HIPOTELS SAID
Cala Millor, Mallorca, Spania
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hipotel Said parte din grupul hotelier Hipotels & Resorts este un hotel de 4 stele, amplasat pe coasta estica a insulei baleare Palma de Mallorca, in statiunea Cala Millor. Unitatea de cazare beneficiaza de o pozitie excelenta, aflandu-se la o distanta de 57 m de cea mai apropiata statie de autobuz, 200 m de plaja, 1,3 km de centrul comercial al statiunii si la 72 km de Aeroportul Palma de Mallorca. Hotelul se bucura de o localizare excelenta aceasta fiind apropiata de plaja, dar si de toate activitatile din statiunea Cala Millor, oferind toate serviciile necesare pentru ca turistii sa aibe parte de un sejur perfect. Resortul detine 4 certificate de excelenta obtinute in 2014-2015. Transferul aeroport - hotel - aeroport, se face cu un shuttle bus local. Atentie! Pentru aceasta zona oferim numai asistenta turistica telefonica! Taxa locala: 1-2eur /pers./zi + 10%TVA (in functie de clasificarea hotelului) – se achita la fata locului! Copiii pana la 16 ani nu achita taxa.Localizare
Hipotel Said este amplasat pe coasta estica a insulei baleare Palma de Mallorca in statiunea Cala Millor. Unitatea de cazare beneficiaza de o pozitie excelenta, aflandu-se la o distanta de 57 m de cea mai apropiata statie de autobuz, 200 m de plaja, 1,3 km de centrul comercial al statiunii si la 72 km de Aeroportul Palma de Mallorca.
Facilitati hotel
Unitatea de cazare detine un numar de 187 de camere, punand la dispozitia turistilor un restaurant, un bar, 2 piscine, sala gimnastica, animatie, jacuzzi, sauna, baie turceasca, cada hidromasaj, gradina, servicii concierge, servicii schimb valutar, servicii medicale, servicii rent-a-car, transfer aeroport (contra cost), room service, servicii curatatorie-spalatorie (contra cost), internet Wifi (gratuit), telefon fix, fax si fotocopiator. Hotelul detine si o sala de conferinte complet echipata.
Facilitati camere
In cadrul fiecarei camere hotelul ofera aer conditionat, balcon, baie cu dus, uscator par, seif, minibar, telefon fix, TV si WiFi.
Sport & Divertisment
Pentru destinderea si relaxarea turistilor hotelul are amenajat piscina acoperita, sala gimnastica, jacuzzi, sauna, baie turceasca, cada hidromasaj si gradina. In timpul zilei au loc programe sportive si activitati distractive in cadrul piscinei reallizate de catre un staff specializat. Serile au loc show-uri si spectacole in cadrul terasei/ restaurantului.
Drinks & Food
Turistii pot experimenta gusturile cu specific mediteranean si international in cadrul unui restaurant ce este cunoscut mai ales pentru preparatele delicioase din peste. Hotelul mai detine un bar unde turistii pot savura cocktail-uri si gustari variate.
Site Web
http://en.hipotels.com/hotel-said-in-majorca.htm
Conditii de plata si penalizare
Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/
Informatii standard
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/
Informatii precontractuale
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra