Crisana
Eforie Sud, Jud. Constanta, Romania
- 2
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Profil: Recomandat pentru odihna sau relaxareLocalizare: Hotelul este situat la aproximativ 50 metri de faleza Marii Negre.
Descriere: Are in dotare restaurant, bar de zi, parcare, sala de conferinte de 50 de locuri, seif la receptie si biliard. Receptia hotelului este generoasa, dispune de seif pastrare valori, internet wireless, aceasta facand legatura dintre hotel si restaurant, cu o capacitate de 450 locuri, billiard, barul de zi si terasa.
Camere: Hotelul are 149 de camere duble si camere triple, dotate cu baie cu dus, TV, minibar, iar 75 dintre ele au balcon. Dispuse pe patru nivele, dotate la standardul de 2 stele, din care jumatate cu balcon si pat matrimonial si cealalta jumatate fara balcon cu paturi twin. Camerele sunt partial gresiate, cu grup sanitar propriu gresiat si faiantat, apa calda non-stop.
Restaurant: Restaurantul propriu are aproximativ 450 de locuri.
Servicii gratuite: Hotelul pune la dispozitie gratuit, 2 parcari luminate pe timp de noapte.
Animale de companie: Accesul este permis.
Ora check-in: 16:00 Ora check-out: 12:00
Atractii in zona: Hotelul este situat chiar pe faleza. De-a lungul falezei sunt diverse terase, restaurante si o discoteca.
Pentru acest hotel se achita la receptie in ziua cazarii, o Taxa de statiune in valoare de 3 lei/adult/zi
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
Alte hoteluri in zona
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra