BRITANNIA HOTEL
Kemer, Antalya, Turcia
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Construit in anul 1988, suprafata totala 2500 mp, ultima renovare - anul 2009. Britannia Hotelul este compus din 4 cladiri cu 3 nivele si 5 vile.Facilitati hotel
Hotelul dispune de urmatoarele facilitati: restaurant principal, 2 baruri, 2 piscine exterioare, medic - la cerere, wi-fi in lobby, gratuit, baie turceasca, sauna, sala fitness. Masaj, jacuzzi - contra cost. Facilitati copii; piscina. Plaja: publica, cu pietris. Bar pe plaja - contra cost. Umbrele, sezlonguri, saltele - contra cost. La piscina - umbrele, sezlonguri, saltele - gratuit. Nu sunt prosoape de plaja.
Descriere
Construit in anul 1988, suprafata totala 2500 mp, ultima renovare - anul 2009.
Facilitati camere
Unitatea dispue de un total de 105 camere standard (max 3+1 pax), 16-25 mp), 5 villa cu 3 camere (4 dintre acestea - duplex, salon cu mobila tapitata si mini bucatarie, 2 dormitoare cu usa, max 8 pax, 150 mp). Camerele sunt dotate cu cada/ dus, aer conditionat individual, TV, telefon, minibar (gol), seif - contra cost, pardoseala - gresie/ mocheta, balcon, internet wi-fi gratuit.
Localizare
Hotel este situat la 55 km de aeroportul Antalya, in centrul orasului Kemer, pe linia a doua, la 200 m peste drum de plaja publica.
Website
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra