Felicity Hotel (Ag. Pelagia)
Aghia Pelaghia, Creta-Heraklion, Grecia
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Descriere: Felicity Hotel este situat intr-o zona linistita la marginea statiunii Agia Pelagia, la 3 km de cea mai apropiata plaja si la 28 km de aeroportul din capitala Heraklion.Dotari camere: Felicity Hotel detine 93 de unitati de cazare de 3 categorii: camere single, camere duble si camere family. Toate sunt dotate cu aer conditionat, wi-fi, TV satelit, frigider, seif ( 15 euro/sapt), baie cu dus, uscator de par (la cerere), balcon/terasa.
Facilitati hotel: Felicity Hotel ofera clientilor receptie 24 de ore, salon, lift, colt internet, wi-fi gratuit in toate zonele publice, mini market, magazin de suveniruri, 2 piscine exterioare (08:00-20:00), sezlonguri si umbrele gratuite la piscina, terasa, gradina, parcare, doctor la cerere (cu plata), prim ajutor, restaurant principal tip bufet (bucatarie greceasca si internationala), snack bar la piscina, zona cu jocuri (biliard si fotbal - cu plata). Se organizeaza seri cretane si seri muzicale.
Facilitati pentru copii: Felicity Hotel asigura pentru infanti paturi (10 euro/zi), scaune speciale (la cerere), iar pentru copii mai mari loc de joaca si piscina (08:00-20:00).
Clasificarea oficiala: 3*
Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie:
- 0,5 euro/camera/noapte la hotel 1-2*;
- 1,5 euro/camera/noapte la hotel 3*;
- 3 euro/camera/noapte la hotel 4*;
- 4 euro/camera/noapte la hotel 5*;
- 0,5 euro/noapte/apartament sau studio la unitatile de cazare tip apartamente si studiouri.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra