ALEXIA RESORT & SPA
Side, Antalya, Turcia
- 5

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare Hotelul ALEXIA RESORT & SPA este situat in Selimiye, Manavgat, la 60 km de aeroportul din Antalya. Facilitati hotel Micul dejun (Bufet deschis), Mic dejun târziu, Prânz (Bufet deschis), Cină (Bufet deschis), Snack bar la piscină, Gözleme, Patiserie și înghețată, Restaurant A la Carte cu bucatarie mediteraneană, Disco bar, Bufet mini de la miezul nopții, Room Service Restaurantul A la Carte este gratuit o dată pe ședere pentru o cazare de minim 7 nopți. Inclus: Baie turcească, saună Cost suplimentra: pachete de masaj personalizate, îngrijirea pielii, masaj cu spumă, tratament de exfoliere Facilitati camera Sistem de blocare electronică a ușii, aer condiționat central, minibar (apă, apă minerală, cola, cola light, fanta, bere - reumplere o dată pe zi), televizor LCD, canale HD locale și internaționale, ceainic și set pentru cafea și ceai, seif, telefon, internet wireless, uscător de păr, papuci, toaletă-baie (duș), balcon sau terasă, pardoseală laminată. Plaja Plaja private la 150 metrii cu nisip fin. Sporturi Step - Aerobic - Darts, Gimnastică în apă - Polo pe apă, Centru de Fitness, Discotecă, Tenis de masă, Squash, Sporturi acvatice incluse și cu plata*.Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra