Miorita
Neptun, Jud. Constanta, Romania
- 2
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
HOTEL MIORITA este situat la 150 m fata de centrul statiunii si 700 m fata de plaja. Acesta este structurat pe 5 etaje si cuprinde aproximativ 350 camere; cele de la parter nu au balcon.Hotelul dispune de lifturi, internet in zona receptiei, seif pastrare valori la receptie, restaurant cu terasa, bar de zi, piscina exterioara, loc de joaca interior pentru copii, parcare in limita locurilor disponibile, 2 sali de conferinta.
Pachet All Inclusive
Mic dejun a bufet suedez: 07:30 a 10:00
Pranz a bufet suedez: 13:00 a 15:00
Cina a bufet suedez: 19:00 a 21:00
Bauturi incluse (in timpul meselor):
Nealcoolice - sucuri acidulate / neacidulate la draft, apa, ceai, cafea
Alcoolice autohtone: bere si vin la draft, vodca, lichior, whisky
Bauturile alcoolice si non-alcoolice sunt incluse numai in timpul meselor pentru pachetele All Inclusive.
Vinul casei si berea draft sunt oferite:
In restaurant, in timpul pranzului (13:00 a 15:00) si al cinei (19:00 a 21:00)
La Pool Bar, in intervalul 10:00 a 20:00
Facilitati suplimentare:
Acces gratuit la piscin (10:00 a 19:30)
Sezlonguri la piscina (in limita disponibilitatii)
Parcare gratuita (in limita locurilor disponibile)
Taxa de statiune se achita la receptie.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra




