ARES BLUE HOTEL
Kemer, Antalya, Turcia
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Construit in anul 2003, cu o suprafata totala de 7 000 m2, ultima renovare a avut loc in anul 2005.Descriere
Construit in anul 2003, cu o suprafata totala de 7 000 m2, ultima renovare a avut loc in anul 2005.
Localizare
Hotelul este situat la 62 km de aeroportul orasul Antalya, la 7 km de orasul Kemer, in statiunea Kiris, la 150 m peste drum de plaja proprie.
Website
https://www.areshotels.com.tr/ares_blue/
Facilitati hotel
Hotelul dispune de restaurant principal, bar, piscina exterioara, tobogan, piscina pentru copii, loc de joaca, mini-club (3-12 ani), baie turceasca, sauna, aerobic, aqua aerobic, volei, baschet, mini-fotbal, teren de tenis cu suprafata din beton, inchirierea echipamentului de tenis, tenis de masa, darts, program de animatie, internet WiFi (in lobby) Servici contra cost: jacuzzi, masaj, sporturi nautice. Plaja proprie cu pietris. Nu exista bar pe plaja. La piscina si pe plaja: umbrele, sezlonguri, saltele - gratuit. Prosoape de plaja – garantie.
Facilitati camere
Dotari: dus, foehn, aer conditionat individual, televizor, telefon, mini-bar (gol), seif (la receptie, contra cost), pardoseala – gresie, balcon, curatenie in camera – zilnic, schimbarea lenjeriei – de 3 ori/saptamana.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra