Ashley Hotel Wahid Hasyim
Jakarta, Indonesia
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Situat in inima zonei de afaceri și divertisment din centrul orașului Jakarta, Ashley Jakarta Wahid Hasyim oferă cazare cu facilități moderne. Proprietatea se află la cațiva pași de restaurantele culinare din Sabang și de centre comerciale precum Plaza Indonesia și Grand Indonesia Shopping Town. Accesul WiFi este gratuit in toate zonele. Parcarea este gratuită.
Fiecare cameră a acestei proprietăți este dotată cu TV cu ecran plat cu canale prin cablu. Pentru confortul dumneavoastră, este disponibil un aparat de cafea. Oaspeții se bucură de băi private cu duș. Sunt disponibile halate de baie, papuci și articole de toaletă gratuite.
Personalul de la recepția deschisă nonstop vă va intampina cu plăcere și vă va ajuta. Oaspeții se pot bucura de restaurantul hotelului, unde se servesc preparate locale și internaționale. De asemenea, hotelul oferă o spălătorie cu autoservire gratuită.
Oaspeții pot găsi opțiuni alternative de luat masa la centrul comercial Sarinah, la 7 minute de mers pe jos de Ashley Jakarta Wahid Hasyim. Monumentul Național și gara Gambir sunt la aproximativ 10 minute de mers cu mașina, iar Aeroportul Internațional Soekarno-Hatta este la aproximativ 45 de minute de mers cu mașina.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra