HOTEL LINA.
Bucuresti, Romania
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
INFORMATII GENERALEHotel Lina este un hotel de 3 stele modern si primitor, amplasat pe bulevardul Stefan cel Mare, in sectorul 2 la cativa pasi de statia de metrou Obor.
DESCRIERE UNITATE DE CAZARE
Hotelul se remarca prin localizarea excelenta, cu acces direct la transport public (metrou, autobuz, tramvai) si proximitate fata de obiective importante: Arena Nationala, Piata Victoriei, Universitate. Este alegerea potrivita atat pentru calatorii de afaceri, cat si pentru turisti.
FACILITATI UNITATE
Facilitati principale: aer conditionat individual, receptie 24/7, lift, parcare gratuita (locuri limitate), servicii business (fax, print, concierge).
DESCRIERE CAMERE
Lina Hotel dispune de 28 de camere structurate pe 4 etaje, dintre care 4 camere single, 16 camere double twin si 8 camere double matrimonial. Fiecare camera este amenajata si utilata pentru a face fata nevoilor clientilor sositi in interes de serviciu, dar si ale celor care doresc sa viziteze Bucurestiul. Dintre dotarile camerelor amintim: sistem de climatizare centralizat, televizoare LCD, internet gratuit (wireless sau prin cablu), birou, mini bar, seif, uscator de par.
SERVICII DE MASA
Mic dejun.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra