Piccadilly
Mamaia, Jud. Constanta, Romania
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Hotel Piccadilly Mamaia 3*** este amplasat pe malul lacului Siutghiol, in zona Cazinoului din statiune, o zona plina de atractii turistice, magazine si terase.Camere a dotari/servicii:
- Instalatie climatizare, control acces, feronerie termopan prevazute cu plasa anti-insecte;
- TV color cu televiziune prin cablu, racitor, balcon, baie cu dus, seif;
- Curatenia in camere: zilnic;
- Program receptie: non-stop
- Internet wireless gratuit.
- Apartament: living cu chicineta si dormitor matrimonial, aceleasi dotari ca si camerele duble, in plus au o canapea extensibila.
- Capacitate 240 persoane in interior si 100 de persoane pe terasa,
- Mic dejun a bufet suedez cu gustare rece si calda
- Pranz; Cina - a la carte (sistem fisa cont).
- Terasa cu vedere spre lac si internet wireless gratuit.
- Spatiu de joaca pentru copii amenajat in gradina de 5000mp (leagane, tobogan, carusel, etc.).
- Capacitate maxima: 80 persoane
- Suprafata 100mp
- Intrarea in sala este separata
- Dotari: suport de flipchart, aer conditionat, internet wireless gratuit.
- Informatii privind prestarea unor servicii, mijloace de transport, spectacole, starea vremii;
- Trezirea clientilor la ora solicitata;
- Pastrarea obiectelor de valoare in seif;
- Transmiterea de mesaje;
- Predarea si expedierea corespondentei clientilor; expedierea prin retur la domiciliu a scrisorilor sosite dupa plecarea clientilor;
- Acordarea de medicamente si materiale sanitare in cadrul primului ajutor in caz de accidente;
- Comenzi pentru taximetre;
- Oferirea de material de propaganda si informare turistica.
- Convorbiri telefonice si fax;
- Inchiriere sala de conferinte;
- Multiplicari de documente;
- Organizare de banchete, receptii, mese oficiale;
- Pentru camerele cu vedere la lac se va achita la receptie un supliment de 25 lei/zi, in functie de disponibilul din momentul cazarii.
- Fiecare oaspete are obligatia la check in de a prezenta receptionerului actul de identitate (carte de identitate sau pasaport valabil). Fiecare persoana adulta trebuie sa se legitimeze. Nu este suficient un act de identitate pentru o camera dubla. Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte identitate.
- Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face in spatiile amenajate in fata hotelului, in limita disponibilitatii. Pentru a evita blocajele din parcare oaspetii sunt rugati sa lase numarul masinii si numarul de telefon la receptie.
- NU ESTE PERMIS in interiorul hotelului accesul cu animale de companie!
- Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
- In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip minibar, destinate exclusiv pastrarii bauturilor miniaturale, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele minibar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici.
- Hotelul dispune in fiecare camera de casete de valori cu introducere de cod personal. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior proprietatii.
- Pe durata sejurului, la mesele de tip bufet - mic dejun, nu este permisa parasirea spatiilor alocate servirii mesei cu bauturi sau produse alimentare.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra