× Hello Holidays

MEDITERRANEAN BEACH

Limassol, Cipru

  • 4

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

Fabulos 8.6 Booking.com Certificat de Excelenta Trip Advisor Hotelul este situat pe una dintre cele mai frumoase plaje cu nisip din Limassol. Recent renovat, hotelul isi asteapta oaspetii intr-un mediu prietenos, lux si confort. La cca 800 m de hotel se afla ruinele orasului antic Amathounta, despre care se crede ca a fost primul oras locuit din regiune si care este inclus in Patrimoniul Universal UNESCO. *Pentru SEJUR INDIVIDUAL - Cina de Revelion nu este inclusa in pretul din sistem! In cazul unei rezervari de cazare individuala, cina va fi adaugata manual in rezervare, ulterior: Cina Revelion (*Obligatorie): Adult: 75 euro/pers, Copil 2-11.99: 40 eur/pers.     Cina Craciun (*Obligatorie): Adult: 65 euro/pers, Copil 2-11.99: 35 eur/pers.     *Pentru PACHETE - Cina Revelion - Este inclusa!

Spa & Wellness

Centriul SPA are cada fierbinte/jacuzzi, sauna, piscina interioara, 7 sali de tratamente si ofera o gama completa de tratamente corporale, faciale, ingrijirea unghiilor, masaje.


Facilitati copii

Cei mai mici oaspeti ai hotelului au la dispozitie: club pentru copii in incinta hotelului (4-12 ani, functioneaza intre 10:00-12:30 si 14:30-17:00), zona de activitati in aer liber cu umbrare, piscina. La solicitare si contra cost se asigura servicii de supraveghere a copilului (rezervare cu 24 ore inainte). Parintii au la dispozitie pentru cei mici: scaune de masina, scaune inalte in restaurant, sterilizatoare, incalzitoare de sticle, cadite, meniuri speciale in restaurant. 


Drinks & Food

Hotelul ofera mic dejun si cina bufet. Optional, se poate solicita supliment de pranz. Hotelul are 5 restaurante: A la carte italian (marti-sambata, 19:00-23:30), A la carte japonez (luni si miercuri-duminica, 19:00-23:30), bufet penru micul dejun (07:00-10:00), pranz (12:30-15:00) si cina A la carte (19:00-23:30), bufet tematic si Table d’hôte pentru cina (19:00-22:00), bistro bufet A la carte langa plaja (bufet 12:30-15:00, A la carte (12:30-16:30). De asemenea, hotelul are 4 baruri: bar cu terasa (17:00-01:30), bar in holul hotelului (09:00-00:30), bar la piscina (09:00-18:30), ouzerie (specialitati locale de casa, 09:00-18:30).


Sport si divertisment

Oaspetii hotelului au la dispozitie: piscina exterioara si interioara, sporturi nautice pe plaja, scufundari, inchiriere de biciclete, centru Spa, windsurfing, tenis de masa, biliard, sala de jocuri, centru fitness, teren de tenis, divertisment seara.


Facilitati camere

Toate cele 292 camere au balcon mobilat, baie cu cada si dus, uscator de par, mini bar, telefon cu mesagerie vocala, TV, seif, acces gratuit la internet WIFI, facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei. Camerele Deluxe au capacitate maxima de 3 persoane. Camerele Family au o zona de living cu canapea rabatabila, terasa sau balcon si capacitatea maxima de 2 adulti si 2 copii. Camerele Superior au capacitatea maxima de 2 persoane, sunt destinate exclusiv adultilor (16+) si au in plus halate si papuci. Oaspetii acestui tip de camere primesc o bautura de bun venit si o sticla de vin la sosire. Studiourile Luxury au capacitatea maxima de 2 persoane, sunt destinate exclusiv adultilor (16+) si au in plus halate si papuci. Oaspetii acestui tip de camere primesc o bautura de bun venit, fructe proaspete si o sticla de vin la sosire.


Facilitati hotel

Hotelul ofera urmatoarele facilitati si servicii: receptie 24h, depozitarea bagajelor, magazine, inchiriere masini si biciclete, magazin de cadouri, seifuri, lift, coafura/frizerie/cosmetica, facilitati pentru persoanele cu dizabilitati, room service, spalatorie, curatatorie, calcatorie, acces gratuit la internet WIFI, parcare privata, restaurante, bar, snack bar, piscina exterioara, sporturi nautice pe plaja, piscina interioara, facilitati pentru copii, scufundari, centru Spa, windsurfing, tenis de masa, biliard, sala de jocuri, centru fitness, teren de tenis, divertisment seara.


Localizare

Hotelul este situat pe o plaja cu nisip, la 10 km de centrul orasului Limassol si cca 60 km de aeroportul din Larnaca. O strada pietonala de-a lungul plajei leaga hotelul de ruinele orasului Antic Amathounta (cca 800 m), inclus in Patrimoniul Universal UNESCO. Agios Tychonas este alegerea ideala pentru amatorii de plaja si relaxare.


Informatii utile

•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;


Protectia datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.


Conditii de penalizare in caz de anulare

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.


Date generale despre documentele de calatorie

Cipru este o tara insulara in Marea Mediterana – membra a Comunitatii Europene.
 
Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
 
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.


Conditii de plata

In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
 
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
 
In cazul sejururilor individuale
, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;


ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzii

Recenzie adaugata cu succes!

Scrie si tu o recenzie!

Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
 

Alte hoteluri in zona

MEDITERRANEAN BEACH HOTEL

MEDITERRANEAN BEACH HOTEL

Limassol, Cipru

  • 5
  • 4
  • 5 Nopti / Half Board / Transport individual
  • tarif cu taxe , valabil pentru plecarea 02.06.2024

de la 495 €/pers.

Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

În perioada 27-31.03.2024 am avut deosebită satisfacție de a vizita prin intermediul Hello Halydais metropola fascinanta, plina de istorie tumultuoasa-Istambul. A fost o experienta memorabila prin fa...

Monac Constantin, 05.04.2024 Citeste mai mult

În perioada 27-31.03.2024 am avut deosebită satisfacție de a vizita prin intermediul Hello Halydais metropola fascinanta, plina de istorie tumultuoasa-Istambul. A fost o experienta memorabila prin fa...

Monac Constantin, 05.04.2024 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn