Hotel Bristol (Opatija)
Opatija, Croatia
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Descriere: Hotelul Bristol Opatija, de 4 stele, este un fost hotel imperial situat in centrul orasului Opatija. Construit in 1906 in stilul caracteristic epocii habsburgice, hotelul se integreaza perfect in peisajul atractiv al celei mai vechi statiuni turistice de pe coasta Adriaticii. Marea, climatul mediteranean si muntii din imprejurimi au facut ca Opatija si Golful Kvarner sa fie o destinatie de calatorie populara inca de la inceput atat vara, cat si iarna.Localizare: Opatija este cunoscuta pentru vegetatia sa luxurianta si climatul placut, parcurile bogate si promenada Lungomare de 12 km. Exista plaje exceptionale si fantani frumoase. Cea mai apropiata gara se afla in Rijeka, la 15 km de hotel, iar o statie de autobuz este disponibila in Opatija, la 300 de metri distanta.
Facilitati hotel: camere pentru nefumatori, restaurant, facilitati pentru persoane cu dizabilitati, room service, WiFi gratuit, parcare privata, bar, CafAS Palme cu prajituri delicioase de casa si terasa proprie, zona de Spa&Beauty
Dotari camera: aer conditionat, birou cu lampa, minibar, articole toaleta, TV, telefon cu linie directa, WiFi gratuit de mare viteza.
Pagina Web: https://www.hotel-bristol.hr/
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra




