PLISKA HOTEL GS
Nisipurile de aur, Bulgaria
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Facilitati hotel
Renovat partial in perioada 2018-2020, hotelul pune la dispozitia oaspetilor sai urmatoarele facilitati: receptie, seif la receptie (contra cost), piscina exterioara cu sectiune speciala pentru copii, piscina interioara, restaurant principal, restaurant a la carte, lobby bar, bar la piscina, magazin, sauna (contra cost), masaj (contra cost), baie de aburi (contra cost), Jacuzzi, birou schimb valutar, rent a car, Wi-Fi in zonele comune si in camere (gratuit), sala de conferinte, room service (contra cost), servicii de spalatorie/curatatorie (contra cost), baby cot (la cerere, gratuit), jocuri electronice (contra cost), loc de joaca pentru copii, sezlonguri si umbrele la piscina, tenis de masa, biliard (contra cost), parcare (disponibilitate limitata, contra cost). Hotelul accepta animale de companie de maxim 5 kg (contra cost, cu reconfirmare in prealabil).
Localizare
Pliska Hotel este situat in statiunea Nisipurile de Aur, la 300 m de plaja si la mica distanta de mers pe jos de centru.
Facilitati camere
Toate camerele dispun de balcon cu masa si scaune, aer conditionat, Wi-Fi gratuit, frigider, TV cu programe prin cablu, telefon, baie cu dus, uscator de par (la cerere de la receptie, gratuit).
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra