BSA GRADINA HOTEL
Nisipurile de aur, Bulgaria
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare
Hotel Gradina este situat in Nisipurile de Aur, la 200 de metri de plaja si 200 de metri de centrul statiunii. De asemenea, in apropiere, oaspetii pot regasi o statie de autobuz.
Facilitati camere
Toate camerele dispun de aer conditionat, televizor LCD, birou, mini bar (frigider in apartamente), telefon, Wi-Fi gratuit, terasa, baie cu dus. De la receptie oaspetii pot solicita, gratis, uscator de par si fier de calcat. Apartamentele dispun de chicineta utilata - cuptor cu microunde si tacamuri.
Facilitati hotel
Renovat partial in 2022, hotelul Gradina pune la dispozitia oaspetilor urmatoarele facilitati: lifturi, receptie, seif la receptie (contra cost), rent a car, birou schimb valutar, room service (contra cost), aer conditionat, servicii de spalatorie si calcatorie (contra cost), restaurant principal, lobby bar, bar la piscina, Wi-Fi gratuit in zonele publice si in camere, asistenta medicala (contra cost), magazin, loc de joaca pentru copii, piscina exterioara cu sectiune speciala pentru copii, sezlonguri si umbrele gratuite la piscina, fitness, tenis de masa, darts, biliard (contra cost), sala, sauna (contra cost), masaj (contra cost), acces exclusiv la sezlonguri si umbrele pe o plaja privata din cadrul Complexului Riviera Holiday (o umbrela si doua sezlonguri/camera), bauturi alcoolice de import (contra cost), bauturi racoritoare (contra cost), late check-out/early check-in (contra cost), parcare (contra cost, disponibilitate limitata). Hotelul nu accepta animale de companie.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra