Diana
Eforie Nord, Jud. Constanta, Romania
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Situat pe faleza statiunii Eforie Nord la doar 30 m de mare, hotelul Diana ofer 120 camere duble si 7 family. Hotelul a fost renovat integral in vara anului 2020.Camere: Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat, televizor, minibar, baie cu cabina de dus, si internet wireless
Restaurant:
- micul dejun se serveste in restaurantul hotelului in regim de bufet- optional- pranzul si cina in regim de cont valoric
- restaurant Natalia- a la carte- pranz si cina- deschidere 13.06- inchidere 31.08.2024
- terasa Maria- autoservire- pranz si cina- deschidere 13.06- inchidere 31.08.2024
Servicii gratuite: parcare in limita disponibilitatilor,camera pentru bagaje,serif la receptie.
Gratuit- 2 sezlonguri cu umbrela/camera/zi pe plaja hotelului, incluse in perioada 01.06.2024-31.08.2024.
Animale de companie: Nu se accepta animale de companie!
Atractii in zona: Manastirea ,,Sf. Maria Techirghiol
Info:
- Check-in: 18.00- Check-out: 12.00
Trebuie achitat la receptia hotelului 3 lei/persoana/zi, suma ce reprezinta Taxa de promovare a orasului Eforie Nord in urma hotararii nr 325/17.12.2021 luata de consiliul local al orasului. Copiii sub 14 ani si persoanele cu handicap sunt scutite de la plata.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra