Shipka-GS (Golden Sands) 4*
Nisipurile de aur, Bulgaria
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Descrierea hotelului na fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.
LOCALIZARE: la 200 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost renovat in anul 2015-2016.
CAPACITATE: - 2 cladiri - cladiri cu 4/11 etaje - 2/3 lifturi - 228 camere duble (max. 2+1 persoane, 14-18 m²) - 9 apartamente cu un dormitor (max. 2+1/3 persoane).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun bufet) HB (mic dejun si cina) / FB (mic dejun, pranz si cina) / All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.
Shipka 4* | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
SUMMER 2020 | 01.05-31.05 | 01.06-15.06 | 16.06-04.07 | 05.07-26.08 | 27.08-04.09 | 05.09-15.09 | 16.09-05.10 |
Cancellations (days before the check-in) | 1 | 1 | 3 | 5 | 3 | 1 | 1 |
Cancellation penalty in nights | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
NO show penalty in nights | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Early bookings: | |||||||
20 % Discount for bookings made till 31.01 and paid 100% till 05.02. /not valid for period 05.07.-26.08./ | |||||||
15 % Discount for bookings made till 31.03 and paid 100% till 05.04. /not valid for period 05.07.-26.08./ | |||||||
10 % Discount for bookings made till 30.04 and paid 100% till 05.05. /not valid for period 05.07.-26.08./ | |||||||
10 % Discount for bookings with arrivals in period 05.07.-26.08. and made till 30.04 and paid 100% till 05.05. | |||||||
Extras: | |||||||
7=6; 14=12; 21=18 for bookings with arrivals until 10.06. and after 05.09 | |||||||
* The extras are comulative with the EB discount! |
ALL INCLUSIVE:
- mic dejun bufet 07:30-10:00
- pranz bufet 13:00-14:30
- cina bufet 18:30-20:30
- gustari de dupa amiaza - dulciuri si prajituri de la ora 16:00 la ora 17:00
- nelimitat bauturi locale (alcoolice, racoritoare si bauturi calde) de la ora 10:00 la ora 22:00.
Bauturile din import – contra cost.
CAMERA DUBLA:
- pat suplimentar (fotoliu extensibil/pat rabatabil)
- aer conditionat individual
- televiziune prin satelit
- frigider
- telefon
- Wi-Fi (gratuit)
- baie cu dus/cada
- uscator de par
- balcon
- podea acoperita cu mocheta
- curatenie in camera - zilnic
- schimbare lenjerie de pat – de 2 ori pe saptamana
- schimbare prosoape – de 3 ori pe saptamana
FACILITATI:
- restaurant
- lobby bar (contra cost)
- pizzerie (contra cost)
- bar la piscina (contra cost)
- bancomat
- taxi (contra cost)
- seif (contra cost)
- birou de schimb valutar
- room service
- magazin (contra cost)
- Wi-Fi in intregul hotel (gratuit)
- sala de conferinte
- centru SPA
- salon de coafura (contra cost)
- salon de infrumusetare (contra cost)
- fier de calcat (gratuit)
- spalatorie (contra cost)
- fier de calcat (gratuit)
- parcare nepazita si garaj (gratuit)
- accesul cu animale de companie este permis (pana la 5 kg, contra cost)
SPORT & AGREMENT:
Gratuit
- piscina exterioara
- piscina interioara
- fitness
- jacuzzi
- sauna
- baie de aburi
- camera cu jocuri: biliard, tenis de masa, mini-fotbal si air-hockey
Contra cost
- masaj
PENTRU COPII:
- patut (gratuit)
- scaune inalte in restaurant
- sectiune la piscina din aer liber
- loc de joaca
PLAJA:
- plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri – contra cost
- umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina
Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra