× Hello Holidays

ANCA HOLIDAY RESORT.

Venus, Jud. Constanta, Romania

  • 3

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

INFORMATII GENERALE

Anca Irina Holiday Resort este este alcatuit din 2 hoteluri - Anca (3* - 131 camere) si Irina (3* - 131 camere).


FACILITATI UNITATE
Plaja
Va puteti relaxa pe sezlongurile confortabile de la plaja privata care este situata la aproximativ 500 m distanta.
Oaspetii au la dispozitie in mod gratuit sezlonguri si umbrele la plaja, in limita locurilor disponibile. Plaja privata dispune de beach bar gratuit.



Restaurantul Gambrinus
Cum experienta turistica nu poate fi niciodata completa fara a integra si latura ei culinara, restaurantul Gambrinus va ofera in regim all inclusive light o gama diversificata de preparate, atat din bucataria traditionala romaneasca, cat si din cea internationala. Maestrii laboratorului propriu de patiserie va vor delecta cu cele mai proaspete si gustoase produse.

Loc de joaca
Anca - Irina Holiday Resort a pregatit pentru cei mai mici oaspeti ai sai o serie de experiente incantatoare, punandu-le la dispozitie un loc de joaca in aer liber.

Parcare
Anca - Irina Holiday Resort ofera GRATUIT locurile de parcare in limita disponibilitatii. Accesul autoturismelor in parcari va fi posibil incepand cu ora 13:00.


DESCRIERE CAMERE
Camera dubla matrimoniala are un pat matrimonial (160/200 cm).
Recomandare: Camera Dubla poate gazdui 2 adulti si 1 copil.
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela/cod de acces, aer conditionat, TV LCD, seif, baie cu cabina de dus, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier de terasa pentru camerele situate la etaj.Hotelul nu ofera paturi suplimentare.

Camera Tripla matrimoniala are un pat matrimonial (160/200 cm) si un pat individual ( 100/200 cm).
Recomandare: Camera tripla este destinata cazarii a 2 adulti si 2 copii sau a 3 adulti.
DotAri: sistem de acces in camera pe baza de cartela/cod de acces, aer conditionat, TV LCD, seif, baie cu cabina de dus, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier de terasa pentru camerele situate la etaj.

Apartamentul este un ansamblu compus din 1 dormitor cu pat matrimonial si un living cu o canapea extensibila si baie proprie Recomandare: Apartamentul poate gazdui pana la 3 adulti, sau 2 adulti si 2 copii.
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela/cod de acces, aer conditionat, TV LCD, seif, baie cu cabina de dus, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier.


POLITICI

Sosire si plecare
Serviciile din ziua sosirii incep cu pranzul(13:00 - 15:00), moment in care veti primi bratara care va ofera acces la facilitatile resortului mentionate in pachetul all inclusive LIGHT. Alocarea camerelor se efectueaza incepand cu ora 16:00. Check-out-ul se realizeaza cel tarziu la ora 11:00 Si presupune predarea cardurilor de acces si a bratarilor. Dupa aceasta ora nu va mai fi permis accesul la facilitati.
La solicitarea clientilor si in functie de camerele disponibile, se poate depasi ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 11.00, contra cost (50% din tariful afiSat la receptie). DepaSirea cu mai mult de 6 ore se taxeaza 100% din tariful afisat la receptie. Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fara plata. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pasaport, certificat de nastere in cazul copiilor) si a voucher-ului emis de agentie, insotit de prezenta anexa, semnata de AGENT si de catre turist.
Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea Prestatorului din ziua cazarii. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care Resortul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatilor.
Prestatorul nu percepe taxa pentru parcare si nici nu retine locuri pentru turisti. Parcarea este gratuita in limita disponibilitatii. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Prestatorul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta.

Programul de functionare al Restaurantului Gambrinus:
- micul dejun se serveste zilnic intre orele 7.00 - 09:30
- pranzul se serveste zilnic intre orele 13:00 - 15:00;
- cina se serveste zilnic intre orele 19:00 - 21:00
in incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o tinuta decenta, fara obiecte si accesorii de plaja.
Este interzisa parasirea restaurantului sau terasei cu alimente si/sau bauturi, vesela, tacamuri, etc.

Fumatul
Fumatul este interzis in incinta Hotelurilor exceptand balcoanele camerelor si spatiile amenajate/dotate cu scrumiere. Turistii care nu respecta aceasta regula vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amenda de la 100 lei la 500 lei).

Animalele de companie
Este interzis accesul cu animale de companie in incinta Anca - Irina Holiday. Prestatorul are dreptul sa refuze cazarea clientilor insotiti de animale de companie sub sanctiunea anularii rezervarii si a platii unei penalitati, echivalentul a 100% din valoarea intregului sejur rezervat. Aceeasi sanctiune se aplica si in cazul in care se constata prezenta in hotel a animalelor sau pasarilor de companie dupa efectuarea cazarii.

Protectia datelor personale
Prestatorul garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clientilor. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuarii unei rezervari sau in vederea prestarii serviciilor de turism si alimentatie publica nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care Prestatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
Datele personale sunt prelucrate intr-un mod care asigura securitatea si protectia impotriva prelucrarii neautorizate, sunt colectate in vederea prestarii serviciilor specifice si pe durata de prestare a acestora. S-ar putea sa fie necesar ca documentele de identificare prezentate sa fie fotocopiate sau scanate, pastrarea acestora facindu-se cu respectarea prevederilor legale. Datele personale pot fi introduse in sisteme de evidenta ale unor autoritati publice ( spre. ex. Politie). Nu exista intentia Prestatorului de a transfera aceste date catre un alt operator, decat in masura necesara indeplinirii obligatiilor contractuale iar orice transfer va fi facut doar cu respectarea drepturilor legale. La finalul perioadei de prelucrare Prestatorul va sterge, distruge sau anonimiza datele personale in conditii de siguranta.
Exista oricind dreptul de opozitie ( in conditiile legale, de a va opune prelucrarii), acces la datele furnizate ( confirmare daca prelucram sau nu datele personale), la rectificarea acestora ( daca sunt inexacte, incomplete), la stergerea, restrictionarea prelucrarii sau la portabilitatea lor ( de a le primi intr-un anumit format si suport Si a le transmite unui alt operator, in masura in care prelucrarea se face automatizat);
Exsita dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Naionala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro sau la instantele judecatoresti).
Obligatia de furnizare a datelor personale este una legala, in scopurile sus mentionate fara de care serviciile nu se pot presta. Resortul nu urmareste sa creeze profiluri de orice tipar din aceasta prelucrare, nefacind obiectul unui proces decizional. Daca scopul prelucrarii se va schimba, aceasta se va face doar cu acordul obtinut legal. Veti fi informat pentru orice fel de divulgare/pierdere a datelor personale in termenul legal iar prelucrarea nu este de natura sa creeze un risc pentru drepturile si libertatile clientului/turistului.

Siguranta
Prestatorul nu isi asuma raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate din incinta (camera, restaurant, plaja sau parcare) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice.
Prestatorul nu isi asuma raspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni in urma utilizarii in mod neadecvat a piscinelor si altor dotari din cadrul spatiilor Prestatorului sau datorate neatentiei.

Obligatiile Turistului
La Check in turistii vor primi bratara care trebuie purtata in mod obligatoriu pe toata durata sejurului.
Accesul la restaurant si plaja se va face numai in baza bratarii.
Turistul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea in aceleaSi conditii la plecare, in caz contrar eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de acesta. in cazul in care la sosirea in camera obiectele de inventar prezente in camera nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligatia de a informa receptia imediat referitor la acest aspect in vederea corectarii situatiei, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima.
Turistul este raspunzator fata de Prestator pentru daunele provocate, din culpa sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor Prestatorului.
Este strict interzisa introducerea si folosirea in camerele Prestatorului a aparaturii electrocasnice (cafetiera, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in Hotel.
Conform Hotararii nr. 283/23.12.2020 a Consiliului Local Mangalia, toti turistii cu varsta peste 18 ani vor achita la check-in taxa de statiune in valoare de 5 lei/persoana/zi.

Conduita
Prestatorul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a turistilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor ( vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Resortului sau deranjeaza alti turisti. Prestatorul isi rezerva dreptul de a-si selecta Clientela.
Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului Prestatorului va duce la evacuarea turistului din Hotel cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent.
Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala.

Reclamatii
Reclamatiile privind calitatea si cantitatea serviciilor vor fi facute in scris de catre turisti sau reprezentanti ai AGENTULUI in momentul producerii lor si pana la plecarea turistilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamatiile facute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare.
Reclamatiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunostinta hotelului in cel mult o ora de la data constatarii evenimentului, cu prezentarea dovezilor
Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Prestatorului.
Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Prestatorului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a Prestatorului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul , cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite.
Prestatorul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Prestatorul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale .
In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist.
Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli.


SERVICII MASA

ALL INCLUSIVE LIGHT
Servicii de masa all inclusive light (in regim bufet, oferite la restaurant Gambrinus):
- mic dejun intre orele 7:00 - 09:30;
- pranz intre orele 13:00 - 15:00;
- cina intre orele 19:00 - 21:00;
- apa plata, apa minerala, cafea si bauturi racoritoare oferite la restaurant in timpul meselor;
- vinul casei si bere draft oferite la restaurant in timpul mesei de pranz (13:00 - 15:00) si al cinei (19:00 - 21:00);
- vodca, whiskey, crema whiskey oferite la restaurant in timpul mesei de pranz (13:00 - 15:00) si al cinei (19:00 - 21:00);
Toate bauturile mentionate mai sus se servesc in pahare de unica folosinta (plastic sau carton);

Servicii incluse (all inclusive light):
- Servicii de masa all inclusive light servite la Restaurant Gambrinus;
- Loc de joaca exterior pentru copii;
- Umbrele si sezlonguri la plaja in limita locurilor disponibile (alocarea sezlongurilor se face in ordinea sosirii la plaja);
- Beach Bar all inclusive(apa, cafea, racoritoare, bere - toate la dozator);
- Pat bebe tip tarc la cerere, in limita disponibilitatii;
- Parcare: Anca - Irina Holiday ofera GRATUIT locurile de parcare in limita disponibilitatii. Accesul autoturismelor in parcarile Anca - Irina Holiday va fi posibil incepand cu ora 13:00.
- Animalele de companie nu sunt acceptate.


FACILITATI COPII
Camera Dubla (Etaj/ Parter)
Capacitate maxima: 2 adulti si 1 copil 0-11 ani.

Hotelul nu ofera paturi suplimentare.


Camera Tripla
Capacitate maxima:
2 adulti si 2 copii 0-11 ani
2 adulti si 1 copil 12- 17 ani
3 adulti


Apartament
Capacitate maxima:
2 adulti si 2 copii 0-11.99 ani
2 adulti si 1 copil 12- 17.99 ani
3 adulti



Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzii

Recenzie adaugata cu succes!

Scrie si tu o recenzie!

Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
 

Alte hoteluri in zona

Palace Lake Mezotermale

Palace Lake Mezotermale

Venus, Jud. Constanta, Romania

  • 4
  • 3
  • 4 Nopti / Mic dejun / Transport individual
  • tarif cu taxe , valabil pentru plecarea 01.10.2024

de la 959 Lei/pers.

Academy (Fostul hotel Veronica)

Academy (Fostul hotel Veronica)

Venus, Jud. Constanta, Romania

  • 5
  • 3
  • 5 Nopti / / Transport individual
  • tarif cu taxe , valabil pentru plecarea 22.06.2024

de la 550 Lei/pers.

Palace Adriana Vile

Palace Adriana Vile

Venus, Jud. Constanta, Romania

  • 4
  • 3
  • 4 Nopti / All Inclusive / Transport individual
  • tarif cu taxe , valabil pentru plecarea 01.10.2024

de la 1918 Lei/pers.

Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

În perioada 27-31.03.2024 am avut deosebită satisfacție de a vizita prin intermediul Hello Halydais metropola fascinanta, plina de istorie tumultuoasa-Istambul. A fost o experienta memorabila prin fa...

Monac Constantin, 05.04.2024 Citeste mai mult

În perioada 27-31.03.2024 am avut deosebită satisfacție de a vizita prin intermediul Hello Halydais metropola fascinanta, plina de istorie tumultuoasa-Istambul. A fost o experienta memorabila prin fa...

Monac Constantin, 05.04.2024 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn