× Hello Holidays

Circuit Oman: Experienta Arabiei | 8 zile - Avion | 2025

PREMIUM TOURS

Ghid insotitor
Variante de plata
Card online
Transfer bancar
Cash

Itinerar

Muscat - Nakhal - Al Awabi - Wadi Bani Awf - Bilad Sayt - Al Hamra - Nizwa - Bahla - Jabal Al Akhdar - Wadi AI Ayn - Al Manzifat - Wahiba - Sur - Wadi Shab

Servicii incluse

  • Bilet de avion Bucuresti – Muscat – Bucuresti, via Dubai, compania Fly Dubai
  • Taxele de aeroport, cu bagaj de mana de 8 kg + bagaj de cala 20 kg
  • Transferuri aeroport – hotel – aeroport
  • Transport cu autocar local modern, pe durata circuitului
  • Transport cu masinile 4x4 in zilele 3 si 5
  • 7 nopti cazare la hoteluri cu mic dejun astfel:
  • 2 nopti cazare in Muscat la Hilton Garden Inn 4* sau similar
  • 2 nopti cazare in Nizwa la Golden Tulip 4* sau similar
  • 1 noapte cazare in Desetul Wahiba la Arabian Oryx Camp sau similar
  • 2 nopti cazare in Muscat la Hilton Garden Inn 4* sau similar + 1 late check-out Mese incluse: 7 mic dejun, 5 pranzuri si 1 cina traditionala in Desetul Wahiba
  • Excursiile, tururile si vizitele din program
  • o Forturile: Nakhal, Bahla, Nizwa, Al Manzifat
  • o Oazele: Bilad Sayt, Birkat al Mauz, Wadi Shab, Bimmah Sinkhole
  • o Obiective culturale: Marea Moschee, Cladirea Operei Regale, Muzeul Bait Al Zubair, Muzeul Bait Al Safah, Castelul Jibreen, Mormintele antice Wadi Al Ayb
  • o Experientele: Fabrica de ceramica, Fabrica de dhow-uri traditionale, Piata traditionala Muttrah Souq,
  • Croaziera la apus pe vas dhow traditional
  • Tur pietronal si panoramic in Muscat si Nizwa
  • Aventura cu masini 4x4 in Marele Canion si Desertul Wahiba
  • Excursie cu barca pentru observarea a delfinilor
  • Biletele de intrare la obiectivele mentionate in program
  • Ghid local licentiat, vorbitor de limba engleza, de la sosire pana la plecare
  • Insotitor roman de grup

Servicii neincluse

Program detaliat

Ziua 1. BUCURESTI – MUSCAT

Intalnire cu insotitorul de grup la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 23:40 pentru imbarcare pe zborul Companiei Fly Dubai FZ 1796 cu destinatia Oman via Dubai. Decolare la ora 02:20 si aterizare in Dubai la ora 08:15. Dupa escala, ne imbarcam pe zborul FZ 041 cu decolare la ora 11:00 si aterizare in Muscat la ora 12:10 (ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana). Bine ati venit in Sultanatul Oman  - un taram al contrastelor fascinante, unde deserturile nesfarsite se impletesc cu oaza verde a muntilor si cu stralucirea coastelor scaldate de apele Oceanului Indian. Transfer la hotel. Timp liber pentru odihna, dupa-amiaza plecam catre Marina Bander Al Rowdha de unde vom porni intr-o calatorie fascinanta la bordul unui dhow traditional. Aceasta croaziera ne ofera sansa de a explora sate pescaresti pitoresti, turnuri si forturi portugheze istorice, precum si repere iconice ale vechiului Muscat. De-a lungul traseului, vom putea admira privelisti asupra agitatului Souq Mutrah, a muntilor maiestosi care inconjoara orasul si apusului spectaculos ce se reflecta in apele Golfului Oman. Intoarcere la hotel. Cazare la Hilton Garden Inn Muscat Al Khuwair 4* sau similar Muscat.

NOTA: Va recomandam sa afisati o tinuta conservatoare cand mergeti sa vizitati zonele istorice si locurile de cultura (moschee, palate, etc). Purtati imbracaminte cu croiala lejera, evitati pantalonii scurti, iar gleznele trebuie acoperite. In cazul femeilor, se recomanda si acoperirea bratelor si a capului, inainte de a intra in astfel de locuri. Va puteti aduce propriul sal, insa unele moschei ofera vizitatorilor contra-cost abayas.

Ziua 2. MUSCAT: Orasul Alb

Mic dejun. Incepem calatoria noastra cu o prima oprire la Marea Moschee, situata in centrul capitalei Muscat, in districtul Bawshar. (Programul de vizitare poate sa sufere modificari in functie de reglementarile locale). Aceasta impunatoare structura este un simbol al islamului ca religie, stiinta si civilizatie, atragand prin grandoarea si semnificatia sa culturala. Urmeaza o vizita la Opera Regala, un centru cultural de renume in Oman, care gazduieste numeroase sepctacole si evenimente muzicale. Mai apoi, vom explora Souq-ul Muttrah, o piata traditionala vibranta unde vom descoperi suvenirurile unice, mestesugurile locale si ne vom bucura de mirosurile fascinante de tamaie, condimente, iasomie proaspata si uleiuri parfumate. Ne delectam cu un pranz traditional la un restaurant local. Vom continua turul cu o oprire la Muzeul Bait Al Zubair, ce expune colecția privata de artefacte din Oman a familiei Zubair, care se întind pe mai multe secole. Este o oportunitate de a explora mostenirea bogata si istoria Omanului. In final, vom avea ocazia sa fotografiem Palatul Al-Alam, resedinta oficiala a Majestatii Sale, si cele doua forturi portugheze istorice, Jalali si Mirani, care vegheaza asupra palatului. Intoarcere la hotel. Cazare la Hilton Garden Inn Muscat Al Khuwair 4* sau similar Muscat.

Ziua 3. MUSCAT – NAKHAL – WADI BANI AWF – BILAD SAYT – AL HAMRA – NIZWA

Mic dejun. Astazi ne incepem aventura cu o prima oprire in piata traditionala de peste Barka, un loc plin de viata unde vom explora diversitatea pestelui proaspat, intr-o atmosfera vibranta si traditionala. Continuam cu satul pitoresc Nakhal, situata la poalele munților cu plantații extinse de palmieri si izvoarele termale renumite. Vizitam Fortul Nakhal – construit in secolul al XVI-lea de un imam din dinastia Bani Kharous, fortul ofera o perspectiva fascinanta asupra istoriei Omanului si privelisti panoramice uluitoare. De la Nakhal, continuam cu masinile 4x4 spre salbaticul Wadi Bani Awf. Aceasta ruta pitoreasca este un punct culminant pentru iubitorii de aventura, cu poteci de munte inguste, curbe stranse si stanci dramatice. Calatoria off-road ne ofera privelisti uimitoare la fiecare pas, de la munti la vai, dezvaluind frumusetea naturala a tarii. Strabatem comoara ascunsa numita Snake Canyon, un canion ingust si spectaculos si un loc ideal pentru fotografii. Vom face o scurta oprire in fermecatorul sat montan Bilad Sayt, ascuns intre muntii Hajar, cu case tradiționale asezate in terase pitoresti, inconjurate de gradini verzi si cu aerul unei simplitati atemporale. Este un loc ideal pentru a ne conecta cu natura si viata locala. Plecam spre satul Al Hamra, o adevarata bijuterie istorica, considerat unul dintre cele mai bine conservate orase antice ale Omanului. Acest loc incarcat de istorie adaposteste Muzeul Bait Al Safah, unde vom descoperi cultura autentica si mostenirea traditionala a sultanatului. Servim pranzul la un restaurant local. Ne indreptam catre Nizwa ”Perla Islamului”, un oras incarcat de istorie si cultura. Cazare la hotel Golden Tulip 4* sau similar Nizwa.

Ziua 4. NIZWA – BAHLA – JIBREEN – WADI AL AYN

Mic dejun. Plecam spre Bahla, o zona renumita pentru argila sa de inalta calitate si pentru produsele arizanale locale. Vizitam fabrica de ceramica – unde exemplu viu al mestesugurilor care au rezistat trecerii timpului. Vizitam Fortul Bahla, un sit al Patrimoniului Mondial UNESCO, cunoscut pentru marimea sa impresionanta si rolul sau istoric. Este renumit pentru fortificatiile sale si pentru privelistile panoramice pe care le ofera. Vom continua cu vizita Castelului Jibreen, faimos pentru eleganta sa arhitecturala si pentru detaliile decorative, cum ar fi inscriptiile si frescele din stil islamic. Este un castel de cinci etaje, cu peste 50 de camere, iar unicitatea sa consta in elemente precum sistemul de irigatie traditional ce serpuieste prin castel. Servim un pranz traditional la un restaurant local. Urmatoarea oprire este la mormintele Wadi Al Ayn, situate la aproximativ 150 km distanta. Aceste morminte antice in forma de stup, vechi de peste 5.000 de ani, fac parte din Siturile Patrimoniului Mondial UNESCO ale Omanului. Aflate pe fundalul impresionant al Muntelui Jebel Misht, ele ofera o privire unica asupra practicilor funerare din Epoca Bronzului timpuriu si a minunilor arhitecturale ale acelei perioade. Ne intoarcem la hotel. Cazare la hotel Golden Tulip 4* sau similar Nizwa.

Ziua 5. NIZWA – WAHIBA: Misterele desertului

Mic dejun. Incepem ziua cu explorarea orasului Nizwa, fosta capitala a Omanului. Prima oprire va fi la piata traditionala de animale, locul unde localinicii se aduna pentru a comercializa capre, oi, vaci si, ocazional, chiar si magari. Apoi, vom explora souq-ul, o adevarata institutie de-a lungul secolelor, care gazduieste o varietate de produse locale. Gasim pumnale omaniene, obiecte de argint, cupru, legume si mestesuguri traditionale. Vizitam Fortul Nizwa, construit in secolul al XVII-lea de Imam Sultan bin Saif Al Arabi. Acesta are numeroase alei si compartimente si se remarca printr-un turn impresionant care domina souq-ul. Ne vom indrepta apoi catre vechiul oras-oaza Birkat al Mauz. Aceasta zona era odata cunoscuta pentru cultivarea bananelor, insa astazi se cultiva in principal curmale. Spre deosebire de majoritatea oraselor din Oman, aici vom gasi multe case vechi din chirpici. Aflam despre sistemul de irigare Falaj, o tehnica traditionala omaniana utilizata pentru udat campurile. Aceste canale reprezinta adevarate surse de viata, directionand apa acolo unde este nevoie pentru a sustine culturile agricole. Facem o scurta oprire in satul Al Manzifat, o asezare istorica fascinanta, acum in ruina. Acest sat este cunoscut pentru aleile sale inguste, care reflecta arhitectura traditionala si strategica a vremurilor medievale, cand era esential sa se protejeze impotriva atacurilor si conflictelor tribale. Ajungem vom ajunge in desertul spectaculos Wahiba, renumit pentru dunele sale aurii care se intind pe aproximativ 200 de kilometri lungime si 100 de kilometri latime. Aceste dune pot atinge inaltimi de pana la 150 de metri si ofera o paleta de culori fascinanta, de la portocaliu deschis pana la chihlimbar intens. Ne bucuram de o experienta cu masinile 4x4 si de natura salbatica a desertului. Servim o cina traditionala in tabara. Cazare la Arabian Oryx Camp 4* sau similar.

Ziua 6. WAHIBA – SUR – MUSCAT

Mic dejun. Pornim spre Sur - oras port istoric ce reflecta lunga sa traditie maritima, care a adus prosperitate prin comert. Acesta a fost un important centru maritim si comercial, avand legaturi comerciale cu India, Africa de Est si alte regiuni. Se remarca prin arhitectura sa autentica, cu usi frumos sculptate si cladiri istorice. Orasul este cunoscut pentru constructia traditionala de dhow-uri, nave din lemn folosite pentru navigatie si comert. Vom vizita fabrica unde sunt construite manual barcile din lemn, in diverse modele si dimensiuni. Atelierul de dhow-uri, alaturi de muzeu, ofera informatii despre maiestria complexa implicata in realizarea acestor vase traditionale de navigatie, a caror productie a fost oficial oprita odata cu declinul comertului maritim. Facem apoi o oprire scurta pentru o sesiune foto la Farul Ayiah. Servim pranzul la un restaurant local. Plecam catre Wadi Shab, unul  dintre cele mai spectaculoase locuri din Oman, locul unde unde apa dulce, ce curge in cascade de pe culmile muntilor, se amesteca cu apa sarata a marii pe malurile acesteia, creand un peisaj cu totul special. Vom explora apoi Wadi Tiwi, o vale pitoreasca caracterizata prin izvoare care se revarsa in cascade si campuri terasate, peisaje ce surprind frumusetea naturala a Omanului. Ultima oprire va fi la Bimmah Sinkhole, o adancitura naturala umpluta cu apa. Aceasta adancitura umpluta cu apa de un turcoaz uimitor, inconjurata de pereti de calcar, este explicata de geologi prin prabusirea solului, dar localnicii cred ca a fost formata de un meteorit, de unde si numele "fantana stelei cazatoare".  Cazare Hilton Garden Inn Muscat Al Khuwair 4* sau similar Muscat.

Ziua 7.  MUSCAT

Mic dejun. Timp liber la dispozitie pentru relaxare si plaja. Capitala Omanului ofera mai multe plaje cu peisaje spectaculoase si un cadru linistit precum: Plaja Qurum, Plaja Al Bustan, Plaja Muscat etc. Acestea ofera oportunitati de relaxare dar si activitati acvatice cum ar fi scufundari si snorkeling pentru a explora bogatia maritima. Puteti explora Muttrah Corniche – o promenada ideala pentru plimbari relaxante, cu privelisti superbe ale portului si muntilor. Cumparati ultimele suveniruri din piata Muttrah Souq precum tramaie, argint sau artefacte lucrate manual. Delectati-va cu preparatele locale: Shuwa – carne de miel sau capra marinata, gatita lent intr-un cuptor subteran, Majboos – orez cu carne gatit cu sofran, scortisoara, cuisoare si cardamom, Mashuai – peste uscat, servit cu orez si sos de rosii. Savurati Qahwa – delicioasa cafea araba, Jallab – bautura traditionala pe baza de sirop de curmale, apa de trandafiri si seminte de pin sau un suc de tamarid. Cazare Hilton Garden Inn Muscat Al Khuwair 4* sau similar Muscat.

Ziua 8.  MUSCAT –  BUCURESTI

Mic dejun. Ne bucuram de o experienta emotionanta, unica - observarea delfinilor din Marina Bandar Al Rowdha, ocazie perfecta pentru a admira aceste creaturi fascinante in habitatul lor natural. Delfinii pot fi intalniti oriunde de-a lungul coastei, fara sa existe o zona specifica care sa garanteze observarea cetaceelor. (Desi observarea delfinilor este, de obicei, un succes, nu putem garanta ca fiecare excursie va include astfel de intalniri). Dupa-amiaza, transfer la aeroport pentru imbarcare pe zborul FZ 044, catre Bucuresti, via Dubai. Decolare la ora 16:45 si aterizare in Dubai la ora 17:55. Dupa o scurta escala, ne imbarcam pe zborul FZ 1795 cu decolare la ora 20:55 si sosire in Bucuresti la 01:20 (a doua zi) .

 

12 – 19 Octombrie

09 – 18 Noiembrie

Adult loc in cam. dubla

Adult loc in cam. single

Adult a 3-a pers. in

cam cu pat suplimentar

Partaj garantat

TARIFE STANDARD

1.999 €

2.349 €

1.949€

210 €

TARIFE DE LANSARE

*VALABILE PANA LA 31.05.2025

1.899 €

2.249 €

1.849 €

PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.

PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.

Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.

Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Februarie 2025. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.

GRUP MINIM:

Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 80 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.

 OFERTA SPECIALA

Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:

Orasul

Locul de imbarcare

SIBIU

Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C

FAGARAS

Casa de Cultura

BRASOV

Benzinaria Mol - Calea Bucureşti

SINAIA

Gara

CAMPINA

Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60

PLOIESTI

Gara Ploiesti SUD

TARGOVISTE

Hotel Valahia

RM. VÂLCEA

Sala Sporturilor

PITESTI

Mc Donald’s – Bd. Republicii

CRAIOVA

Benzinaria Petrom Gara

BACAU

Parcare Hotel Moldova

FOCSANI

Catedrala Sfanta Parascheva

RM. SARAT

Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu

BUZAU

Mc Donald’s – Bulevardul Unirii

GALATI

Casa de cultura

BRAILA

Mc Donald’s – Calea Calarasilor

TULCEA

Parcare Complex Pelican

CONSTANTA

Gara CFR

MEDGIDIA

Restaurant Balada

SLATINA

Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2

Oferta este valabila pentru inscrieri pana la 31.05.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
• Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
• Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita disponibilitati, contra-cost.
• Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
• Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de numarul participantilor si pot exista timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
• Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
• Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello
• Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari, intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.
• Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*

- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;

- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.

- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.

- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.

- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.

- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**

- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainte de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.

- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.

- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.

- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.

CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER

- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport

-  Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta

- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.

- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.

- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.

- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.

TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA

Orasul

Tarif dus - intors

Tarif dus - intors Premium**

GALATI

70 €

220 €

BRAILA

55 €

140 €

BUZAU

50 €

80 €

CRAIOVA

65 €

150 €

SLATINA

60 €

120 €

PITESTI

50 €

90 €

BRASOV

60 €

120 €

SINAIA

55 €

100 €

CAMPINA

45 €

80 €

PLOIESTI

40 €

70 €

CONSTANTA

75 €

140 €

MEDGIDIA

75 €

130 €

CONDITII GENERALE de CALATORIE

DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro  sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions 

- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro

-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.

 CONDITII DE INSCRIERE:

 Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor

- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii

- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii

- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte

- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti

  OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:

- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea

- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).

-  Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.

- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana

- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;

- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora

- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;

- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.

NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).

OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI

- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;

- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.

- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.

- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;

- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.

- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.

- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.

- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.

- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.

IMPORTANT

- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!

- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente

- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.

- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil

- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.

- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.

- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

-  Pentru orice modificare adusa unei rezervari confirmate (circuit/pachet/cazari individuale/bus only) se va aplica o TAXA DE MODIFICARE in valoare de 25 euro/persoana, la care se vor adauga eventualele costuri percepute de catre terti. Aceasta taxa se aplica doar daca serviciile achizitionate permit modificarea solicitata. Taxa de modificare nu schimba conditiile si termenii de anulare ai unei rezervari, acestia se aplica conform contractului incheiat si scadentelor din factura.

Servicii incluse

  • Bilet de avion Bucuresti – Muscat – Bucuresti, via Dubai, compania Fly Dubai
  • Taxele de aeroport, cu bagaj de mana de 8 kg + bagaj de cala 20 kg
  • Transferuri aeroport – hotel – aeroport
  • Transport cu autocar local modern, pe durata circuitului
  • Transport cu masinile 4x4 in zilele 3 si 5
  • 7 nopti cazare la hoteluri cu mic dejun astfel:
  • 2 nopti cazare in Muscat la Hilton Garden Inn 4* sau similar
  • 2 nopti cazare in Nizwa la Golden Tulip 4* sau similar
  • 1 noapte cazare in Desetul Wahiba la Arabian Oryx Camp sau similar
  • 2 nopti cazare in Muscat la Hilton Garden Inn 4* sau similar + 1 late check-out Mese incluse: 7 mic dejun, 5 pranzuri si 1 cina traditionala in Desetul Wahiba
  • Excursiile, tururile si vizitele din program
  • o Forturile: Nakhal, Bahla, Nizwa, Al Manzifat
  • o Oazele: Bilad Sayt, Birkat al Mauz, Wadi Shab, Bimmah Sinkhole
  • o Obiective culturale: Marea Moschee, Cladirea Operei Regale, Muzeul Bait Al Zubair, Muzeul Bait Al Safah, Castelul Jibreen, Mormintele antice Wadi Al Ayb
  • o Experientele: Fabrica de ceramica, Fabrica de dhow-uri traditionale, Piata traditionala Muttrah Souq,
  • Croaziera la apus pe vas dhow traditional
  • Tur pietronal si panoramic in Muscat si Nizwa
  • Aventura cu masini 4x4 in Marele Canion si Desertul Wahiba
  • Excursie cu barca pentru observarea a delfinilor
  • Biletele de intrare la obiectivele mentionate in program
  • Ghid local licentiat, vorbitor de limba engleza, de la sosire pana la plecare
  • Insotitor roman de grup

Servicii neincluse

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzie adaugata cu succes!


Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

Mulțumim hello Holidays, mulțumim.doamnei ghid Oana Popescu o personalitate mulțumim domnului șofer,pelerinajul din insula corfu sf spiridon a fost de nota 20,aștept oferte oriunde în lume cu doamna P...

Gabriel Enache, 16.12.2024 Citeste mai mult

Buna ziua.Multumim echipei dumneavoastre(soferi,ghid)care a fost alaturi de noi in pelerinajul de la Sf.Spiridon-Grecia 09-14.12.2024.Sunt niste omeni minunati,am trait o experienta minunata alaturi d...

Harmanescu Mioara, 16.12.2024 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn
Reduceri vacante
Solicita oferta