Perunika (Golden Sands) 3*
Nisipurile de aur, Bulgaria
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2020...
LOCALIZARE: la 150 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost renovat in anul 2004.
CAPACITATE: - cladire cu 6 etaje - 2 lifturi - 163 camere duble (max. 2+2/3 persoane, 15 m²).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun bufet) / All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.
Perunika 3* | BB/ALL | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
SUMMER 2020 | 01.05-10.06 | 11.06-20.06 | 21.06-06.07 | 07.07-25.08 | 26.08-05.09 | 06.09-14.09 | 15.09-10.10 |
Cancellation (days before the check-in) | 1 | 3 | 5 | 5 | 5 | 3 | 1 |
Cancellation penalty in nights | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 |
NO show penalty in nights | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Booking tax (obligatory): 0,50 Euro per person per day | |||||||
20 % Discount for bookings made till 29.02 and paid 100% till 10.03 | |||||||
15 % Discount for bookings made till 15.03 and paid 100% till 10.04 | |||||||
10 % Discount for bookings made till 15.04 and paid 100% till 10.05 | |||||||
Extras: | |||||||
21=18, 14=12, 10=8, 9=8, 7=6 for arrivals till 10.06 and after 10.09 | |||||||
* The extras are NOT cumulative with the EB discount! | |||||||
Baby cot - 2 EUR per day |
ALL INCLUSIVE:
- mic dejun bufet 07:30-10:00, pranz bufet 12:00-14:00 si cina bufet 18:00-20:30. Cina tematica – o data pe saptamana - bucatarie traditionala bulgareasca. Inghetata de la 11:00 la 12:00 in restaurant.
- gustari, ceai, cafea si prajiturele de la 15:00 la 17:00 in restaurant.
- nelimitat bauturi locale (alcoolice si nealcoolice) de la ora 10:30 la ora 22:30 in lobby bar.
Bauturile din import – contra cost.
CAMERA DUBLA:
- pat suplimentar (fotoliu extensibil)
- aer conditionat central
- televiziune prin satelit
- frigider
- telefon
- Wi-Fi (contra cost)
- baie cu dus
- uscator de par (la receptie)
- balcon
- podea acoperita cu mocheta
- curatenie in camera - zilnic
- schimbare lenjerie de pat – de 2 ori pe saptamana
- schimbare prosoape – de 3 ori pe saptamana
FACILITATI:
- restaurant
- lobby bar
- club de noapte
- seif (contra cost)
- birou de schimb valutar
- room service
- Wi-Fi in lobby (gratuit)
- salon de coafura
- spalatorie (contra cost)
- parcare nepazita (contra cost)
- accesul cu animale de companie este permis (contra cost)
SPORT SI AGREMENT:
Gratuit
- piscina exterioara
- tenis de masa (pentru oaspetii cu program All Inclusive)
- fitness (pentru oaspetii cu program All Inclusive)
- darts (pentru oaspetii cu program All Inclusive)
- sah
Contra cost
- biliard
- masaj
- sauna
PENTRU COPII:
- patut (contra cost)
- scaun inalt
- piscina pentru copii
- loc de joaca
- bona
PLAJA:
- plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri – contra cost
- sezlonguri gratuite langa piscina
Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra