SHIPKA HOTEL
Nisipurile de aur, Bulgaria
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Facilitati hotel
Renovat ultima data in perioada 2015-2016, hotelul Shipka pune la dispozitia oaspetilor sai urmatoarele facilitati: piscina exterioara cu sectiune speciala pentru copii, piscina interioara, restaurant cu 180 de locuri inauntru si 70 de locuri pe terasa, lobby bar, bar la piscina, centru SPA, birou schimb valutar, seif la receptie (contra cost), salon de infrumusetare (contra cost), magazin, ATM, Wi-Fi gratuit, sala pentru evenimente speciale, loc de joaca pentru copii, sezlonguri si umbrele la piscina, fitness, tenis de masa, biliard, parcare (contra cost). Oaspetii care rezerva cazare cu regim de masa All Inclusive beneficiaza, de asemenea, in mod gratuit, de sauna, jacuzzi, baie de aburi. Hotelul accepta animale de companie de maxim 5 kg (contra cost, necesita confirmare in prealabil).
Localizare
Situat la 200 de metri de plaja si la 500 de metri de centrul statiunii in care este localizat, Nisipurile de Aur, hotelul Shipka ofera privelisti panoramice minunate asupra resort-ului si a marii.
Facilitati camere
Toate camerele dispun de paturi twin, aer conditionat, baie cu cada sau dus, uscator de par, balcon, telefon, televizior cu programe prin satelit, mini bar, Wi-Fi.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra