitori, un oras conservator si pastrator de traditii stravechi. Aici vizitam o bijuterie a artei islamice, Mausoleul lui Jalal al Din, cel mai mare poet mistic persan, cunoscut sub numele de Rumi sau Mevlana. Continuam pe traseul vestitului “ Drum al Matasii” cu o vizita a Caravanseraiului Sultanhani, locul de odihna a caravanelor. Seara, cazare si cina la Mustafa Hotel/ similar in Cappadocia.

Ziua 3. GOREME - UCHISAR

Mic dejun. Admiram muzeul in aer liber din Valea Goreme, vechiul complex monastic ce adaposteste incredibile biserici sapate in stanca, decorate cu fresce bizantine de o neasemuita frumusete. Urmeaza vizitarea “Castelului” Uchisar, gigantic “svaiter” de piatra, folosit ca refugiu de primii crestini, cu o superba panorama asupra Vaii Porumbeilor. Vizitam Cavusin, una dintre cele mai vechi asezari din zona cu Biserica Sf. Ioan Botezatorul, cea mai veche biserica din zona, aceasta datand din secolul al V-lea. Continuam cu orasul subteran ( sau similar) cu biserici si case sapate in piatra, locul in care se adaposteau locuitorii de spaima invaziilor, iar primii crestini fugind din calea persecutiilor pagane. Spre dupa-amiaza, ajungem la un atelier de tesatorie, unde vom vedea cum diverse materii prime, ca matasea, bumbacul sau lana, ajung produse finite, pregatite de comercializare. Seara, intoarcere la  acelasi hotel in zona Cappadocia.

Ziua 4. SATUL SILLE – BISERICA HAGIA ELENA - ANTALYA

Mic dejun. Parasim frumoasa Cappadocie si ne indreptam spre Selcuk, satul Sille. Acesta este un centru important al crestinismului timpuriu, unde diferite culturi traiesc impreuna. Tot in Sille, gasim o asezare istorica veche de mai bine de 5000 de ani, Biserica Hagia Elena,  care poarta urme din perioadele romane, byzantine, selgiucide si otomane si reuneste diferite culturi prin moscheile, podurile si casele sale. Continuam drumul spre Antalya. Cazare si cina la hotel.

Ziua 5. ANTALYA

Mic dejun. Vizitam Cascada Karpazkaldran. Dupa vizite, vom avea sansa sa vizitam un atelier de bijuterii si sa experimentam arta de a face o bijuterie. De asemenea, vom ajunge la un prezentare de moda  de articole din piele turcească de înaltă calitate. Dupa ora 14:00 vom face check-in la hotelul nostru all inclusive la Marea Mediterana.

Ziua 6-7. Relaxare la plaja.

    Va asteapta 2 zile de relaxare la plaja.

Ziua 8. ANTALYA - BUCURESTI

Transfer catre aeroportul din Antalya pentru zborul spre Bucuresti.

 

Informații

2022 - DATE

de PLECARE

Loc in Cam. DBL/ TPL (HELLO SALES)

Suplim. SGL

COPIL

0 – 1.99 ani

03.06, 10.06, 17.06, 16.09

489

220

50

24.06

509

220

50

01.07, 09.09

529

220

50

08.07, 15.07, 22.07, 29.07, 05.08, 12.08, 19.08, 26.08

569

220

50

02.09

549

220

50

HELLO SALES valabil pana la 31.05.2022, cu achitarea unui avans de 20% la inscriere si diferenta de plata cu 30 de zile inainte de plecare.

In situatia in care programul se poate organiza, respectand restrictiile determinate de pandemia Covid, in caz de retragere/renuntare, se aplica penalizari de 100% din valoarea avansului achitat conform pragurilor de mai sus.

Grup minim 25 persoane

In cazul nerealizarii grupului minim excursia se va reprograma / anula, cu posibilitatea inscrierii la un program similar;

Ghidul poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice, cu respectarea vizitarii tuturor obiectivelor din program;

TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA

Orasul

Locul de intalnire

Tarif/pers.

€/sens

BOTOSANI

Benzinaria Rompetrol (Cal.Nationala)

35 €/sens

SUCEAVA

Hotel Bucovina

35 €/sens

IASI

McDonald’s Gară

33 €/sens

P. NEAMT

Benzinaria Mol (Blv.Traian)

30 €/sens

ROMAN

Gară

30 €/sens

VASLUI

Benzinaria OMV (Str.Stefan cel Mare)

30 €/sens

BARLAD

Statie Renel / Benzinaria Rompetrol

30 €/sens

BACAU

Parcarea Stadionului Municipal

28 €/sens

ADJUD

Benzinaria Lukoil

25 €/sens

FOCSANI

Benzinaria Mol (Blv.Bucuresti) / LIDL (Restaurant Moldova)

23 €/sens

GALATI

McDonald’s

25 €/sens

BRAILA

Magazin Penny (Sos.Buzaului)

25 €/sens

RM. SARAT

Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu)

20 €/ sens

BUZAU

McDonald’s Unirea

23 €/ sens

TULCEA

Autogara Augustina / Petrom (Str.Babadag)

38 €/ sens

CONSTANTA

Gara CFR

33 €/sens

MEDGIDIA

Restaurant Balada / LIDL

28 €/sens

TG. MURES

Benzinaria Mol – 1 Dec 1918

45 €/sens

SIGHISOARA

Benzinaria Rompetrol

45 €/sens

MEDIAS

Autogară

45 €/sens

FAGARAS

Casa de Cultura

30 €/sens

BRASOV

Benzinaria Mol - Calea BucureSti

25 €/sens

SINAIA

Gară

23 €/sens

CAMPINA

Popas Casa Bucur - Km 92

20 €/sens

PLOIESTI

Benzinaria Petrom Metro

25 €/sens

TARGOVISTE

Hotel Valahia

25 €/sens

CRAIOVA

Benzinaria Petrom Gara

28 €/sens

SLATINA

Benzinaria OMV

25 €/sens

DEVA

McDonald’s GARA

45 €/sens

ORASTIE

Benzinaria Rompetrol (Str.Unirii)

55 €/sens

ALBA IULIA

Gară

48 €/ sens

SEBES

ROMPETROL iesire Lancram

45 €/ sens

SIBIU

Benzinăria Mol - Selimbăr

40 €/sens

RM. VALCEA

Sala Sporturilor

30 €/sens

PITESTI

McDonald’s Gară / Petrom Podul Viilor

20 €/sens


Conditii generale TRANSFERURI DE GRUP:

- Tarifele de mai sus sunt de persoană Si sunt valabile pentru transport pe sens.

- OraSele reprezintă puncte de imbarcare/debarcare.

- Locurile de imbarcare prezentate in tabelul de mai sus sunt informative, acestea pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma odata cu informarea de plecare.

- Transferurile de grup se confirma automat si se organizeaza (indiferent de numarul de persoane care solicita transferul).

- In functie de marimea grupului, transferurile se pot efectua cu: autoturism, microbuz, minibus, autocar sau cu ajutorul firmelor ce efectuează curse de linie.

- Transferurile de grup nu au intotdeauna traseu direct, pot implica transbordari (pe mai multe curse, inclusiv cu parteneri diferiti), timpi de asteptare, etc.

- Traseele pot suferi modificări in funcție de numărul de participanți existenți pe ruta respectivă.

- Timpii de asteptare intre imbarcare/debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul de grup, poate varia in functie de orarul de cursa al acestuia.

- Informarile de plecare sunt disponibile cu 2 zile inaintea plecarii.

- Orele, numerele de telefon ale soferilor sau numerele de dispecerat, se vor comunica cu 2 zile inaintea datei plecarii, urmand sa tineti legatura cu acestia pentru a va informa privind situatia concreta din ziua plecarii (ora exacta a sosirii in orasul dvs).

- Orele de preluare sunt estimative Si pot suferi modificări (timpi de aSteptare), in funcție de condițiile de trafic Si legăturile de transfer, atât la plecare cât si la intoarcere.

- Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata. Va rugam sa respectati ora imbarcarii, pentru ca grupul nu poate astepta turistii care intarzie .

- Daca turistii doresc imbarcarea dintr-o alta localitate decat din Bucuresti, acestia trebuie sa informeze agentia de turism la care s-au inscris cu minim 14 zile inainte de data plecarii. Confirmarile de transferuri din tara cu mai putin de 14 zile inainte se vor face On request, in functie de capacitatea mijloacelor de transport utilizate. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau cele solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi) se achita un supliment de 5 €/pers/sens, iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.

- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon (valabil) al pasagerilor si disponibil la momentul plecarii. Agentiile partenere au obligatia, in momentul rezervarii, de transmitere a numarului de telefon valabil al turistilor inscrisi, catre Tour Operatorul Hello Holidays. Numarul de contact al turistilor este foarte important de transmis, deoarece, mai ales in cazul transferurilor cand pot aparea diferite modificari, intarzieri, etc., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat, etc. In caz contrar, agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului confirmat sau a pachetului de servicii contractate.

Observatii / Conditii de calatorie:

  • Pentru călătorie este necesar paSaportul simplu electronic sau temporar, valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii in ţară. Toti copiii au nevoie de pasaport.
  • Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel puţin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro.
  • Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
  • Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie nu prezinta urme de deteriorare a elementelor de siguranta.
  • Autoritatile de frontiera isi rezerva dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul unei anumite tari a oricarei persoane care nu prezinta suficienta credibilitate. Agentia de turism nu poate fi facuta raspunzatoare pentru astfel de situatii care nu pot fi depistate anterior datei  plecarii.
  • Ghidul poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice, cu respectarea vizitarii tuturor obiectivelor din program. Pentru explicatiile la obiectivele turistice, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.
  • Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
  • Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala si nu sunt obligatorii.
  • Obiectivele turistice redactate cu litere ingrosate si inclinate (Bold- Italic), se viziteaza doar la exterior. In situatia in care nu se mentioneaza ca turul de oras este panoramic cu autocarul, implicit turul se va face pietonal.
  • Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
  • Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor;
    in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna; daca circuitul se anuleaza din cauza neintrunirii grupului minim, agentia nu este obligata sa suporte costul respectivelor bilete de avion.
  • Politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect.
  • Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
  • Turistii care solicita partaj in camera dubla / tripla, nu vor achita suplimentul de camera Single, daca Agentia nu reuseste sa completeze partajul. Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei.
  • Nominalizarea hotelurilor se va face in ultima saptamana inainte de data plecarii, in functie de marimea grupului. Mentiunea “sau similar” in dreptul denumirii hotelului, face referire doar la categoria de confort si regimul de masa al hotelului.
  • Categoria hotelurilor Si a mijloacelor de transport este cea oficiala pentru pentru o anumita tara, putand exista diferente fata de standardele din Romania, fapt neimputabil agentiei de turism. Repartizarea camerelor la hotel se face de către recepţia acestuia. Eventuale nemultumiri legate de amplasarea sau aspectul camerei, se rezolva de catre turist direct la receptie.
  • Hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii.
  • In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
  • Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar /frigider, seif, aer conditionat, etc); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
  • In ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani cash (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii.
  • Acest program nu este recomandat persoanelor cu mobilitate redusa.
  • In derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din raţiuni de securitate, schimbări de aeroporturi din raţiuni politice, greve, condiţii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăSirea situaţiilor ivite; totodată, agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
  • Avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale).
  • Nu sunt necesare vaccinari speciale pentru aceasta destinatie;

Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!

Prezentul program este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat.

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzii

Recenzie adaugata cu succes!

Scrie si tu o recenzie!

Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
 

Alte circuite din regiune

Circuit Grecia Clasica si Insula Corfu | 10 zile - Autocar | 2024

Circuit Grecia Clasica si Insula Corfu | 10 zile - Autocar | 2024

Grecia

  • 9
  • 3
  • 9 Nopti / Mic dejun / Transport cu autocarul
  • tarif cu taxe , valabil pentru plecarea 26.06.2024

de la 645 €/pers.

Circuit Grecia - Peloponez  | 7 zile -  Autocar | 2024

Circuit Grecia - Peloponez | 7 zile - Autocar | 2024

Grecia

  • 6
  • 3
  • 6 Nopti / Mic dejun / Transport cu autocarul
  • tarif cu taxe , valabil pentru plecarea 01.06.2024

de la 512 €/pers.

Circuit Istanbul - Comoara de pe doua continente | 5 zile - Avion | 2024

Circuit Istanbul - Comoara de pe doua continente | 5 zile - Avion | 2024

Turcia

  • 4
  • 3
  • 4 Nopti / Mic dejun / Transport cu avionul
  • tarif cu taxe , valabil pentru plecarea 28.08.2024

de la 524 €/pers.

Calendar plecari circuite

Aprilie 2024
Mai 2024
Iunie 2024
Iulie 2024
August 2024
Septembrie 2024
Octombrie 2024
Lunile anterioare
Lunile urmatoare
Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

Azi 10 03 2024 am fost intr o excursie de 1 zi minunată, multumesc atât șoferului cât și ghidului ptr faptul că ne au facut ziua frumoasă

Constantin Marinita, 10.03.2024 Citeste mai mult

Nu am calatorit cu d-vs, dar mi-as dori!

Labont Eugenia, 12.02.2024 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn