TELATIYE RESORT HOTEL
Alanya, Antalya, Turcia
- 5
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
07:00 - 10:00 Breakfast 12:30 - 14:00 Lunchnbsp; 19:00 - 21:00 Dinnernbsp; 16:30 - 17:30 Coffee-Cake 10:00 - 24:00 Pool Bar And Lobby Bar 16:00 - 24:00 Garden Bar (From 15Th Of May) 10:00 - 17:00 Beach Bar (Local Drinks)nbsp; 11:00 - 16:00 Snack (At The Beach) 23:30 - 00:00 Night Soup FREE OF CHARGE ACTIVITIES; Tennıs court (day tıme free use, rackets are payable), beach volley, fıtness, step, aerobıc, boccıa, dart, water gymnastıc, water ball, pool games, swımmıng pool (wıthout slıde) 08:00-19:00, swımmıng pool (wıth slıde) 10:00-12:00 / 14:00-16:00, ındoor pool 09:00-19:00, mını club (between 04-12 ages) 10:00-12:00 / 14:30-17:00, umbrella amp; chaıse longue (free at the pool at the beach), matresse (at the pool), sauna, turkısh bath, nıght show, mını bar (only a bottle of water), anımatıon, a la carte restaurant (once durıng the holıday), wıfı ınternet. EXTRAS;nbsp;Telephone, fax amp; copy, massage, peelıng, photo, rent a car servıce, shop, shoppıng places, jewellery, water sports (by prıvat co.), Haır dresser, safe box (ın the room), doctor, game room actıvıtıes, room servıce, laundry servıce, cappuchıno, espresso, turkısh coffee, table tennıs, ımportatıon drınks, late check/ out, matresse (at the beach), tennıscort amp; basketball (wıth lıght). For more details click hereDatorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra




