× Hello Holidays

TUNISIA: Mirajul Africii de Nord | Circuit & Mini Sejur PREMIUM TOURS

Tunisia, Tunisia, Tunisia

  • 4

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

TUNISIA: Mirajul Africii de Nord | Circuit & Mini Sejur PREMIUM TOURS

Ziua 1. BUCURESTI – TUNIS

Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 10:55 pentru imbarcare pe zborul Companiei Lufthansa cu destinatia Tunis, via Munchen. Decolare la ora 12:55 cu zborul LH1651 si aterizare in Munchen la 13:55. Decolare spre Tunis cu zborul LH1744 la 14:45. Sosire in Tunis la ora 16:55. Transfer la hotel si timp liber. Fondat in anul 698 de catre arabi, orasul Tunis a inflorit de-a lungul secolelor, devenind un centru comercial glorios, in special in perioada romana. Medina, centrul orasului vechi, reflecta si astazi stralucirea de odinioara a cetatii si a devenit sit UNESCO in anul 1979. Este constituit din aproximativ 700 de monumente – palate, moschei, mausolee si madrase datand din perioadele califatelor Almohad si Hafsid. Cina si cazare la hotel Ramada Plaza 5* sau similar.

 

ZIUA 2. TUNIS – CARTAGINA – SIDI BOU SAID – KAIROUAN

Mic dejun. Incepem ziua cu vizita la Muzeul Bardo, bijuterie a patrimoniului national al Tunisiei. Fosta resedinta a dinastiei Bey, cladirea a fost transformata in muzeu in anul 1888 si adaposteste mii de obiecte arheologice datand din perioadele punice, elene, romane si islamice, dar vom intalni si artefacte din epoca preistorica si protoistorica. Vom servi pranzul, dupa care ne indreptam spre Kairouan, iar pe drum vom vizita Cartagina si Sidi Bou Said. Orasul Cartagina a fost intemeiat de catre negustorii fenicieni, sub conducerea reginei Dodo. Cartagina este localizat in partea estica a lacului Tunis si a fost un oras prosper pana la distrugerea sa, in anul 146 I.Hr., in timpul celui de-al Treilea Razboi Punic. Romanii au refondat Cartagina, devenind mai apoi unul dintre cele mai importante trei orase ale imperiului Roman. Si-a pastrat stralucirea pana la cucerirea de catre arabi, cand a fost distrus a doua oara. Vom admira Baile lui Antonius, cele mai mari bai termale romane din afara Italiei, Acropolium – fosta catedrala catolica, si portul punic – port functional in perioada antica. Continuam spre Sidi Bou Said, sat pitoresc faimos pentru usile si ferestrele pictate in alb si albastru, in contrast cu zidurile de un alb pur. Sidi Bou Said domina Golful Tunis, iar in secolul 18 oamenii instariti isi construiau casele de vacanta aici. In prezent, Sidi Bou Said este impanzit de cafenele intime, magazine cu suveniruri traditionale si hoteluri cochete. Continuam spre Kairouan. Cina si cazare la hotel La Kasbah 5* sau similar.

 

ZIUA 3. KAIROUAN – TOZEUR

Mic dejun. Astazi, vom vizita orasul sfant Kairouan, intemeiat in anul 670, fiind cel mai vechi asezamant Islamic. Orasul a avut perioada de inflorire in secolul 9, sub dinastia Aghlabid, iar in prezent continua sa fie un reper pentru cei care doresc sa descopere istoria islamului in Tunisia, aflandu-se in patrimoniul UNESCO. Vom vizita Marea Moschee – cea mai veche moschee din nordul Africii, cu unul dintre cele mai vechi minarete din lume, Bazinele Aghlabide si Moscheea Frizerului, locul de veci al unuia dintre companionii profetului Mohamed, Abu Zama al-Belaoui. Acest asezamant se numeste Moscheea Frizerului deoarece se crede ca Abu Zama al-Belaoui purta cu el mereu trei fire de par apartinand profetului Mohamed, iar o alta teorie spune ca aceasta ar fi fost profesia prietenului profetului. Vom servi pranzul, dupa care continuam spre Tozeur, cunoscut ca “Poarta catre Desert”, fiind punctul de plecare catre desertul Sahara. Tozeur se afla in zona de stepa a Tunisiei si beneficiaza de peisaje colorate, cu palmieri. In trecut, orasul era o oaza pentru caravanele ce parcurgeau ruta Biskra (Algeria) – Qabis (Tunisia). Cina si cazare la hotel Ras El Ain 4* sau similar.

 

 

ZIUA 4. TOZEUR – CHEBIKA – TAMERZA – CHOTT EL JERID – DOUZ

Mic dejun. Ne aventuram cu o excursie cu jeepuri 4X4 la Canioanele din Chebika si la Cascadele Tamerza. Chebika este o oaza muntoasa, in desertul Sahara. In trecut a fost avanpost roman denumit Ad Speculum, deservind mai apoi ca refugiu pentru triburile berbere. Datorita expunerii constante la soare, mai este cunoscut ca si ”Castelul Soarelui”. Desertul Sahara se intinde pe 11 tari, una dintre ele fiind Tunisia. Vom trai experinta unica a desertelor africane, admirand peisaje unde s-au filmat scene din Star Wars, iar mai apoi ne vom relaxa la Cascada Tamerza. Ne vom intoarce la hotelul din Tozeur pentru pranz, iar mai apoi vom pleca spre Lacul Chott El Jerid, cel mai mare lac sarat din desertul Sahara, cu o suprafata de 7000 km2. Din cauza climatului extrem, cu precipitatii de doar 100 mm pe an si cu temperaturi de pana la 50 de grade Celsius, apa din lac se evapora, aparand renumitul efect de fata morgana – fenomen optic format datorita devierii razelor de lumina la trecerea printr-un mediu neomogen, in special straturi de aer aflate la temperaturi diferite. Vom continua spre Douz, un alt oras-poarta catre desertul Sahara si fost popas pentru caravanele ce strabateau neprietenosul desert. Cina si cazare la hotel Sahara Douz 4* sau similar.

 

ZIUA 5. DOUZ – MATMATA SFAX

Mic dejun. Vom porni spre Matmata, un alt loc spectaculos unde s-au filmat scene din Star Wars. Asezarea este renumita pentru casele subterane, tip pestera, numite “case troglodite”. In prezent, exista in jur de 1200 de astfel de case, “scobite” in munti, cu pasaje subterane ce formeaza adevarate retele de tuneluri. Vom admira peisajele lunare unice din Matmata si vom servi pranzul, dupa care vom porni spre Sfax, al doilea cel mai mare oras tunisian si important port comercial la Marea Mediterana. Cunoscut drept capitala uleiului de masline din Tunisia, Sfax ne va arata partea autentica a tarii. Vom avea ocazia sa exploram medina, cu alei intortocheate si magazine traditionale, Marea Moschee, dar si Kasbah (citadela). Cina si cazare la hotel Les Oliviers Palace 5* sau similar.

 

ZIUA 6. SFAX – EL JEM – MONASTIR – SOUSSE – HAMMAMET

Mic dejun. Astazi vom porni spre destinatia noastra de plaja si relaxare, Hammamet. Pe drum, vom opri in oraselul El Jem, pentru a vizita Amfiteatrul El Jem – marturie a arhitecturii si maiestriei Imperiului Roman. Inregistrat in Patrimoniul UNESCO, amfiteatrul purta numele de Thydrus pe vremea romanilor si este cel mai mare amfiteatru din nordul Africii, cu o capacitate de aproximativ 35 000 spectatori. A fost construit in secolul 3, din blocuri intregi de piatra, fara fundatie, in forma ovala. Continuam spre Monastir pentru a vizita Mausoleul Bourgiba, un memento al sistemului politic tunisian. Habib Bourguiba a fost primul presedinte al Tunisiei si, desi nu a fost niciodata ales de popor prin alegeri libere, este considerat parintele Tunisiei moderne. Continuam spre Sousse, unde vom servi pranzul. Vom vizita apoi Muzeul Arheologic Sousse, a doua cea mai mare colectie de mozaicuri din lume dupa Muzeul Bardo din capitala tunisiana. Continuam spre Hammamet, destinatia de plaja unde ne vom relaxa doua zile. Cina si cazare la hotel Le Sultan 4* sau similar.

 

Zilele 7-8. HAMMAMET – Relax escape!

Mic dejun. Ne vom petrece doua zile la malul Marii Mediterane, in renumita statiune Hammamet. Va puteti relaxa pe plajele aurii, puteti face snorkeling sau sporturi nautice precum caiac sau paddleboard, ori puteti explora medina (orasul vechi) din Hammamet – un labirint format din alei inguste, pereti decorati cu mozaicuri colorate specifice arhitecturii arabe si magazine traditionale. De asemenea, puteti vizita fortareata Kasbah, ce domina medina si marea. Cunoscuta si sub numele de Fortareata Hammamet, fortificatia dateaza din secolul 9, iar inauntru veti descoperi un muzeu ce spune povestea ocuparii spaniole si a piratilor. Pe langa semnificatia istorica, citadela ofera privelisti uluitoare asupra Marii Mediterane. Cina si cazare la hotel Le Sultan 4* sau similar.

 

Ziua 9. HAMMAMET – TUNIS – BUCURESTI

Mic dejun. Transfer la aeroportul din Tunis pentru imbarcare pe zborul Lufthansa LH1745 cu destinatia Munchen. Decolare la ora 11:50 si aterizare in Munchen la ora 15:00. La ora 21:50 imbarcare pe zborul LH1654 cu destinatia Bucuresti. Aterizare la Bucuresti la ora 01:10 (a doua zi).


PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.

PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.

Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoana.

Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Noiembrie 2023. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.

 

Documente de calatorie

Pentru aceasta excursie este necesar pasaportul electronic sau pasaportul simplu valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Nu se accepta pasaportul temporar.

Nota: Va rugam sa ne transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o copie dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in format PDF sau JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii, numarul de pasaport, etc.  Verificati ca pasaportul sa fie valabil cel putin inca 6 luni de la data returului din excursie, cu minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea in destinatie

 

GRUP MINIM :

Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 45 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.

 

OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:

Orasul

Locul de imbarcare

SIBIU

Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C

FAGARAS

Casa de Cultura

BRASOV

Benzinaria Mol - Calea Bucureşti

SINAIA

Gara

CAMPINA

Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60

PLOIESTI

Gara Ploiesti SUD

TARGOVISTE

Hotel Valahia

RM. VÂLCEA

Sala Sporturilor

PITESTI

Mc Donald’s – Bd. Republicii

CRAIOVA

Benzinaria Petrom Gara

BACAU

Parcare Hotel Moldova

FOCSANI

Catedrala Sfanta Parascheva

RM. SARAT

Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu

BUZAU

Mc Donald’s – Bulevardul Unirii

GALATI

Casa de cultura

BRAILA

Mc Donald’s – Calea Calarasilor

TULCEA

Parcare Complex Pelican

CONSTANTA

Gara CFR

MEDGIDIA

Restaurant Balada

SLATINA

Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 27

Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.03.2024 pe programele Hello Premium Tours.

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*

  • Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;

  • Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.

  • Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.

  • Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.

  • Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.

  • Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.

 

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**

  • Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.

  • Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.

  • Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.

  • La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.

 

CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER

  • Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport

  •  Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta

  • Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.

  • Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.

  • Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.

  • Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.

 

CONDITII GENERALE de CALATORIE

DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro  sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions

- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro

-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.

 

CONDITII DE INSCRIERE:

 Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor

- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii

- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii

- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte

- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti

 

OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:

- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea

- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).

-  Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.

- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana

- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;

- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora

- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;

- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.

NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).

 

OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI

- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;

- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.

- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.

- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;

- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.

- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.

- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.

- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.

- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.

 

 IMPORTANT

- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!

- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente

- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.

- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil

- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.

- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.

- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzii

Recenzie adaugata cu succes!

Scrie si tu o recenzie!

Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

Nu am calatorit cu d-vs, dar mi-as dori!

Labont Eugenia, 12.02.2024 Citeste mai mult

Numai ce ne-am întors din circuitul Emiratelor Arabe “Povestea celor 7 regate!”O experiența minunată, alături de un grup minunat cum rar găsești și cu 2 ghizi de excepție! Dar țin să mulțumesc din suf...

Mona Ciobanu, 31.01.2024 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn