Charter Croatia - HOTEL LE MERIDIEN LAV 5*
Split, CROATIA
- 5

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
LE MERIDIEN LAV 5*
Cu o locatie exclusivista, la malul marii, si avand o plaja privata si o marina, Le Meridien Lav din Split invita oaspetii sai sa admire vederi panoramice ale Marii Adriatice, ale insulei Hvar, ale orasului Split si ale idilicului sat de pescari, Stobreč.
Check-in: ora 14:00. Check-out: ora 12:00 PM.
Taxa turistica este inclusa.
LOCALIZARE
Hotelul Le Meridien Lav Split este situat pe singura plaja privata din Split, in localitatea Podstrana, in Dalmatia Centrala, la 8 km spre sud de orasul Split, la 25 km de aeroportul din Split, 11 km de Palatul lui Diocletian din Split, 80 km de Parcul National Krka, 160 km de Parcul National Plitvice, 215 km de Dubrovnik.
FACILITATI HOTEL
Elegantul hotel pune la dispozitia oaspetilor sai: o plaja privata, un port de agreement care adaposteste pana la 75 de ambarcatiuni, 3 restaurante, 2 baruri, Spa si centru fitness, solarium, piscine interioare si exterioare incalzite, cursuri aerobic, mini club, practicarea a diverse sporturi nautice (jet ski, parasailing, banana, inchirieri barci, scufundari etc.), centru de tenis la 3 km de hotel , posibilitatea organizarii de nunti, 2500 m² de spatiu pentru conferinte la nivelul unui etaj, inclusive o sala mare de bal cu lumina naturala, inchiriere calculator, sistem de traducere simultana, echipamente audio si video si acces la Internet de mare viteza, servicii spalatorie, magazine, parcare contra cost, shuttle catre centrul orasului (limitat), acces Wi-Fi in spatiile publice (0-19 euro/zi).
FACILITATI CAMERE
Camerele clasice au o suprafata de 22-30 m² si sunt echipate cu mobilier comfortabil, ferestre panoramice mari, un balcon panoramic, paturi comfortabile.
Camerele superioare sunt echipate cu mini bar, aer conditionat controlabil, uscator de par, masa si fier de calcat, TV LCD, Wi-Fi, balcon, detector de fum, seif, saltea de calitate superioara, baie moderna.
Camerele Deluxe au in plus o canapea pe care se poate dormi si spatiu pentru pat suplimentar.
SPORT SI DIVERTISMENT
Un centru de sporturi nautice (ski, parasailing, banana, inchirieri barci, scufundari etc.), plaja private, centru tenis la 3 km de hotel, cursuri aerobic, cursuri Yoga, centru fitness.
DRINKS & FOOD
Cu un design elegant, modern si ferestre cu vederi exceptionale spre Marea Adriatica, Split si insulele din invecinate, Champagne Bar ofera o colectie fina de sampanii si un meniu complet de cocktail-uri, alaturi de mic gustari.
Art Café cu designul sau elegant, contemporan serveste produse de patiserie si deserturi. Laguna Bar, situat in jurul piscinei si in apropiere de spa si de centrul wellness, serveste mancare sanatoasa intr-o atmosfera relaxata.
7 Palms Bar and Grill, situat pe plaja, intre palmieri, serveste pranzul sau cina (carne proaspata la gratar, peste sau fructe de mare, salate sau sandvisuri).
Spalatum Restaurant este un restaurant a la carte care se inspira din bucataria mediteraneana.
Pub-ul Pivinica serveste pizza traditionala si paste intr-o atmosfera relaxata.
FACILITATI COPII
Le Méridien Lav, Split este un hotel ce se adreseaza familiilor cu copii. De aceea Penguin Kids Club ofera distractii creative pentru micii oaspeti (3-11,99 ani) intr-un loc magic. Clubul ofera 2 zone de joaca interioare mari si un loc de joaca exterior, zid pentru alpinism si o piscina pentru copii.
SPA & WELLNESS
Diocletian Spa se intinde pe o suprafata de 2500 m² ( cel mai spatios Spa din Croatia) si cuprinde 70 de camere de tratament pentru masaje, tratamente, acces gratuit la centrul wellness, epilare, machiaj etc, zone de relaxare, centru fitness, un coafor la etajul 1.
WEB PAGE
http://www.lemeridienlavsplit.com/
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra