× Hello Holidays

Chaika Beach_Chaika Resort (Sunny Beach) 3*

Sunny Beach, Bulgaria

  • 3

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

Complexul include hotelurile : Chaika Beach, Arcadia si Metropol.
LOCALIZARE: in prima linie, la 20 de metri de plaja si la 1.6km in centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost renovat partial in anul 2017.
CAPACITATE: - 3 cladiri - cladiri cu 9/6/12 etaje - 7 lifturi (3 in Chaika / 2 in Arcadia / 2 in Metropol; unul este panoramic) - 407 camere duble (max. 2+2/3 persoane, 22-28m²) - 74 studiouri (max. 3+1 persoane, 38-45m²) - 13 apartamente cu un dormitor (max. 3+1 persoane, 50-55m²) - mezonet cu un dormitor (max. 2 persoane, 100 m²).
TIP PENSIUNE: All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.


ALL INCLUSIVE:

In ziua cazarii, pensiunea All Inclusive incepe cu cina.
Turistii care sosesc mai devreme, vor primi un tichet pentru a putea servi gustari de dupa-amiaza si bauturi All Inclusive.

In restaurantul principal "Chaika"
:
- mic dejun bufet 07:30-10:00 (diverse feluri de mancaruri calde si reci, fructe, deserturi, bauturi fara alcool si bauturi calde)
- pranz bufet 12:30-14:30 (diverse feluri de mancaruri calde si reci, fructe, deserturi, inghetata, bauturi fara alcool si slab alcoolice)
- cina bufet 18:00-21:00 (diverse feluri de mancaruri calde si reci, fructe, deserturi, inghetata, bauturi fara alcool si slab alcoolice)
- cina tematica - o singura data pe saptamana

* Restaurant A-la-Carte Metropol (18:30-21:30; 01.06 - 01.09; in doua schimburi: primul schimb - 18:00-19:30 / 18:30-20:00; Al 2-lea schimb - 20:00-21:30 / 20:30-22:00):
Meniu A-la carte fix, cu 4 componente si bauturi All Inclusive alcoolice si racoritoare.
Pachetul A-la carte este disponibil si in afara pensiunii All Inclusive – contra cost.

* Cum sa rezervati o cina in restaurantul A-la-carte?
Restaurantul à la carte devine parte a programului dvs. All Inclusive doar daca ati rezervat un sejur de minim 4 nopti. Pentru a utiliza acest serviciu este necesara o rezervare preliminara. Rezervarile se fac dimineata cu responsabilul de relatii cu clientii in hotelul in care sunteti cazati si in functie de gradul de ocupare al restaurantelor.
Numarul vizitelor incluse in pachetul dvs. depinde de durata sejurului dvs., astfel:
- sejur intre 4 si 7 nopti - 1 vizita;
- sejur intre 8 si 15 nopti - 2 vizite;
- sejur de peste 15 nopti - 3 vizite.

IMPORTANT! Locurile in restaurantul a la carte sunt limitate si sunt in functie de disponibilitate! Rezervarile in acest restaurant sunt disponibile numai cu pasaportul hotelier. Daca uitati sau pierdeti pasaportul hotelului, nu veti putea vizita restaurantul A-la Carte.

Gustari si bauturi:
- Club Mistique (16:00-24:00) - bauturi locale racoritoare si alcoolice, bere la dozator si bauturi calde
- barul de la piscina Arcadia (10:00-18:00) - bauturi locale racoritoare si alcoolice, bere la dozator si bauturi calde
- Irish bar (10:00-24:00) - bauturi locale racoritoare si alcoolice, bere la dozator si bauturi calde
- barul Snack Metropol (10:00-17:00) - Diverse gustari. Bauturi locale racoritoare si alcoolice, bere la dozator si bauturi calde
- Lobby Bar (10:00-24:00) - bauturi locale racoritoare si calde 

NOTA:
- Toti oaspetii cu pensiune All Inclusive trebuie sa poarte bratara de plastic, pentru a putea fi identificati de catre personalul hotelului.
- Bratarile trebuie returnate la iesirea din hotel. Bratara pierduta este taxata cu 30,00 BGN pentru una noua.


CAMERA DUBLA:

- 2 paturi twin alaturate
- pat suplimentar (fotoliu/canapea extensibila)
- aer conditionat individual
- televiziune prin satelit
- telefon
- seif (gratuit)
- baie cu dus/cada
- uscator de par (in camera)
- balcon
- podea acoperita cu mocheta, placi ceramice
- curatenie in camera – zilnic
- schimbare lenjerie pat - la 4 zile 
- schimbare prosoape – in fiecare a doua zi
- vedere la mare sau la parc


STUDIO:

- o camera spatioasa
- 2 paturi twin unite
- pat suplimentar (fotoliu/canapea extensibila) 
- aer conditionat individual 
- televiziune prin satelit 
- telefon 
- seif (gratuit) 
- baie cu dus/cada, cosmetice pentru baie (o singura data, la sosire) 
- uscator de par (in camera) 
- balcon
- podea acoperita cu mocheta, placi ceramice
- curatenie in camera – zilnic 
- schimbare lenjerie pat - la 4 zile 
- schimbare prosoape – in fiecare a doua zi
- vedere la mare sau la parc


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

- camera de zi cu canapea extensibila si un dormitor cu 2 paturi twin (se pot uni)
- pat suplimentar (fotoliu/canapea extensibila) 
- aer conditionat individual 
- televiziune prin satelit 
- telefon 
- seif (gratuit) 
- baie cu dus/cada, cosmetice pentru baie (o singura data, la sosire) 
- uscator de par (in camera) 
- balcon
- podea acoperita cu mocheta, placi ceramice
- curatenie in camera – zilnic 
- schimbare lenjerie pat - la 4 zile 
- schimbare prosoape – in fiecare a doua zi
- vedere la parc


MEZONET CU UN DORMITOR:

- camera de zi cu canapea extensibila si un dormitor cu un pat rotund
- zona de servit masa
- aer conditionat individual 
- televiziune prin satelit 
- telefon
- seif (gratuit) 
- baie cu dus/cada, cosmetice pentru baie (o singura data, la sosire) 
- uscator de par (in camera) 
- balcon
- podea acoperita cu mocheta, placi ceramice
- curatenie in camera – zilnic 
- schimbare lenjerie pat - la 4 zile 
- schimbare prosoape – in fiecare a doua zi
- vedere la mare


FACILITATI:

- restaurant bufet "Chaika" (300 de locuri)
- restaurantmediteranean a la carte Metropol (150 de locuri)
- lobby bar Metropol (gratuit)
- snack bar Metropol
- Irish bar
- bar la piscina Arcadia
- bar pe plaja (contra cost)
- bar "Mistique Club"
- Wi-Fi in zone publice (gratuit)
- birou de schimb valutar
- centru SPA (contra cost)
- sala de infrumusetare (contra cost)
- salon de coafura (contra cost)
- magazin
- spalatorie si curatatorie chimica (contra cost)
- fier si masa de calcat (la cerere, la receptie)
- camera pentru depozitarea bagajelor (gratuit)
- parcare nepazita (contra cost, in functie de disponibilitate)
- accesul cu animale de companie este permis (max. 10 kg, contra cost)


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
- 2 piscine exterioare (350 & 520m3)
- programe de animatie pentru adulti si copii (jocuri sportive, divertisment cu spectacole de seara, muzica. Pentru mai multe detalii, verificati tabloul de informatii din hotel)

Contra cost
- masaj
- sauna
- baie de aburi
- baie turceasca
- biliard
- sporturi pe apa la plaja


PENTRU COPII:

- patut pentru bebelusi (gratuit)
- scaune inalte in restaurant (gratuit)
- sectiune la piscina
- mini club (10:00 - 12:00 & 15:00 - 17:00; 15.05 - 15.09; Zi libera – luni;  4 - 12 ani)
- loc de joaca (gratuit)
- programe de animatie


PLAJA:

- plaja publica, cu nisip: umbrele de soare si sezlonguri – contra cost
- la piscina – umbrele de soare si sezlonguri gratuite (in functie de disponibilitate)



   Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzii

Recenzie adaugata cu succes!

Scrie si tu o recenzie!

Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

Mulțumim hello Holidays, mulțumim.doamnei ghid Oana Popescu o personalitate mulțumim domnului șofer,pelerinajul din insula corfu sf spiridon a fost de nota 20,aștept oferte oriunde în lume cu doamna P...

Gabriel Enache, 16.12.2024 Citeste mai mult

Buna ziua.Multumim echipei dumneavoastre(soferi,ghid)care a fost alaturi de noi in pelerinajul de la Sf.Spiridon-Grecia 09-14.12.2024.Sunt niste omeni minunati,am trait o experienta minunata alaturi d...

Harmanescu Mioara, 16.12.2024 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn
Reduceri vacante
Solicita oferta