Hotel Gradina Morii
Sighetu Marmatiei, Jud. Maramures, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotel Gradina Morii este situat in Parcul Gradina Morii, aflat la poalele dealului Solovan din Sighetul Marmatiei, locul oferind un peisaj superb. Camerele spatioase si moderne garanteaza un sejur de completa relaxare. Pestera Solovan este situata la o distanta de 2,7 km fata de hotel, iar Muzeul Satului Maramuresan se afla la o distanta de 4,5 km fata de hotel. Clasificat la categoria de 3 stele, Hotel Gradina Morii ofera cazare in camere single, camere duble matrimoniale sau twin, camere triple, suite si apartamente matrimoniale de lux. Camerele sunt dotate cu baie proprie, mini-bar, TV, telefon, uscator de par si incalzire centrala. Accesul la Wi-Fi este disponibil gratuit in toata locatia. Restaurantul hotelului are o capacitate de 140 de locuri, servind preaparate traditionale romanesti si internationale si o gama variata de vinuri din podgorii renumite. Terasa restaurantului are o capacitate de 80 de locuri. Sala de conferinte este dotata cu retroproiector, flipchart, instalatie de sonorizare si ecran de proiectie, iar la cerere se pot asigura videoproiector, TV-DVD si laptop. Oaspetii au acces gratuit la parcare. Suplimentar, Hotel Gradina Morii ofera si bar, lift, room service, seif, excursii, gratar si magazin de artizanat.Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
Alte hoteluri in zona
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra