MARIN HOTEL
Kemer, Antalya, Turcia
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotel Marin adopta conceputul all inclusive. Micul dejun, pranzul si cina se servesc in restaurantul principal. O gradina ofera mai mult spatiu pentru relaxare si odihna in aer liber. Cei ce calatoresc cu autoturismul propriu il pot parca in parcarea hotelului.Website
Localizare
Portul de agrement Kemer se afla la 10 km de Hotelul Marin, iar orasul antic Phaselis este la 22 km. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Antalya, situat la 51 km.
Descriere
Hotel Marin adopta conceputul all inclusive. Micul dejun, pranzul si cina se servesc in restaurantul principal. O gradina ofera mai mult spatiu pentru relaxare si odihna in aer liber. Cei ce calatoresc cu autoturismul propriu il pot parca in parcarea hotelului.
Facilitati camere
Aparatul de aer conditionat creeaza o atmosfera placuta in camere. In majoritatea camerelor se gaseste cate un balcon. Camerele au un pat dublu. Exista un minibar. Se garanteaza diverse posibilitati de comunicare si divertisment prin echiparea cu acces la internet, canale prin satelit si WiFi (gratuit). Baia dotata cu un dus sta la dispozitie un uscator de par. Pentru familiile cu copii stau la dispozitie camere de familie.
Facilitati hotel
Oaspetii au la dispozitie receptie cu program nonstop, restaurant, parc acvatic si piscina in aer liber. Hotelul ofera divertisment de seara si un spatiu pentru depozitarea de bagaje, are un loc de joaca pentru copii. Vizitatorii pot juca tenis de masa si darts sau pot apela la serviciul de inchirieri auto si biciclete.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra