KOLIBRI RESORT HOTEL
Alanya, Antalya, Turcia
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Kolibri Hotel deschis in anul 1988, suprafata totala este de 2000 m2. Renovarea completa a avut loc in anul 2016. Hotelul are o cladire cu 6 nivele (lift). Hotelul ofera conditii excelente turistilor ce doresc sa petreaca un concediu linistit, oferind o atmosfera relaxanta si placuta.Facilitati hotel
Hotelul ofera oaspetilor receptie, sala TV, bar, camera polivalenta, restaurant tip bufet cu zona in aer liber, baie turceasca, masaj, sauna, lift, conexiune la internet wireless (numai in spatiul web) lobby), jocuri de masa, seif, spalatorie, curatatorie chimica, utilizare de telefon, fax si computer / laptop / tableta, imprimanta si fotocopiator. De asemenea, exista o piscina cu o zona integrata pentru copii si snack bar. La piscina si la plaja se afla sezlonguri, umbrele gratuite, saltelele de la piscina sunt gratuite si la plaja.
Facilitati camere
Hotelul dispune de un total de 113 camere. Toate camerele sunt standard, acestea sunt decorate simplu, au in dotare baie privata cu dus, WC, uscator de par, telefon, TV prin satelit, gresie, aer conditionat (reglabil individual), seif (contra taxa), balcon.
Descriere
Kolibri Hotel deschis in anul 1988, suprafata totala este de 2000 m2. Renovarea completa a avut loc in anul 2016. Hotelul are o cladire cu 6 nivele (lift). Hotelul ofera conditii excelente turistilor ce doresc sa petreaca un concediu linistit, oferind o atmosfera relaxanta si placuta.
Localizare
Hotelul este la doar 70 m de plaja si cateva minute de mers de la Avsallar. Se afla aproape de magazine, buticuri, piata, baruri. Alanya este la 22 km, la aproximativ 100 km de aeroportul Antalya, iar centru orasului Antalya se afla la 110 km.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra