Cornaro - Split
Split, Croatia
- 5

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Situat in centrul orasului Split, la doar 2 minute de mers pe jos de Palatul lui Diocletian, protejat de UNESCO, Hotelul Cornaro ofera o terasa pe acoperis cu o cada cu hidromasaj si un bar, precum si WiFi gratuit si receptie deschisa non-stop. Oaspetii se pot relaxa pe terasa comuna si in zona de lounge.Toate camerele moderne ale hotelului includ un televizor cu ecran plat si canale prin satelit, aer conditionat, zona de relaxare si minibar. Unele camere dispun de propriul tableta si vedere la oras.
Un mic dejun tip bufet este servit in fiecare dimineata la restaurantul hotelului, iar barul ofera degustari de vinuri croate. Personalul va fi incantat sa va ajute sa organizati o gama variata de activitati in si in jurul orasului, de la tururi ale pub-urilor si tururi pietonale, pana la activitati sportive si excursii.
Muzeul orasului Split se afla la 8 minute de mers pe jos, in timp ce promenada Riva este la aproximativ 400 de metri. Statia de autobuz si portul de feribot se gasesc la aproximativ 600 de metri de Hotelul Cornaro. Aeroportul International Split este situat la 22 km. Serviciul de transfer poate fi aranjat cu hotelul, contra cost.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra