× Hello Holidays

PHOENICIA BLUE VIEW (Amfiteatru)

Olimp, Jud. Constanta, Romania

  • 4

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

Amfiteatru Panoramic Belvedere - Phoenicia Blue View Resort Olimp se desfasoara pe o suprafata de 47000 mp si are un total de 1500 locuri de cazare. Oaspetii complexului beneficiaza de plaja privata din fata complexului, strajuita de doua diguri care formeaza un golf cu apa linistita, 4 piscine (2 pentru adulti si 2 pentru copii), 2 restaurante, 2 baruri, spatiu verde si gradini amenajate, si o cafenea. 
Pentru copii este amenajata o piscina cu tobogan si mai multe spatii si locuri de joaca. Ca si activitati, cei mici sunt invitati la spectacole, ateliere de creatie si alte activitati distractive.
Hotel Belvedere are 219 de camere si apartamente, cu un total 455 de locuri de cazare. Hotel Panoramic pune la dispozitia oaspetilor sai 214 camere, insumand un total de 439 de locuri de cazare. 
Hotel Amfiteatru are un numar de 336 camere si apartamente. Camerele au vedere spre mare sau spre piscina.
Dotari camere:

Toate camerele au instalatie individuala de climatizare, televizor LCD, cablu TV, internet WI-FI, telefon, minibar, seif, telefon, cana electrica, cani, pahare, lingurite, uscator de par, prosoape, papuci, cosmetice hoteliere, baie cu dus, balcon amenajat cu mobilier. La cerere se poate oferi: pat bebe, housekeeping zilnic, masa de calcat si fier de calcat.

Servicii

Servicii incluse: sezlonguri si umbrele la plaja si picina (in limita locurilor disponibile), prosoapele pentru plaja/piscina - pe baza de tichet primit la cazare, Mini Aquapark pentru copii; Jocuri si concursuri adulti si copii (piscine, teras); parcare gratuita (in limita locurilor disponibile), internet wi-fi, business corner, presa (in receptie), loc de joaca pentru copii (exterior), animatie, muzica live, program artistic

Servicii optionale: Pool Bar a la carte ( 08.00-20.00), Lobby Bar a la carte (10.00-23.00), Cofetarie (15.00-23.00), Mandaloun Snack Bar (17:00-23:00), Restaurant Mandaloun A la carte (18:00-23:00), produsele din minibar, apeluri nationale/internationale, transfer la/de la gara/aeroport Constanta/Bucuresti.

Servicii de masa:
- Mic dejun - bufet suedez in intervalul 07.30-10.00 include bauturi ( apa, suc, ceai, cafea, caffee latte, cappucino, ciocolata calda).
- Demipensiune - bufet suedez - mic dejun si pranz (in intervalul -13.00-15.00) - bufet suedez incluse bauturi racoritoare, bauturi alcoolice - bere, vin alb/rosu la draft, vodka, whiskey si aperitiv in timpul meselor. Pranzul se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii.
- All inclusive light - bufet suedez - mic dejun + pranz+cina (in intervalul 19.00-21.00) - bufet suedez incluse bauturi racoritoare, bauturi alcoolice - bere draft, vin alb/rosu draft, vodka, whiskey si aperitiv in timpul meselor. Cina se serveste in prima zi de cazare, in ziua plaecarii se servesc mic dejun si pranz.
Nu sunt incluse bauturile la beach-bar si pool-bar si intre mese.
Este obligatorie purtarea bratarilor primite la check-in pentru a beneficia de serviciile comandate.





Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzii

Recenzie adaugata cu succes!

Scrie si tu o recenzie!

Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

Mulțumim hello Holidays, mulțumim.doamnei ghid Oana Popescu o personalitate mulțumim domnului șofer,pelerinajul din insula corfu sf spiridon a fost de nota 20,aștept oferte oriunde în lume cu doamna P...

Gabriel Enache, 16.12.2024 Citeste mai mult

Buna ziua.Multumim echipei dumneavoastre(soferi,ghid)care a fost alaturi de noi in pelerinajul de la Sf.Spiridon-Grecia 09-14.12.2024.Sunt niste omeni minunati,am trait o experienta minunata alaturi d...

Harmanescu Mioara, 16.12.2024 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn
Reduceri vacante
Solicita oferta