Iberostar Bellevue (R)
Budva, Muntenegru
- 5
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotelul Iberostar Bellevue are toate ingredientele pentru o vacanta perfecta: o plaja frumoasa, apropierea de statiune si o infrastructura hoteliera extinsa, care ofera numeroase atractii. Lantul Iberostar garanteaza servicii de prima clasa, fiind cel mai popular hotel din Budva. Il recomandam cu caldura!________________________________________
Hotel
-Receptie deschisa 24 de ore din 24 in fiecare cladire.
-1 piscina interioara, 2 piscine exterioare cu apa dulce, piscina interioara, piscina pentru copii cu apa dulce, sezlonguri si umbrele gratuite langa piscina, prosoape de piscina disponibile contra cost.
-Atractii pentru copii: loc de joaca.
-Atractii pentru adulti: sala de sport, centru SPA&Wellness (cu plata).
-Restaurante: restaurantele principale Grand si Terrasse, mai multe baruri in incinta.
-Accesul Wi-Fi este gratuit in zonele comune ale hotelului. Coltul de internet este disponibil contra unei taxe suplimentare (aproximativ 3,50 euro/ora).
-Proprietatea are 567 de camere moderne si spatioase. Patuturile pentru copii sunt disponibile gratuit.
________________________________________
Localizare
-Distanta de la aeroportul din Podgorica este de aproximativ 65 km, iar timpul de transfer este de aproximativ 1,5 ore.
-Hotelul este situat la doar 35 de minute de mers pe jos de-a lungul promenadei de pe malul marii de orasul vechi mediteranean din centrul orasului Budva.
-Complexul mare este alcatuit din trei cladiri situate intr-o gradina perfect intretinuta.
-Budva este cea mai mare si mai faimoasa statiune din Muntenegru, oferind numeroase baruri, restaurante, magazine si discoteci.
________________________________________
Plaja
-Plaja chiar langa hotel.
-Pietris si pietre - Becici.
-Sezlongurile si umbrelele sunt disponibile contra unei taxe suplimentare (aproximativ 10 EUR/set).
________________________________________
Tipuri de mancare si mese:
All Inclusive:
-Mic dejun: 07:00 - 10:00.
-Pranzuri: 12:00 - 14:00.
-Cina: 18:30 - 21:30, bufet bogat.
Restaurante:
-Restaurantul principal Grand, este necesara tinuta formala.
-Restaurantul ,,Terrasse, este necesara tinuta formala.
Baruri:
-Snack bar: 12:30 - 18:00, serveste gustari (pizza, SHO W cooking) si dulciuri (inghetata, clatite, prajituri la orele stabilite).
-Bauturi racoritoare, bauturi alcoolice, cafea si ceai sunt servite in anumite baruri ale hotelului: 10:00 - 23:00.
Alte informatii:
-Scaune inalte gratuite sunt disponibile in restaurante.
-Barurile din incinta sunt disponibile in timpul programului stabilit, conform formulei AI.
________________________________________
Program sportiv si de divertisment
-Pentru toata lumea: un program bogat de divertisment (volei, darts, activitati la piscina), divertisment de seara: spectacole folclorice si tematice, terenuri de sport: baschet, volei pe plaja.
-Pentru copii: mini discoteca, loc de joaca.
-Contra cost: inchiriere echipament acvatic.
-Alte informatii: terenuri de tenis (gratuit intre orele 11:00 si 15:00, in cadrul formulei AI).
________________________________________
Camere
-Suprafata aproximativa 24 mp | Pat dublu sau pat twin | Balcon / terasa | Patut pentru un copil cu varsta de pana la 2 ani.
-Baie: Cada si/sau dus | Uscator de par | Articole de toaleta.
-Vedere: Imprejurimi
-Facilitati camera: Aer conditionat individual | Seif | Minibar | Telefon |TV prin satelit | Wi-Fi
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra




