Milano - Genova - Portofino - Cinque Terre - Pisa - Siena - Florenta - Bologna - San Marino - Ravenna - Mantova -Modena - Verona - Sirmione - Padova - Venetia
Servicii incluse
Servicii neincluse
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI – MILANO – GENOVA
Intalnire cu insotitorul de grup la Aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 04:00 pentru imbarcare pe zborul Companiei Swiss Airlines LX1887 cu destinatia Milano, via Zurich. Decolare la ora 06:30 si aterizare la Zurich la ora 07:50. Imbarcare pe zborul LX1612, decolare la ora 08:55 si sosire in Milano la ora 09:50. (ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana). Bine ati venit in Italia – tara lui Michelangelo si Leonardo da Vinci, faimoasa pentru bucataria sa delicioasa, incluzand pizza, paste, gelato si vinuri de calitate. Italia are o istorie bogata, de la Imperiul Roman la orasele medievale si Renastere. Vizitam Milano, capitala Lombardiei si totodata “capitala modei” ce se impune prin monumentele sale: Castelul Sforzesco, construit in sec. XIV, Domul - cea mai mare catedrala gotica din lume, cu fatada sa impunatoare de marmura alba, Galeriile Vittorio Emanuele - cea mai veche galerie comerciala si Opera Scala - unul din cele mai prestigioase teatre lirice ale lumii. Seara ajungem in Genova - un oras portuar fascinant, cu o energie locala autentica. Transfer la hotel. Cazare la Hotel Holiday Inn 4* Genova sau similar.
Ziua 2. GENOVA – PORTOFINO
Mic dejun. Incepem ziua cu un scurt tur in Cartierul vechi (Centro Storico) al orasului Genova, un labirint de stradute medievale, pline de viata, magazine mici si cafenele. Admiram Catedrala San Lorenzo, o capodopera gotica cu detalii in marmura alb-negru; Piazza de Ferrari - piata centrala cu fantana si cladiri emblematice; Via Garibaldi - strada istorica cu galerii de arta si arhitectura renascentista; Casa lui Cristofor Columb - locul natal al celebrului explorato. Timp liber la dispozitie sau optional, Excursie in Portofino. Acest fost sat pescaresc s-a transformat intr-una dintre cele mai elegante si pitoresti destinatii de pe coasta italiana. Vom explora portul cochet, marginat de case colorate in nuante pastel. Ajungem in Piazzetta di Portofino: piata centrala cu cafenele si vedere spre port. Ne vom bucura de farmecul stradutelor inguste, de atmosfera rafinata si de peisajele de poveste care au facut din Portofino un loc emblematic al Italiei. Iubitorii de cumparaturi vor gasi aici magazine si buticuri de lux: inclusiv branduri precum Dior, Louis Vuitton. Daca timpul permite puteti urca la Castello Brown, o fortareata medievala cu gradini si panorama asupra coastei. Intoarcere la hotel. Cazare la Hotel Holiday Inn 4* Genova sau similar.
Ziua 3. GENOVA – CINQUE TERRE – PISA – PRATO
Mic dejun. Ne luam ramas-bun de la Genova si pornim spre La Spezia, poarta de intrare catre fermecatoarea regiune Cinque Terre. Urmeaza o calatorie cu trenul pe traseul spectaculos care uneste cele cinci sate colorate, asezate dramatic pe stancile deasupra Marii Ligurice. Ne bucuram de peisaje de poveste, stradute inguste, terase cu vedere spre mare si atmosfera autentica italiana. Continuam spre Pisa, un oras plin de istorie, arta si arhitectura, celebru in intreaga lume pentru Turnul sau Inclinat. Situat in regiunea Toscana, pe malul raului Arno, Pisa ofera o combinatie fascinanta de patrimoniu medieval si atmosfera universitara vibranta. Vom admira intr-un tur de oras cele mai cunoscute obiective din Piazza dei Miracoli: Turnul Inclinat, Baptisteriul - cea mai mare constructie de acest tip din Italia, renumit pentru acustica sa impresionanta. Domul si ansamblul arhitectural impresionant care atrage vizitatori din intreaga lume. Piazza dei Cavalieri: fost centru politic al orasului, cu Palatul Scuola Normale Superiore, fondat de Napoleon. Spre seara ajungem in Prato. Cazare la Hotel Charme 4* Prato sau similar.
Ziua 4. PRATO – SIENA – FLORENTA – BOLOGNA
Mic dejun. Plecare spre Siena, un oras medieval spectaculos cu o atmosfera autentica, renumit pentru arhitectura sa gotica si pentru celebra Piazza del Campo, locul unde se desfasoara faimoasa cursa de cai Palio. Ne plimbam pe stradutele inguste si descoperim farmecul acestui oras toscan. Este considerat unul dintre cele mai bine conservate orașe istorice din Europa și face parte din patrimoniul mondial UNESCO. Ne continuam calatoria spre Florenta, inima Renasterii italiene unde vom face un tur pietonal, impreuna cu ghidul local, cu transportul in comun (aprox. 2 euro/persoana/sens, se achita local). Incepem cu centrul orasului, faimos pentru numeroasele sale atractii: Basilica di Santa Maria Novella, Basilica di San Lorenzo, Domul Santa Maria del Fiore - cel mai mare dom din caramida construit de Bruneleschi; Baptisteriul cu renumitele porti de bronz ale lui Ghilberti si Campanilla. Urmeaza Piazza della Signoria - impresionanta prin “colectia” de statui care o decoreaza si dominata de Palazzo Vecchio, cu aerul sau de castel medieval. Trecand pe langa Galeriile Uffizi, ajungem la raul Arno, si il traversam pe Ponte Vecchio - cel mai vechi pod din oras, iar apoi admiram Palazzo Pitti - fosta resedinta a conducatorilor Florentei. Seara ajungem in Bologna, un oras vibrant si plin de istorie, cunoscut pentru arhitectura sa medievala, porticurile intinse si atmosfera universitara. Cazare la UNAHOTELS San Vitale Bologna (29.04) / Hotel Holiday Inn Bologna Fiera 4* (23.10) sau similar.
Ziua 5. BOLOGNA – SAN MARINO & RAVENNA
Mic dejun. Timp liber la dispozitie sau optional, o excursie la San Marino si Ravena. San Marino impresioneaza prin asezarea sa pe varful Muntelui Titano, cu stradute medievale, bastioane si privelisti largi asupra campiilor italiene. Atmosfera linistita si arhitectura istorica definesc acest mic stat independent. Ne continuam traseul spre Ravenna, un oras cu o bogata mostenire bizantina, cunoscut pentru mozaicurile sale impresionante si patrimoniul arhitectural de exceptie. Atmosfera rafinata si detaliile artistice ale cladirilor confera orasului un caracter distinct, ce reflecta eleganta si profunzimea culturala a acestui important centru istoric. Transfer la hotel. Cazare la UNAHOTELS San Vitale Bologna (29.04) / Hotel Holiday Inn Bologna Fiera 4* (23.10) sau similar.
Ziua 6. BOLOGNA – MANTOVA – MODENA – VERONA
Mic dejun. Parasim Bologna si ne indreptam catre Mantova, oras renascentist inclus in Patrimoniul UNESCO, care a fost condus timp de aproape 400 de ani de influenta familie Gonzaga. Printre cele mai reprezentative locuri se numara Palatul Ducal – fosta resedinta a reginei Maria Teresa a Austriei, Piazza delle Erbe, Basilica di Sant’Andrea, Palazzo del Podesta, Palazzo della Regione si Rotonda di San Lorenzo. Urmeaza Modena, orasul natal al celebrului tenor Luciano Pavarotti si locul de origine al unor branduri auto legendare: Ferrari, Lamborghini si Maserati. Vizitam centrul istoric cu Piazza Grande, Domul din Modena si Torre della Ghirlandina. Ne bucuram apoi de o experienta deosebita, vizitam Muzeul Enzo Ferrari, dedicat vietii si creatiei fondatorului marcii Ferrari, cu exponate spectaculoase si prezentari multimedia. Ajungem in Verona. Transfer la hotel si cazare la Hotel Crowne Plaza Fiera by IHG 4* sau similar.
Ziua 7. VERONA – Lago di Garda: SIRMIONE – PADOVA
Mic dejun. Incepem dimineata cu explorarea Veronei, orasul celebru pentru legatura sa cu Shakespeare si atmosfera romantica. Intr-un tur pietonal, descoperim Arenele Romane – un amfiteatru antic excelent conservat, Casa si balconul Julietei, precum si pitoreasca Piata delle Erbe. Plecam apoi spre Sirmione, un oras pitoresc situat pe malul sudic al Lacului de Garda, renumit pentru frumusetea peisajului natural si pentru patrimoniul sau istoric. Din portul Castelului Scaligero pornim intr-o croziera pe Lacul Garda unde ne vom bucura de panorama spectaculoasa asupra peninsulei Sirmione, cu puncte de interes precum Castelul Scaligero, Vila Mariei Callas, centrul spa Aquaria, Grotta di Catullo si izvoarele sulfuroase Boiola. Ajungem in Padova, unul dintre cele mai vechi orase universitare din Europa. Vom descoperim centrul istoric cu Piata Prato della Valle – una dintre cele mai mari piete din Italia, Bazilica Sfantului Anton – important loc de pelerinaj, si elegantele porticuri care dau orasului un farmec aparte. Transfer la hotel si cazare la Hotel Savhotel Mantegna Padova 4* (29.04) / Hotel AC Hotel Padova by Marriott 4*(23.10) sau similar.
Ziua 8. PADOVA – VENETIA – BUCURESTI
Mic dejun. Eliberarea camerelor si plecare din Padova spre Venetia. Inainte de transferul la aeroport, ne bucuram de un tur pietonal al acestui oras unic, construit pe apa, cunoscut pentru romantismul si eleganta sa. Admiram Piata San Marco, Bazilica San Marco, Palatul Dogilor si celebrul Pod al Suspinelor. Ne plimbam pe stradutele inguste si de-a lungul canalelor, descoperind farmecul autentic al Venetiei. Transfer la aeroportul din Venetia pentru imbarcare pe zborul LH 9459 cu destinatia Munchen. Decolare la ora 17:15 si aterizare in Munchen la ora 18:20. La ora 22:00 imbarcare pe zborul LH 1654 cu destinatia Bucuresti. Aterizare la Bucuresti la ora 01:00 (a doua zi).
|
29 Aprilie – 06 Mai 23 Octombrie – 30 Octombrie |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 6-11 ani cu 2 adulti in cam. |
Partaj garantat |
|
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
180 € |
|
TARIFE DE LANSARE *VALABIL PANA LA 31.12.2025 |
1.169 € |
1.599 € |
1.129€ |
999 € |
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Octombrie 2025. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
EXCURSII OPTIONALE: (se achita in agentie, la inscriere)
· Excursie in Portofino: 80 euro/persoana
Include: transport 4*, bilet dus-intors barca Santa Margherita Ligure – Portofino, insotitor de grup
· Excursie in San Marino & Ravenna: 60 euro/persoana
Include: transport autocar local, insotitor de grup
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anul sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.
GRUP MINIM:
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 50 euro persoana. Pentru un grup de 15-19 persoane, pretul se majoreaza cu 90 euro/persoana. Pentru un numar mai mic de 15 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainte de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
|
Orasul |
Tarif dus - intors |
Tarif dus - intors Premium** |
|
GALATI |
70 € |
220 € |
|
BRAILA |
55 € |
140 € |
|
BUZAU |
50 € |
80 € |
|
CRAIOVA |
65 € |
150 € |
|
SLATINA |
60 € |
120 € |
|
PITESTI |
50 € |
90 € |
|
BRASOV |
60 € |
120 € |
|
SINAIA |
55 € |
100 € |
|
CAMPINA |
45 € |
80 € |
|
PLOIESTI |
40 € |
70 € |
|
CONSTANTA |
75 € |
140 € |
|
MEDGIDIA |
75 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
- Pentru orice modificare adusa unei rezervari confirmate (circuit/pachet/cazari individuale/bus only) se va aplica o TAXA DE MODIFICARE in valoare de 25 euro/persoana, la care se vor adauga eventualele costuri percepute de catre terti. Aceasta taxa se aplica doar daca serviciile achizitionate permit modificarea solicitata. Taxa de modificare nu schimba conditiile si termenii de anulare ai unei rezervari, acestia se aplica conform contractului incheiat si scadentelor din factura.
Servicii incluse
Servicii neincluse
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra