Istanbul – Mardin – Midyat – Gobeklitepe – Sanliurfa – Adiyaman – Muntele Nemrut – Diyarbakir
Servicii incluse
Servicii neincluse
Program detaliat
Ziua 1. BUCURESTI – ISTANBUL
Plecare 15.09: Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 07:00 pentru imbarcare pe zborul TK1044 al Companiei Turkish Airlines cu destinatia Istanbul, decolare la ora 09:30 si aterizare la 11:00. (ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana).
Plecare 27.10: Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 08:30 pentru imbarcare pe zborul TK1044 al Companiei Turkish Airlines cu destinatia Istanbul, decolare la ora 10:10 si aterizare la 12:45. (ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana). Bine ati venit in Istanbul – inima Turciei, la graniata lumilor. Incepem calatoria cu o croaziera admirand privelistile magnifice ale Bosforului. Vedem cartiere celebre si cladiri istorice pe ambele maluri ale Istanbulului precum: Palatul Dolmabahce, Moscheea Oratoriei, Podul Bosfor, Cetatea Rumeli, Podul Fatih Sultan Mehmed, Cetatea Anadolu, Palatul Beylerbeyi si Turnul Fecioarei si atele. Continuam cu un tur in Piata Taksim – centrul administrativ al orasului. Facem o plimbare pe cea mai colorata si cunoscuta artera comerciala, considerata inima moderna a megalopolisului. Descoperim agitatia urbana si sunetul tramvaiului rosu ce strabate bulevardul Istiklal. In jur, turistii si localnicii se amesteca printre cafenele, magazine si artisti de strada. Mirosul de castane prajite si sunetul muzicii live creeaza o atmosfera vie, unde trecutul si prezentul se impletesc la fiecare pas. Transfer la hotel. Cazare la Hotel Zurich 4* Istanbul sau similar.
Ziua 2. ISTANBUL
Mic dejun. Incepem ziua cu un tur in centrul istoric descoperind: piata Sultan Ahmet, Hipodromul si Obeliscul Egiptean - cel mai vechi monument din Istanbul, adus din Karnak de imparatul roman Theodosius I. Urmeaza vizita la Hagia Sofia - fosta catedrala construita in anul 537 d.Hr. - simbolul arhitecturii Bizantine, care pentru aproape 1000 de ani a fost cea mai mare biserica din lume. Dupa caderea Constantinopolului a fost transformata in moschee, iar din 1935 a devenit muzeu. Continuam cu Topkapi (biletul de intrare nu este inclus) - resedinta sultanilor pana in 1856, unde admiram celebrul palat, gradinile, Haremul si tezaurul unde sunt expuse sabia lui Stefan cel Mare si toiagul lui Moise. Incheiem cu o vizita la Moscheea Albastra, denumita astfel datorita celor 21.000 de bucati de faianta bleu din interior, este un simbol al Istanbulului si o capodopera a arhitecturii otomane. Cei care doresc pot continua turul catre Basilica Cisterna (biletul de intrare nu este inclus) unde descoperim greutatea istoriei bizantine. Coboram intr-un spatiu vast, sustinut de 336 de coloane masive, iluminate dramatic. Linistea este sparta doar de picaturile de apa care cad ritmic. Dupa-amiaza, liber pentru vizite individuale sau cumparaturi in Grand Bazar. Shoppingul aici este o adevarata aventura pentru simturi. Pasiti intr-un labirint colorat, unde gasiti peste 4.000 de magazine ce vand articole de la covoare lucrate manual si bijuterii din aur, pana la mirodenii, pielarie si suveniruri. Intoarcere la hotel. Cazare la Hotel Zurich 4* Istanbul sau similar.
Ziua 3. ISTANBUL
Mic dejun. In prima parte a zilei vizitam Biserica Izvorul Tamaduirii, una dintre vechile biserici ortodoxe din cetatea Imparatului Constantin cel Mare. Ea se afla in apropierea Portii Silivri, si ascunde cu smerenie sub pamant, o apa binecuvantata de Maica Domnului, ce a dat Ortodoxiei una dintre cele mai stralucitoare si mai iubite sarbatori: Izvorul Tamaduirii. Tot in paraclisul subteran se afla o icoana a praznicului, a carei vechime atinge perioada de aur a Bizantului si despre care se spune ca „se curata singura“. Continuam catre Colina Pierre Loti ce ofera o panorama spectaculoasa asupra Cornului de Aur si a orasului. Puteti urca cu telecabina (biletul nu este inclus) pentru o calatorie scurta si pitoreasca pana in varf. Va recomandam sa savurati un ceai la Cafeneaua Pierre Loti, un loc istoric cu decor traditional otoman. Aici poti insoti bautura cu o narghilea, in timp ce te bucuri de vederi impresionante. In continuare Vizitam Palatul Dolmabahce - supranumit si “Versailles-ul Orientului”, simbolul maririi si decadentei Imperiului Otoman, ultima resedinta a sultanilor si a presedintelui Mustafa Kemal. Seara, optional Croaziera cu cina pe Bosfor. Urmarim un spectacol cu dansuri traditionale turcesti si ne delectam cu cina si bauturi in timp ce adrmiram obiective turistice precum Palatul Dolmabahçe, Turnul Galata si Podul Bosfor. Intoarcere la hotel. Cazare la Hotel Zurich 4* Istanbul sau similar.
Ziua 4. ISTANBUL – MARDIN – MIDYAT
Mic dejun. Transfer la aeroport pentru imbarcare pe zborul TK2676 cu decolare la ora 11:20 din Istanbul si aterizare la ora 13:20 in Mardin, unul din cele mai vechi orase din Masopotamia. Dupa-amiaza pornim intr-o excursie catre Midyat - centrul istoric al asirienilor din Turcia si unul dintre cele mai interesante orase ale Mesopotamiei, cu o arhitectura unica, unde conacele din piatra sunt realizate cu sculpturi meticuloase. Incepem cu o vizita la Manastirea ortodoxa Deyrulzafran (Floarea Sofranului) – fosta resedinta patriarhala timp de 640 de ani. Continuam Manastirea Mor Gabriel „Sf.Gabriel”, pe platoul platoul Tur Abdin, cea mai veche manastire ortodoxa asiriana si una dintre cele mai vechi manastiri din lume (397 dHr). Admiram arhitectura unica, cu mozaicuri din perioada bizantina, domuri, capelele, turnuri, terase, usi vechi si motive decorative cu sculpturi in piatra de Midyat. Continuam cu un tur in centrul vechi al orasului Mydiat, admirand cladirile istorice, unde au fost filmate nenumarate filme turcesti. Intoarcere la hotel. Cina (bauturile nu sunt incluse) si cazare la Hotel Park Dedeman Mardin 4* sau similar.
Ziua 5. MARDIN – SANLIURFA
Mic dejun. Incepem explorarea orasului istoric Mardin admirand cele mai importante atractii ale centrului vechi: Zinciriye Medresesi, Medresa Sultan Isa, Biserica 40 de Martiri -un loc istoric impresionant, cu o arhitectura specifica crestinismului siriac. Marea Moschee, construita in secolul al XII-lea, faimoasa pentru minaretul sau zvelt si decoratiunile sale impresionante. Ne plimbam prin labirintul de stradute pietruite, descoperand casele din calcar, racoroase in timpul verii si calduroase in timpul iernii. Soarele Mesopotamiei care se reflecta in zidurile din calcar ce decoreaza tot orasul in galben, ofera o imagine memorabila, motivul pentru care Mardinul este supranumit „Orasul Soarelui”. Vom face apoi o scurta plimbare prin Bazarul Tellallar, locul ideal pentru a experimenta atmosfera traditionala a orasului si pentru a descoperi produse locale precum argintaria, textilele si mirodeniile. Plecam catre Sanliurfa. Cina (bauturile nu sunt incluse) si cazare la Hotel Dedeman 5* Sanliurfa sau similar.
Ziua 6. SANLIURFA – GOBEKLI TEPE – ADIYAMAN
Mic dejun. Astazi vizitam vechiului oras Urfa - locul de nastere al profetului Avraam, un important centru de traditie islamica. Tot aici au locuit mai multi profeti precum Iov, Elijha, Iacov. Datand din sec. al XII-lea i. Hr., in oras s-au conservat mai multe obiective, pe care le vizitam si noi: Muzeul de Arheologie si Mozaic Sanlıurfa (cel mai mare din Turcia), Pestera lui Avraam – un loc de mare importanta religioasa si spirituala, venerat de adeptii celor trei mari religii monoteiste: iudaism, crestinism si islam; Moscheea Halil-ur-Rahman - complex religios (kulliye) care include Moscheea, o medresa, un cimiti si locul unde, conform traditiei, Avraam ar fi fost aruncat in foc de catre regele Nimrod. Continuam cu Balıklıgol (sau „Lacul cu Pesti Sfinti”) unde pot admiram lacul, pestii sacri si moscheile din jur. Plecam apoi catre Gobekli Tepe, unul dintre cele mai spectaculoase situri arheologice din lume, aflat la aproximativ 15 km nord-est de orasul Sanlıurfa, in sud-estul Turciei. Este considerat cel mai vechi sanctuar religios cunoscut al omenirii, datand din jurul anului 9600 i.Hr., adica cu peste 7.000 de ani inainte de Stonehenge si piramidele egiptene. Drumul nostru continua spre Adiyaman, orasul aflat la poalele Muntelui Nemrut. Cina (bauturile nu sunt incluse) si cazare la Hotel White Star 4* sau similar.
Ziua 7. ADIYAMAN – MUNTELE NEMRUT – DIYARBAKIR
Mic dejun. Folosind mini-busuri, vom urca pe Muntele Nemrut. Situat la peste 2000 metri altitudine, pe munte vom avea posibilitatea sa vizitam celebrele statui gigantice, ce intruchipeaza zei si zeite romano-persane. Construit in sec. I i. Hr. de catre regele Antioh, Tumulusul sau funerar reuseste, chiar si in zilele noastre, sa dea batai de cap istoricilor si arheologilor, prin modul in care a fost construit acum mai bine de 2000 de ani. Regele s-a considerat descendent al zeilor si a comandat un mausoleu unic in lume, continuam cu Terasa Estica,Vestica si Nordica. Plecam spre Diyarbakir, un oras fascinant cu o istorie de peste 7.000 de ani, cunoscut pentru cultura sa vibranta, traditiile autentice si mostenirea arhitecturala impresionanta. Descoperim intr-un tur panoramic podul Dicle – ce uneste malurile raului Tigru si frumoase ziduti ale cetatii, ce se afla in Patrimoniul UNESCO. Principalele obiective ale sunt: Marea Moschee, Biserica Sf. Giragos, piata si bazarul traditional. Cina (bauturile nu sunt incluse) si cazare la Hotel Anemon 4* sau similar.
Ziua 8. DIYARBAKIR – ISTANBUL – BUCURESTI
Pentru 15.09: Mic dejun. Transfer la aeroport. Decolare la ora 14:05 pe zborul TK2677 si sosire in Istanbul la ora 16:20. Dupa o scurta escala ne imbaram pe zborul TK1045, cu destinatia Bucuresti, la ora 19:00. Sosire pe aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 20:25.
Pentru 27.10: Mic dejun. Transfer la aeroport. Decolare la ora 10:10 pe zborul TK2675 si sosire in Istanbul la ora 12:25. Dupa o scurta escala ne imbaram pe zborul TK1039, cu destinatia Bucuresti, la ora 14:20. Sosire pe aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 14:40.
15 Septembrie – 22 Septembrie 27 Octombrie – 03 Noiembrie |
Adult loc in cam. dubla |
Adult loc in cam. single |
Adult a 3-a pers. in cam cu pat suplimentar |
Copil 2-11 ani cu 2 adulti in cam. |
Partaj garantat |
TARIFE STANDARD |
|
|
|
|
150 € |
TARIFE DE LANSARE *VALABILE PANA LA 31.07.2025 |
1.299 € |
1.599 € |
1.249 € |
1.099 € |
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
GRUP MINIM:
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 50 EURO/persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru
inscrieri pana la 31.05.2025 pe programele Hello Premium Tours
pentru minim 2 persoane.
• Transferurile se confirma automat cu titlu GRATUIT in momentul
inscrierii pentru minim 2 persoane. Prin urmare acesta nu poate
face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta
la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT.
De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS,
transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi
asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in
mijlocul de transport.
• Solicitarile ulterioare vor fi confirmate in limita
disponibilitati, contra-cost.
• Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus,
autocar sau prin operatori de linie;
• Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in
functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o
data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin excepție, cu
maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi
modificari in functie de numarul participantilor si pot exista
timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore.
• Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de
dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore)
inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu
transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din
ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite
de ghidul insotitor. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul
de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata.
• Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul
de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu
roaming activat obligatoriu. Agentiile partenere au obligatia de a
transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre
Hello
• Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca
in cazul transferurilor pot sa apara diferite modificari,
intarzieri s.a., acestia trebuie sa fie contactati de catre
sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de
imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii
informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a
acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a
pachetului de servicii.
• Hello Holidays nu isi asuma raspunderea in situatia putin
probabila aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea
traficului rutier, inzapezirea, drumurilor, inundatii, accidente
rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si
pierderea zborului.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainte de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
- Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Tarif dus - intors |
Tarif dus - intors Premium** |
GALATI |
70 € |
220 € |
BRAILA |
55 € |
140 € |
BUZAU |
50 € |
80 € |
CRAIOVA |
65 € |
150 € |
SLATINA |
60 € |
120 € |
PITESTI |
50 € |
90 € |
BRASOV |
60 € |
120 € |
SINAIA |
55 € |
100 € |
CAMPINA |
45 € |
80 € |
PLOIESTI |
40 € |
70 € |
CONSTANTA |
75 € |
140 € |
MEDGIDIA |
75 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
- Pentru orice modificare adusa unei rezervari confirmate (circuit/pachet/cazari individuale/bus only) se va aplica o TAXA DE MODIFICARE in valoare de 25 euro/persoana, la care se vor adauga eventualele costuri percepute de catre terti. Aceasta taxa se aplica doar daca serviciile achizitionate permit modificarea solicitata. Taxa de modificare nu schimba conditiile si termenii de anulare ai unei rezervari, acestia se aplica conform contractului incheiat si scadentelor din factura
Servicii incluse
Servicii neincluse
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra