KLEOPATRA FATIH HOTEL
Alanya, Antalya, Turcia
- 4
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
THE CONCEPT OF ALL-INCLUSIVE INCLUDES: 07:30 ndash; 09:30 Breakfast 09:30 ndash; 10:00 Brunch 12:30mdash;14:00 Lunch Tıme 15:00 ndash; 16:30 Snack Tıme 16:30mdash;17:00 Tea,Kaffe Cake tıme 19:00 ndash; 21:00 Dinner Night Soup 24:00 ndash; 24:30 Soup of the day menu. ------------------------- From 10.00 to 22.30 all local drinks , fruit juice concentrates are free. Imported drinks, cocktails, fresh juices , Turkish coffee - extra. Towel and Linen change day; Every three days one time!.. RESTAURANT AND BARS; The main restaurant is open during limited hours , and have air conditioned. Service bar is also open on schedule. Pool bar from 10.00 to 22.30 free. After 22.30 - extra. FREE SERVICES AND ENTERTAINMENT; Parking, swimming pool, children#39;s pool, waterslide (part time ) PAID SERVICES AND ENTERTAINMENT; Mini market, boutique, gift shop, photo studio, hairdresser, doctor ( nurse is on duty during business hours ). Safe - 2 euro a day, phone, fax, Turkish bath, jacuzzi, sauna, massage, car rental. Beach towels,Water sports ( banana boat, water skiing, parasailing , etc.) - on the beach does not belong to the Hotel. Internet Wi-fi (1 day 2euro;,1 week 10euro;) For more details click hereDatorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra




