HOTEL METROPOL
Mamaia, Jud. Constanta, Romania
- 2

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
FACILITATI UNITATEDotari generale: restaurant - categoria a II-a cu linie de autoservire , parcare proprie - nepazita, gratuita in limita disponibilitatilor, pastrare obiecte de valoare -serviciu gratuit, terasa, bar de zi.
Nu se accepta accesul cu animale de companie in hotel.
Servicii: Incluse in tarif: trezirea turistilor, transmiterea de mesaje, predarea si expedierea corespondentei, informatii turistice, comenzi taxi.
DESCRIERE CAMERE
Duble: 200
Camerele duble standard: sunt situate la parter si dispun de Tv, minibar si baie proprie.
Camerele duble modernizate: dispun de Tv, minibar, aer conditionat, baie proprie.
Camerele duble 3 stele: dispun de Tv, minibar, aer conditionat, baie proprie; au suprafata mai mare decat camerele modernizate si cele standard.
LOCALIZARE
Hotelul este situat in centrul statiunii, la 70 m de plaja, langa Hotel Majestic.
Plaja: larga, nisipoasa, cu intrare lina in mare.
SERVICII DE MASA
Se acorda in Restaurant Metropol, categoria a II-a, in sistem bonuri valorice- linie de autoservire.
FACILITATI COPII
Camera Dubla: capacitate maxima: 2 adulti + 2 copii- 1 copil 0-11 ani si 1 copil 0-17 ani.
Se asigura 1 singur pat suplimentar intr-o camera dubla.
Patul suplimentar se va achita doar la receptia hotelului.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra