Lero Hotel
Dubrovnik, Croatia
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Lero este situat langa plaja si are in apropiere un centru sportiv cu 6 terenuri de tenis si o sala de sport, la 1,2 km de centrul vechi al orasului Dubrovnik. Hotel Lero este un hotel modern de 4 stele, complet renovat in 2018 (construit initial si deschis in 1971).Camere dotate (TWC, telefon, TV, mini-bar, facilităţi pentru ceai şi cafea), majoritatea cu vedere la mare, un bar pentru aperitive, un restaurant, un restaurant de vară, două săli de conferinţe dotate (pentru max. 120 pax în amenajare cinema.), salon de masaj, o parcare proprie.Localizare
Lero este situat langa plaja si are in apropiere un centru sportiv cu 6 terenuri de tenis si o sala de sport, la 1,2 km de centrul vechi al orasului Dubrovnik.
Facilitati camere
Hotelul pune la dispozitia oaspetilor sai 160 camere (152 camere duble si 8 apartamente) dotate cu aer conditionat, TV-Sat, WC si dus, uscator de par, telefon cu linie directa, jumatate dintre acestea au vedere la mare si restul vedere la parc, extra-bed la cerere. Apartamentele includ 2 camere interconectate cu o singura baie.
Alte facilitati
Un bar pentru aperitive, restaurant, restaurant de vara, taverna, 2 Sali de conferinte echipate (20/100 locuri), salon de coafura, salon de masaj, club de internet ( camere doate cu A/C), parcare proprie.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra