× Hello Holidays

Iaki

Mamaia, Jud. Constanta, Romania

  • 4

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

Localizare: Hotel Iaki 4**** Mamaia este situat in centrul statiunii Mamaia, la 20 metri de plaja si a ajuns sa fie sinonim cu Mamaia, acesta avand o lunga istorie impletita cu cea a statiunii in sine.

Acces SPA:Tarifele cu pensiune completa: includ si accesul la Iaki Spa Center;
Acces Spa doar pentru clientii cazati in hotel
ATENTIE: IN PERIOADA 27 IUNIE a 12 IULIE (INCLUSIV) CENTRUL IAKI SPA VA FI INCHIS PENTRU MENTENANTA ANUALA!

Mese:
  • Mic dejun
  • Pranz
  • Pensiune completa:
    • Pranzul/Cina pot fi servite in sistem serviciu la farfurie sau bufet (pentru minim 30 persoane).
Camere:
  • Dubla superioara 
  • Apartament standard 
  • Apartament fara balcon (nu are vedere la mare)
  • Dubla executiva (nu mai are vedere la mare) 
  • Apartament superior (nu are vedere la mare) 
  • Apartament executiv (nu mai are vedere la mare) 
  • Dubla standard
  • MENTIUNI:
    • Pentru accesul la pranz/cina este obligatorie purtarea bratarii inmanata la receptie la momentul cazarii;
    • Demipensiunea/pensiunea completa se serveste in interiorul celor doua restaurante a terasa restaurantului este destinata doar clientilor a la carte;
    • Bauturi incluse la bufet:
      • Mic dejun: apa, sucuri, cafea espresso
      • Pranz: apa, sucuri
      • Cina: apa
    • Prosoapele pentru plaja/piscina exterioara (cu apa incalzita) se acorda in schimbul unui card special, primit de la Receptia Hotelului in momentul cazarii si se returneaza in ziua plecarii.
      • In cazul in care oaspetele nu returneaza cardul in ziua check-out-ului, va achita o taxa de 100 lei/card (TVA inclus).
    Informatii obligatorii ce trebuie transmise turistilor:
  • Ora de incepere a zilei hoteliere (check-in) este 16:00. In ziua plecarii, check-out-ul se face pana la ora 12:00.
    • Tarife pentru late check-out:
      • intre orele 12:00 a 15:00: 30% din valoarea cazarii
      • intre orele 15:00 a 18:00: 50% din valoarea cazarii
      • dupa ora 18:00: 100% din valoarea cazarii
    • Promisiunile facute clientilor de catre agentii privind: preluarea camerei mai devreme de ora 16:00, eliberarea mai tarziu de ora 12:00, camere alaturate sau situate pe un anumit etaj/corp al hotelului sunt fara acoperire si pe raspunderea exclusiva a agentiei de turism.
  • Fiecare oaspete are obligatia de a prezenta actul de identitate valabil (carte de identitate sau pasaport) la check-in.
    • Fiecare adult trebuie sa se legitimeze individual a nu este suficient un singur act de identitate pentru o camera dubla.
    • Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti fara acte de identitate.
    • Numele de pe voucherul agentiei trebuie sa corespunda cu numele persoanelor prezente la check-in.
  • Accesul la plaja privata a hotelului este gratuit.
    • Sezlongurile se ocupa in ordinea sosirii a nu se pot rezerva.
    • Prosoapele pentru plaja/piscina exterioara (cu apa incalzita) se ofera pe baza unui card primit la receptie, care trebuie returnat in ziua plecarii.
    • Taxa pentru card nereturnat: 100 lei/card.
  • Parcarea autoturismelor este gratuita, in fata hotelului, in limita disponibilitatii.
    • Locurile nu pot fi rezervate.
    • La iesirea din parcare, locul nu se poate retine a la intoarcere, accesul este permis doar daca mai sunt locuri disponibile.
    • Hotelul are si un garaj subteran monitorizat a 20 euro/zi (TVA inclus), accesul se face pe baza de rezervare si in functie de disponibilitate.
    • Se recomanda lasarea numarului de inmatriculare si a unui numar de telefon la receptie.
  • Cererile pentru upgrade la camera superioara sau vedere la mare se fac inainte de sosire, cu Departamentul Rezervari.
    • Acestea sunt contra cost, conform politicii tarifare si in functie de disponibilitate.
  • Accesul la Centrul Spa este inclus doar pentru oaspetii cu pensiune completa.
    • Pentru ceilalti, accesul este contra-cost.
  • Centrul Iaki Spa va fi inchis pentru mentenanta in perioada 27 iunie a 12 iulie 2026 (inclusiv).
    • Vor fi disponibile serviciile de masaj si terapiile pe piscina exterioara.
  • La check-in este necesara prezentarea unui card de credit valid pentru garantare.
    • Hotelul isi rezerva dreptul de a preautoriza suma aferenta cazarii sau minibarului (500 lei).
  • Nu este permis accesul cu animale de companie in hotel.
  • Fumatul este interzis in interiorul hotelului, cu exceptia spatiilor special amenajate (ex: terasa).
    • Taxa de penalizare pentru fumat in camera: 100 euro/zi.
  • Se accepta la plata urmatoarele carti de credit: Visa, MasterCard, American Express, Eurocard.
  • Din motive comerciale si sanitare:
    • Este interzisa introducerea si depozitarea in camera sau pe balcon a produselor alimentare si bauturilor aduse din exterior.
    • Este strict interzisa utilizarea aparatelor de gatit/incalzit in camera.
    • Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua persoanele care incalca aceasta regula.
  • In camere exista doar racitoare hoteliere tip minibar, NU frigidere casnice.
    • Acestea sunt destinate exclusiv pastrarii bauturilor miniaturale.
    • Nu pot pastra alimente, nici pentru sugari/copii mici.
    • Folosirea in alte scopuri implica o taxa de 10 euro/zi/camera.
  • Camerele dispun de casete de valori cu cod personal.
    • Se recomanda depozitarea valorilor in aceste casete.
    • Hotelul nu raspunde de obiectele pierdute, uitate sau nesupravegheate, indiferent unde s-ar afla in incinta hotelului sau in exteriorul acestuia.
  • Demipensiunea este formata din mic dejun si pranz.
    • Micul dejun si pranzul se servesc incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii.
    • In prima zi se intra cu cina doar daca s-a achizitionat pensiune completa sau demipensiune cu cina.
    • Mesele platite in avans (mic dejun, pranz sau cina) se servesc in regim bufet daca sunt minim 30 persoane; altfel, se ofera set menu.
    • Accesul la pranz/cina se face doar cu bratara primita la receptie.
    • Demipensiunea si pensiunea completa se servesc in restaurantele Ballroom sau Coriolis.
    • Terasa este destinata doar clientilor a la carte.
  • Pe durata sejurului, nu este permisa scoaterea alimentelor sau bauturilor din zonele de servire a meselor (inclusiv mic dejun).
    • In cazuri medicale exceptionale, se va solicita aprobarea sefului de sala.
  • Hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru copiii lasati nesupravegheati in hotel, la piscina, pe plaja sau in zonele exterioare.
  • In cazul scurtarii sejurului din motive independente de hotel, acesta nu este obligat sa restituie contravaloarea noptilor neconsumate.
  • In cazul in care oaspetii perturba linistea altora in camere sau zonele comune, hotelul isi rezerva dreptul de a-i evacua.
  • Se recomanda decenta si respect fata de ceilalti oaspeti si fata de personal.
    • Accesul in restaurant, lifturi si receptie nu este permis persoanelor imbracate necorespunzator.
    Spa Etiquette (Regulament Iaki Spa)
  • Accesul oaspetilor:
    Oaspetii cazati in hotel care au serviciul Spa inclus in pachet pot accesa gratuit centrul de relaxare o data pe zi.
    La acces, se primesc un prosop si papuci de la Receptia Spa.
  • Programarea procedurilor:
    Pentru buna desfasurare a activitatii, procedurile (masaje, terapii etc.) necesita programare in avans, in functie de disponibilitate.
    Este recomandat sa se mentioneze preferinta privind terapeutul (femeie/barbat).
  • Probleme medicale:
    Daca exista afectiuni medicale, este necesara consultarea medicala inainte de efectuarea procedurilor.
    Orice afectiune trebuie comunicata maseurului inainte de inceperea tratamentului.
  • Accesul copiilor:
    • Copiii pot folosi piscina doar sub supravegherea unui adult.
    • Accesul la sala de fitness este permis doar dupa varsta de 17 ani.
  • Folosirea piscinei si saunelor:
    • Este obligatoriu dusul inainte de accesarea piscinei si saunelor.
    • Se va purta casca de protectie in apa piscinei.
    • Este interzis accesul persoanelor cu plagi deschise, dermatite sau alte boli transmisibile.
    • Centrul Spa isi rezerva dreptul de a refuza accesul persoanelor care prezinta afectiuni ale pielii.
  • Obiecte pierdute:
    Iaki Spa nu este raspunzator pentru pierderea obiectelor personale.
    Se recomanda sa nu se lase obiecte de valoare nesupravegheate.
  • Plata serviciilor Spa:
    Serviciile efectuate in Spa se achita la inceputul procedurilor, la Receptia Spa.
    Alternativ, se pot adauga pe nota de plata a camerei si achita la check-out.
  • Folosirea echipamentelor:
    Pentru a evita neplacerile, se recomanda:
    • Respectarea instructiunilor de utilizare afisate;
    • Respectarea recomandarilor personalului Iaki Spa.
  • Taxa de dezvoltare si promovare a turismului Conform Hotararii Consiliului Local 202/26.05.2023, va informam ca incepand cu 1 iunie 2023, oaspetii vor achita la receptia hotelului, in momentul cazarii, o taxa de dezvoltare si promovare a turismului in valoare de 1% din totalul cazarii sejurului.
    Aceasta taxa:
    • nu este inclusa in pachetul de cazare;
    • nu se aplica serviciilor de restaurant incluse, serviciilor Spa incluse (daca este cazul) si nu include TVA-ul.

    Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

    Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

    Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

    Recenzii

    Recenzie adaugata cu succes!

    Scrie si tu o recenzie!

    Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
    Intra in cont!
     
    Zeci de mii de TURISTI FERICITI
    CALITATEA ne defineste
    SIGURANTA e prioritatea noastra
    TARIFELE ne recomanda

    ABONEAZA-TE
    si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

    CE ZIC CLIENTII NOSTRI

    O excursie foarte frumoasă și interesantă! Deși părea că am plecat cu stângul,probleme tehnice și apoi și mai rău,unui turist i s-a făcut rău,doamna ghid Mihaela Lupu a reacționat bine și prompt,ambul...

    Elena Gratiela Iordănescu, 19.09.2025 Citeste mai mult

    Cel mai bun ghid Mihaela Lupu Tot respectul

    Don Costello, 19.09.2025 Citeste mai mult

    intra in comunitatea noastra

    Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn
    Reduceri vacante
    Solicita oferta