Carpati
Predeal, Jud. Brasov, Romania
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
HOTEL CARPATI este situat in statiunea Predeal, la 4 minute cu masina de partiile de schi.Hotelul dispune de 85 camere duble la 3 stele standard, 3 suite la 4 stele restaurant, 5 garsoniere la 3 stele, centru Spa, sala conferinte, garderoba echipamente schi, seif receptie (pt obiecte de valoare), camera de bagaje, acces persoane cu handicap, parcare pt 50 locuri, climatizare in zonele publice, Wi-Fi, cabina dus/cada, uscator de par, seif, balcon.
Camera dubla 3 stele -pat matrimonial sau twin, cada normala sau cadita, Suite 4stele - camera marita, pat matrimonial si canapea extensibila, fotoliu, cadita
Garsoniera 3 stele -camera standard, antreu, , pat matrimonial, coltar extensibil, cada.
Toate camerele au balcoane.
Hotelul nu are in dotare paturi suplimentare.
Centru WELLNESS: piscina incalzita, sauna umeda, sauna uscata, jacuzzi in piscina, sala intretinere cu aparate cardio, diverse forme de masaj
Accesul in SPA se face cu echipament personal (halat, prosop si papuci) sau inchiriere (contra cost) de la receptia SPA
Acces centru Spa ( turisti cazare in hotel - 2 ore) - 30 lei/pers
Acces centru Spa ( turisti din afara - 2 ore) - 50 lei/pers
Halat / prosop / papuci - 10 lei / obiect
Hotelul accepta animale de companie - 100 lei/ zi
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra