Miorita
Neptun, Jud. Constanta, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
InformatiiHOTEL MIORITA este situat la 150 m fata de centrul statiunii si 700 m fata de plaja. Acesta este structurat pe 5 etaje si cuprinde in prezent, dupa investitiile si lucrarile intreprinse: 93 camere superioare, modernizate integral (inclusiv mobilierul si televizoarele). Aceste camere au bai mai mari, 233 camere - categoria 3* standard, cu baile renovate si mobilierul reconditionat si 20 camere la parter - renovate, fara balcon.
Va informam ca incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti.
Dotari si servicii
Hotelul cuprinde 4 lifturi, internet in zona receptiei, seif pastrare valori la receptie, restaurant cu terasa, bar de zi, piscina exterioara, loc de joaca interior pentru copii, parcare in limita locurilor disponibile, 2 sali de conferinta.
Accesul la piscina gratuit in limita sezlongurilor disponibile, in intervalul orar 10:00-19:00.
IMPORTANT!! Dupa ora 19:00 se fac operatiuni de igienizare in piscina, accesul turistilor fiind interzis.
Nu se accepta animale de companie.
Servicii masa
MASA: restaurant propriu 3*, regim all inclusive cu mese in regim bufet suedez.
Mic dejun - bufet suedez 07:30 - 10:00;
Pranz - bufet suedez 13:00 - 15:00;
Cina - bufet suedez 19:00 - 21:00.
Pranzul si Cina - bufet suedez - includ bauturi non-alcoolice: sucuri acidulate / neacidulate la draft, apa, ceai, cafea si bauturi alcoolice: bere si vinuri la draft, vodka, lichior, whisky - bauturi autohtone -care se servesc pentru pachetele all-inclusive, doar in timpul meselor.
Vinul casei si bere draft oferite la restaurant in timpul pranzului 13.00-15.00, al cinei 19.00- 21.00 si la Pool Bar in intervalul orar 10.00-20.00.
Dotari camere
Camera dubla 2* parter fara balcon - este dotata cu paturi twin, TV, minibar, baie cu dus, prosoape si cosmetice;
Camera dubla 3* standard - este dotata cu paturi twin, TV, aer conditionat, minibar, balcon, baie cu dus, prosoape si cosmetice;
Facilitati copii in camera cu 2 adulti:
- 1 copil cu varsta cuprinsa intre 1 - 3.99 ani, cazat intr-o camera dubla cu doi adulti beneficiaza de gratuitate (in baza certificatului de nastere);
- 2 copii cu varsta cuprinsa intre 1 - 3.99 ani, cazati intr-o camera dubla cu doi adulti, pentru unul din copii se va achita 60 lei/zi - suplimentul pentru cazare si all inclusive;
- 1 copil cu varsta cuprinsa intre 4 - 11.99 ani, cazat intr-o camera dubla cu doi adulti, va achita 140 lei/zi obligatoriu - suplimentul pentru cazare si all inclusive;
- 2 copii cu varsta cuprinsa intre 4 - 11.99 ani, cazati intr-o camera dubla cu doi adulti, se va achita 250 lei/zi obligatoriu - supliment pentru acomodarea in camera (patul suplimentar si pachetull all inclusive);
- 1 copil cu varsta cuprinsa intre 12 - 17.99 ani, cazat intr-o camera dubla cu doi adulti, se va achita 285 lei/zi obligatoriu - supliment pentru cazare cu pat suplimentar si all inclusive;
Valoarea patului suplimentar este 80 de lei.
Capacitate maxima de cazare camera dubla: 2 adulti si 2 copii (1 copil 0-11.99 ani,1 copil 12-17.99 ani)
Facilitati hotel
Tarifele includ acces piscina.
Facilitati camere
CAMERE: TV, minibar, baie cu dus, telefon, AC. Camerele de la parter nu au balcon.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra




