× Hello Holidays

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

Localizare: Situat pe malul marii, la doar 30 de metri de plaja, Phoenicia Royal este compus din 144 de camere duble si apartamente, oferind vedere fabuloasa spre mare sau spre lac

PREZENTARE SPATII DE CAZARE 
Junior Suite a cuprinde un spatiu deschis cu o suprafata de 42 mp, zona pentru dormit cu pat matrimonial, canapea pentru dormit (dimensiuni 90cm/170cm), baie cu dus, balcon inchis cu grilaj.
Deluxe Suite a cuprinde un spatiu deschis cu o suprafata de 60 mp, zona pentru dormit cu un pat matrimonial, o camera separata pentru copil (dotata cu un pat a dimensiuni 90cm/165cm), baie cu dus, balcon, vedere laterala catre mare.
Sunrise Apartment / Sea of Love Apartment a cuprinde un spatiu generos de 61 mp, zona pentru dormit cu un pat matrimonial, o cada rotunda in fata patului, zona de relaxare cu canapea fixa, baie cu dus, balcon, vedere frontala catre Marea Neagra.
Sunset Apartment a cuprinde un spatiu generos de 61 mp, format dintr-un living si un dormitor cu pat matrimonial, o cada rotunda in fata patului, baie cu dus, balcon, vedere frontala catre lacul Siutghiol.

FACILITATI SPATII DE CAZARE
Sistem de acces pe baza de cartela magnetica, aer conditionat, televizor LCD, cablu TV, internet WI-FI, seif in camera, telefon, mini-frigider, cana electrica, cani, pahare, lingurite, uscator de par, prosoape, halate, papuci, cosmetice hoteliere, canapea, baie cu cada/dus, housekeeping zilnic.
La cerere - pat bebe, fier de calcat, masa de calcat.
SERVICII INCLUSE
Parcare proprie supravegheata, internet WI-FI, Business Corner, presa (in receptie), prosoape de plaja (oferite la cazare, la cerere, pe baza de tichet), sezlonguri si umbrele la plaja si piscine, acces gratuit la facilitatile oferite de Phoenicia Holiday Resort.
Facilitati Phoenicia Holiday Resort (incluse in pachetele Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal): parc de joaca pentru copii (pe categorii de varsta), teatru de vara/cinema, parcul indragostitilor (foisoare pentru seri romantice), jocuri si concursuri pentru adulti si copii (la plaja, piscine, terasa), piscine exterioare pentru adulti si copii cu tobogane, piscina interioara cu apa incalzita, animatori, petreceri tematice, karaoke, carnaval, clase de aerobic, zumba, yoga, pilates si aquagym, baza sportiva (tenis/baschet/fotbal/volei), spalatorie haine cu autoservire, cabinet cu asistent generalist, statie radio interna.

SERVICII CONTRA-COST
Transfer la/de la gara/aeroport Constanta/Bucuresti, produse de minibar in mini-frigiderul din camera (la cerere), apeluri nationale/internationale, centru de fotografiere (pentru amintiri din vacanta), servicii de masaj, farmacie, complex de magazine (alimente/cosmetice/jucarii), echitatie, club games/biliard, sporturi nautice, instructor de sport, baruri, restaurante.
In perioadele 27.05.2026a18.06.2026 si 31.08.2026a13.09.2026, anumite facilitati ale complexului pot fi suspendate sau pot functiona cu program redus.
Programul artistic pentru copii se desfasoara in perioada 18.06.2026a31.08.2026, iar cel pentru adulti in intervalul 25.06.2026a31.08.2026.

TIPURI DE PACHETE
  • Cazare + Mic Dejun: include micul dejun a se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse: apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea.
  • Cazare + Demipensiune: include micul dejun si pranzul a se servesc incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse: apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, bere la draft si vin alb/rosu/rose la dozator.
  • Cazare + Pensiune Completa: include mic dejun, pranz si cina a in prima zi se serveste cina, in a doua zi toate mesele, iar in ziua plecarii doar micul dejun si pranzul. Bauturi incluse: apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, bere la draft si vin alb/rosu/rose la dozator.
  • Cazare + All Inclusive: include mic dejun, pranz, gustari, cina, bauturi alcoolice si nonalcoolice. In prima zi se serveste cina, incepand cu a doua zi toate mesele, iar in ziua plecarii doar micul dejun si pranzul.
  • Gustarile tip finger food (dulci si sarate) sunt disponibile intre orele 16:00a17:30.
    Bauturi incluse: bere draft, vin alb/rose/rosu la dozator, whisky, vodka, rom, gin, lichior, long drinks (minimum 5 sortimente).
    Bauturile incluse pentru pachetele 1, 2 si 3 sunt disponibile doar in restaurant, in timpul meselor.
    Pachetul All Inclusive include bauturi in restaurant (la mese), la barul de pe plaja (10:00a19:00), barul de la piscina (10:00a19:00), terasa Relax si barul din lobby Luxury (20:30a22:30).
    Mesele principale se servesc in regim bufet suedez: mic dejun 07:30a10:30, pranz 12:30a15:00, cina 19:00a21:00.
    Accesul in restaurant este permis doar purtand bratara primita la check-in.
    Este interzisa iesirea cu alimente sau bauturi din restaurant.
    Pranzul din ziua cazarii nu este inclus in pachet; poate fi achizitionat contra cost la receptie sau la restaurant.

    Cazare a reguli pentru oaspeti
    • Nu deteriorati amenajarea sau obiectele din dotare; orice dauna va fi achitata de catre oaspeti.
    • Nu luati bunuri din dotarea hotelului.
    • Pastrati linistea si nu deranjati ceilalti oaspeti.
    • Nu intrati fara permisiune in alte camere sau spatii destinate personalului.
    • Anuntati vizitatorii si inregistrati-i la receptie impreuna cu persoana vizitata.
    • Nu lasati copiii nesupravegheati; responsabilitatea pentru actiunile minorilor revine parintilor/tutorilor.
    • Anuntati imediat defectiunile tehnice; acestea nu pot fi reclamate daca nu au fost semnalate.
    • Nu aruncati obiecte in toaleta care pot deteriora sistemul de colectare.
    • In caz de pierdere a cheii/cardului, contactati receptia imediat; se percepe cost suplimentar pentru inlocuire.
    • Informati personalul despre alergii sau intolerante alimentare.
    • Prosoapele si lenjeria se folosesc doar pentru uz corporal; utilizarea necorespunzatoare va atrage costuri.
    • Lenjeria de camera nu se scoate in exterior, la plaja sau piscina.
    • Prosoapele de plaja/piscina se ridica de la Centrul de prosoape pe baza cupoanelor primite; nereturnarea cupoanelor se taxeaza (100 lei/cupon).
    • Orice accident din cauza utilizarii necorespunzatoare a facilitatilor nu este responsabilitatea hotelului.
    • Este interzis sa folositi echipamente de gatit/incalzit proprii in camere.
    • Este interzis accesul cu arme, substante halucinogene sau psihotrope.
    • Nudismul si exhibitionismul sunt interzise.
    • Gunoiul se depoziteaza in cosurile de gunoi amplasate pe raza hotelului.
    • Pentru copii sub 2 ani, patutul se ofera in limita disponibilitatii, la solicitarea oaspetelui la check-in.
    • Nu alergati sau practicati sport in lobby sau holuri.
    Alocarea spatiilor de cazare
    • Camerele si apartamentele pot avea canapele extensibile, fixe sau modulare.
    • Alocarea se face in functie de disponibilitatea hotelului; nu se pot garanta etajul, camerele alaturate sau tipul de canapea.
    • Solicitarile speciale sunt considerate preferinte si se onoreaza in limita disponibilitatii.
    Restaurant
    • Mesele (mic dejun, pranz, cina) se servesc in restaurantul Piazzetta, in regim bufet suedez.
    • Bufetul este pentru consum in salon, fara restrictii de cantitate, dar nu se permit scoaterea veselei, tacamurilor, sticlariei sau preparatelor din perimetrul bufetului.
    • Pentru cazuri medicale exceptionale se poate solicita asistenta sefului de sala.
    • Structura sortimentelor si preparatelor pentru bufet este stabilita pentru a oferi cat mai multe optiuni, insa nu poate acoperi toate preferintele.
    • Mesele principale prezinta zilnic un sortiment relativ constant, cu alternante la cateva zile pentru diferite produse sau grupe alimentare.
    • Accesul in salon se face pe baza numarului de apartament, numelui complet al titularului rezervarii si a componentelor familiei.
    • Este obligatorie purtarea bratarii primite la check-in; lipsa acesteia poate duce la refuzul servirii.
    • Este interzisa aducerea si consumarea bauturilor alcoolice din exterior fara acordul conducerii. Hotelul poate refuza servirea persoanelor in stare de ebrietate sau recalcitrante.
    Piscine
    • Accesul la piscine este interzis persoanelor aflate sub influenta alcoolului sau drogurilor.
    • Este obligatoriu echipamentul adecvat: costum de baie, papuci, prosop.
    • Nu se permite frecventarea zonei acvatice in cazul bolilor dermatologice sau a leziunilor pielii.
    • Copiii pot folosi piscinele doar insotiti de un adult; hotelul nu raspunde pentru accidente cauzate de neglijenta copiilor sau a insotitorilor.
    • Copiii sub 3 ani trebuie sa foloseasca pampers special pentru apa.
    • Accesul la piscine este gratuit si permis doar oaspetilor hotelului.
    • Dusurile inainte de folosirea piscinelor sunt obligatorii.
    • Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma responsabilitatea pentru propria siguranta.
    • Accesul in piscine este permis doar in intervalul de functionare afisat.
    • Fumatul si consumul de bauturi sunt interzise in zona piscinelor.
    • Paharele si vesela de sticla nu sunt permise in perimetrul piscinelor.
    • Nu se accepta seminte, alimente sau fructe in zona piscinelor.
    • Sunt interzise sariturile de pe marginea bazinului, alergatul, stropirea altor inotatori, scufundarea cu forta.
    • Accesul in si din piscina se face doar pe scari.
    • Accesul in camera tehnica (depozitul cu substante dezinfectante) este strict interzis.
    • Se interzice scaldatul cu imbracaminte de strada sau tricouri; este obligatoriu costum de baie.
    • Este interzisa flegmarea, suflarea nasului, urinarea sau defecarea in bazin.
    • Sunt permise articole ajutatoare pentru inot (plute, fluturasi, colacei), dar nu barci sau saltele gonflabile.
    • Persoanele care nu stiu sa inoate sau au inaltimea sub 1.20 m trebuie sa poarte echipament de protectie.
    • Scaldatul in timpul furtunii este strict interzis.
    • Nu se accepta aruncarea obiectelor personale, nisipului sau pietrisului in piscina.
    • Hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru furturi; nu lasati obiecte de valoare nesupravegheate.
    Parcarea si autoturismele
    • Hotelurile Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal pun la dispozitie locuri de parcare, in limita disponibilitatii; parcarea este monitorizata video.
    • Hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru furt sau daune aduse autoturismelor; nu lasati obiecte de valoare in interiorul masinii.
    • Parcarea este gratuita, dar locurile nu sunt rezervate si se ofera in limita disponibilitatii.
    • Accesul in parcarea hotelului se face respectand legislatia rutiera.
    • Hotelul nu raspunde pentru pagube, prejudicii, furturi, incendii sau daune cauzate de oaspeti sau terti autovehiculelor parcate.
    • Cardul de acces pentru parcare, oferit la receptie, trebuie amplasat intr-un loc vizibil pe bordul autoturismului.
    • Hotelurile Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal sunt dotate cu sisteme electronice omologate pentru monitorizarea accesului in camere si pentru deschiderea seifurilor.
    • Se recomanda folosirea seifurilor disponibile in camere pentru depozitarea obiectelor de valoare. Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate.
    Climatizarea
    • Sistemul de climatizare nu functioneaza daca usa de la balcon este deschisa sau oscilobatanta.
    Cod vestimentar
    • Phoenicia Hotels nu impune un cod vestimentar special, dar solicita decenta si respect fata de ceilalti oaspeti si fata de personal.
    • In restaurant, lifturi si receptie nu vor fi acceptate tinute neadecvate standardelor hotelului (ex. bust gol etc.).
    Fumatul
    • Fumatul traditional si tigara electronica nu sunt permise in incinta hotelului, conform legislatiei in vigoare (Legea 349/2002 modificata si completata prin Legea 15/2016). Hotelul are spatii special amenajate pentru fumatori in aer liber.
    • Hotelurile ofera doar camere pentru nefumatori. Nerespectarea acestei reguli implica o taxa de 150 euro/noapte (calculata la cursul intern de 1 euro = 5.1 lei) pentru curatenia spatiului de cazare.
    Animalele de companie
    • Animalele nu sunt permise in hotel, conform regulii generale.
    Sesizari si reclamatii
    • Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice trebuie facute pe loc, in timpul sederii.
    • Reclamatiile ulterioare se pot face in termen de maxim 2 zile lucratoare de la plecare si vor fi solutionate de hotel in termen de 7 zile lucratoare.
    • Reclamatiile facute dupa aceasta perioada nu vor fi luate in calcul.
    • Hotelul se obliga sa rezolve orice reclamatie primita pe perioada sederii in maxim 48 de ore.
    Selectarea oaspetilor
    • Clientii trebuie sa respecte regulamentul intern, linistea, normele de convietuire sociala si morala.
    • Oaspetii trebuie sa aiba grija de bunurile hotelului puse la dispozitie pe durata cazarii.
    • Orice incalcare a regulilor sau a normelor morale poate duce la intreruperea imediata a cazarii, fara preaviz si fara returnarea costurilor achitate.
    • Hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea, servirea in restaurant sau accesul persoanelor in stare de ebrietate, nepoliticoase sau turbulente.
    • Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradari ale bunurilor hotelului va fi suportata de persoanele vinovate.
    • Nu sunt acceptate comportamente necivilizate sau agresive, manifestari fizice sau verbale obscene, ton nepotrivit, insulte, hartuire fizica sau sexuala, sau orice abuz asupra angajatilor sau oaspetilor.
  • In conformitate cu HCL (Hotararea Consiliului Local Navodari) nr. 2/10.02.2022, privind aprobarea regulamentului pentru instituirea taxei speciale pentru promovarea turismului in zona de statiune a orasului Navodari, se aproba implementarea de catre unitatile de cazare care isi desfasoara activitatea pe raza orasului Navodari a taxei speciale pentru promovarea turismului.
  • Taxa se achita la receptia hotelului in momentul efectuarii check-in-ului de catre persoanele care beneficiaza de servicii de cazare prin aceste unitati.
  • Agentii economici/unitatile de cazare au obligatia de a incasa si vira la bugetul local al orasului Navodari taxa, care va fi in cuantum de 1% din valoarea tarifului de cazare, exclusiv TVA, pentru fiecare noapte de cazare.

  • Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

    Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

    Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

    Recenzii

    Recenzie adaugata cu succes!

    Scrie si tu o recenzie!

    Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
    Intra in cont!
     
    Zeci de mii de TURISTI FERICITI
    CALITATEA ne defineste
    SIGURANTA e prioritatea noastra
    TARIFELE ne recomanda

    ABONEAZA-TE
    si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

    CE ZIC CLIENTII NOSTRI

    O excursie foarte frumoasă și interesantă! Deși părea că am plecat cu stângul,probleme tehnice și apoi și mai rău,unui turist i s-a făcut rău,doamna ghid Mihaela Lupu a reacționat bine și prompt,ambul...

    Elena Gratiela Iordănescu, 19.09.2025 Citeste mai mult

    Cel mai bun ghid Mihaela Lupu Tot respectul

    Don Costello, 19.09.2025 Citeste mai mult

    intra in comunitatea noastra

    Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn
    Reduceri vacante
    Solicita oferta