LA QUINTA BY WYNDHAM BODRUM
Bodrum, Bodrum, Turcia
- 7
- 4
- Avion
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotelul, a cărui renovare completă a camerelor și a zonelor comune s-a desfășurat în anii 2020 și 2021, este deschis pe durata întregului an. Amplasat pe malul mării în Golful cu Steagul Albastru Bardakçı, se află la doar 900 de metri distanță de centrul orașului Bodrum. Această proprietate ocupă o poziție unică și spectaculoasă în Peninsula Bodrum.Descriere hotel
Această proprietate ocupă o poziție unică și spectaculoasă în Peninsula Bodrum.
Localizare
Strada cu baruri se află la 10 minute de mers pe jos. Aeroportul Milas este situat la mai puțin de 34 km de hotelul Mavi.
Facilități hotel
Hotelul dispune de o piscină pentru copii și o piscină sezonieră în aer liber. Alte facilități de recreere includ o plajă privată, o saună și un centru de fitness. Oaspeții au la dispoziție o sală de jocuri cu facilități de ping-pong, darts și biliard.
Facilități camere
Băile includ cadă sau duș, papuci, articole de toaletă gratuite și uscător de păr.
Oaspeții pot naviga pe internet folosind acces gratuit la internet prin cablu și wireless. În plus, camerele includ fier de călcat/fier de călcat și draperii/draperii opace. Serviciul de menaj este oferit zilnic.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
Alte hoteluri in zona
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra