× Hello Holidays

HOTEL CENTRAL

Mamaia, Jud. Constanta, Romania

  • 3

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

INFORMATII GENERALE
Forma, marimea si culoarea fiecarui element (parterul si etajul 2 - rosu, etajul 1 - alb, etajul 3 - verde), de la piesele de mobilier, amenajarile interioare, dotarile tehnico-sanitare pana la obiectele decorative, au fost astfel alese incat sa ofere turistilor sentimentul de relaxare si odihna.

FACILITATI UNITATE
Dotari generale: restaurantul dispune de scaune pentru copii, parcare proprie, loc de joaca pentru copii -amenajat langa terasa restaurantului, salon de infrumusetare si relaxare, bar, terasa cu vedere spre mare, lift, terasa-restaurant.
Sali de conferinta: 1 - o sala cu capacitate de maxim 50 de locuri, dimensiuni l= 5m, L=15m, intrarea in sala este pe mijloc cu aranjament in forma de T, dotata cu: aer conditionat, videoproiector, retroproiector, ecran de proiecie, suport de flipchart.
Se accepta animale de companie pentru care se achita suplimentar.
Fitness/Wellness/Sport: piscina in aer liber - Fiesta del Mar: descoperita, situata in fata hotelului, catre mare, apa dulce, adancime - treptat de la 1m la 2m; dusuri, accesul si accesorii de plaja (sezlong, umbrela) gratuite, in limita disponibilitatilor, pentru turistii hotelului; program de functionare - 08.00-18.00.

Alte servicii suplimentare oferite turistilor:
- fara plata: informatii privind prestarea unor servicii, mijloace de transport, spectacole, starea vremii, trezirea clientilor la ora solicitata, pastrarea obiectelor de valoare in seif, transmiterea de mesaje, predarea si expedierea corespondentei clientilor, expedierea prin retur la domiciliu a scrisorilor sosite dupa plecarea clientilor, acordarea de medicamente si materiale sanitare in cadrul primului ajutor in caz de accidente, comenzi pentru taximetre, oferirea de material de propaganda si informare turistica, ; rezervari de locuri in alte unitati de alimentatie publica.
- cu plata : convorbiri telefonice si fax, minibar, inchiriere sala de conferinte, multiplicari de documente, organizare de banchete, receptii, mese oficiale.
Suplimentul pentru Vedere la Mare se va achita la receptie in functie de disponibilitate la momentul cazarii.
Tarife supliment vedere mare:
06.05-04.07 01.09-30.09 = 15.00 Lei/ camera/ noapte
05.07-31.08.2022 = 20.00 Lei/ camera/ noapte

Taxa animal de companie, de talie mica: 51 Lei/ zi.

REGULI HOTEL CENTRAL
- Cazarea se va face incepand cu ora 16.00 a zilei de incepere a sejurului si camera se va elibera pana la ora 12.00 a zilei de plecare din hotel. Prelungirea sederii dupa ora 12.00 se va face doar cu acordul hotelului si se va percepe o taxa suplimentara afisata la receptie.
- In momentul cazarii, turistii preiau inventarul afisat in camere si pot reclama in decurs de
maxim o ora nereguli privind integritatea acestuia. Dupa aceasta sunt direct responsabili pentru orice daune sau lipsuri.
- Este interzisa folosirea de aparatura pentru gatit sau incalzit in camerele de hotel si detinerea
de materiale periculoase, inflamabile sau toxice in camera de hotel.
- Vizitatorii care urca la camera trebuie sa se inregistreze la receptia hotelului in baza unui document de identitate.
- Toate persoanele care ocupa camera de hotel trebuie inregistrate la receptie. Pentru a
beneficia de gratuitatile sau reducerile pentru copii, se va prezenta la receptie copie dupa certificatul de nastere.
- Turistii trebuie sa respecte regulile hotelului privind animalele de companie.
- Este interzisa tulburarea linistii in hotel.
- Este interzis turistilor sa intre in restaurant si in hotel cu alimente sau bauturi achizitionate din alta locatie.
- Este interzis turistilor parasirea restaurantului cu alimente perisabile servite la micul dejun sau detinerea de alimente perisabile in camerele de hotel.
- Orice bun din dotarea hotelului deteriorat de catre client va fi achitat de catre acesta, conform tarifelor practicate la receptie.
In cazul nerespectarii prevederilor de mai sus, Hotel Central are dreptul de a sista prestarea serviciilor contractate catre client, fara a fi angajat la plata vreunei daune de orice natura ori returnarea contravalorii serviciilor neconsumate.

DESCRIERE CAMERE
Numar total camere: 122
Duble: 119
Dotari camere: aer conditionat, TV LCD cu televiziune prin cablu, frigider cu minibar, telefon cu acces international, balcon, baie cu dus; curatenia in camere: zilnic;
Apartamente: 3 - apartamentul este compus din living cu canapea extensibila si dormitor.

LOCALIZARE
Hotelul CENTRAL este situat in partea centrala a statiunii Mamaia, la 50 m de plaja, pe partea opusa fiind Lacul Siutghiol.

SERVICII MASA
se acorda in Restaurantul Central, categoria I, mic dejun bufet suedez in perioada 14.06- 15.09 si continental in perioadele 06.05-13.06 si 16.09-30.09. Pranzul si cina se asigura in sistem fisa cont-card client.

FACILITATI COPII
Copiii cu varsta cuprinsa intre 0- 6 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si mic dejun, fara pat suplimentar asigurat.
Se va prezenta la recepie copie dupa certificatul de nastere.

















Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzii

Recenzie adaugata cu succes!

Scrie si tu o recenzie!

Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

O zi mininata la Vulcanii noroiosi alaturi de Hello Holidays . Multumiri si o recomand cu bucurie

Mariana Luchita, 14.08.2025 Citeste mai mult

O zi minunata,multumim doamnei ghid Lupu Mihaela,domnului sofer Cosmin.Multumim agentiei!

Stefan Stefan, 13.08.2025 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn
Reduceri vacante
Solicita oferta