Golden Sands Hotel Creek
Dubai Creek, Dubai, Emiratele Arabe Unite
- 5
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
(Vat) Rates are inclusive of 5% Value Added Tax starting from 01st January 2018. check in time is at 14:00 hours on the day of arrival and check out is at 12:00 hours. Boutique Services > Luggage unpacking and packing > Baby sitting service > In room self-care services > Gaming consoles > Premium amenities > In room check in > Priority valet parking > Laundry service > Car and Limousine rental service Facilities > Fitness centre > Rooftop swimming pool > 24 hours business centre > Tourism facilities > Concierge Maximum of one Extra bed can be provided per room, EXCEPT in Superior Room (NO EXTRA BED option available). Optional New Year Gala Dinner on the 31st of December No arrival or departure on the 31st of December 2023 FROM 01.11.2023 THE LOUNGE Lounge Access: AED 150 net per person per access The Lounge will open daily from 7:00 to 22:00. Lounge Access includes complimentary: Breakfast Buffet from 7:00 to 10:00 Light Lunch Snacks from 13:00 to 15:00 Dinner Snacks from 19:00 to 21:00 Service in The Lounge Wireless internet access Business Center in The Lounge Daily selection of coffee and tea, juices, fresh fruits, selection of snacks and a Candy Bar ADDITIONAL SERVICES: - Afternoon High Tea will be served in The Lounge from 16:00 to 18:00 at an additional price, and advanced reservations are required. - Special A la carte Dinner Menu featuring hotel’s most exquisite dishes will be available in The Lounge at an additional price. Terms and Conditions: The Lounge is restricted to adults only, age 16+. Dress Code: The Lounge is a smart casual area, no slippers, shorts, bathrobes, swimsuits to be worn.Conditii de plata si penalizare
Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/
Informatii standard
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/
Informatii precontractuale
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra