× Hello Holidays

0
0
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
0
0
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
Zile
0
0
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
0
0
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
Ore
0
0
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
0
0
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
Minute
0
0
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
0
0
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
Sec

Cauta vacanta dorita

Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos

Important! Anumite unitati de cazare au un minim de sedere intre 2-7 nopti.
In cazul in care cautarea dvs. nu a generat rezultate va rugam sa o refaceti pe un numar mai mare de nopti.
Camere la cerere - cu reconfirmare in max 48 de ore
Camere disponibile - cu confirmare imediata

Descrierea Hotelului

Profil: Confort

Situare: este amplasat in zona de sud a statiunii Eforie Nord la cateva minute de centrul statiunii, vis a vis de hotel Europa si la circa 100 m de plaja Belona, cu functionare sezoniera.
Info:  Hotelul dispune de spatii de cazare complet renovate, moderne si confortabile.

Camere: Hotelul Felix dispune de 289 camere, respectiv 578 locuri, dispuse parter+4 etaje , in:
- 20 apartamente cu un dormitor
- 117 camere cu pat matrimonial cu grup sanitar propriu
- 152 camere cu doua paturi cu grup sanitar propriu, cu balcon
Toate camerele au mobilier nou si modern, au baie proprie, spatioasa, dotata cu wc, chiuveta, cabina dus. Camerele sunt dotate cu televizor (cablu), frigider, aer conditionat, internet wireless, mobilier si dotari moderne. Se asigura apa calda permanentprin centrala termica proprie. Camerele fara balcon permit instalarea patului suplimentar. Nu se admite cazarea intr-o camera dubla a unui numar mai mare de doua persoane adulte.

Restaurant: Restaurantul Perla Marii - proprietate a societatii, este situat la circa 10 metri fata de hotel Felix. Restaurantul dispune de o capacitate de 700 de locuri in saloane. Masa se serveste la restaurantul propriu in sistem de self serv (autoservire)- micul dejun se serveste in sistem bufet suedez (acesta se serveste incapand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii)
- pranzul/cina se serveste in sistem autoservire cu card valoric

Servicii gratuite: ac, tv, frigider, internet in toate camerele, piscina exterioara si sezlonguri in limita disponibilitatii, parcare pazita  si supravegheata video (in limita locurilor disponibile), locuri de joaca pentru copii (piscina si restaurant), informatii turistice, pastrarea obiectelor de valoare, trezirea turistilor la cerere, primirea si transmiterea mesajelor si corespondentei pentru turisti, informatii privind orarul mijlocaelor de transport.

Facilitati copii: Un copil cu varsta de 0-7.99 ani este gratuit in camera cu parintii fara pat suplimentar, la solicitarea unui pat suplimentar se achita 50% din valoarea unui loc de cazare cu mic dejun. Al coilea copil cu varsta de 0-7.99 ani achita obligatoriu pat suplimentar, 50% din valoarea unui loc de cazare cu mic dejun. Un copil de 8-17.99 ani achita obligatoriu pat suplimentar, 75% din valoarea unui loc de cazare cu mic dejun.In apartament facilitatile pentru copii sunt aceleasi ca in camera dubla. Al treilea adult in apartament achita integral un loc de cazare cu mic dejun si contravaloarea meselor aferente perioadei de cazare. Orice persoana peste 18 ani este considerata adult.Turistii sunt obligati sa certifice varsta copiilor printr-un act de identitate la check in.

Servicii cu plata: 
- hotel Felix este dotat cu spalatorie automata proprie
- sala de conferintedotata pentru a asigura orice eveniment de succes

Accesul cu animale: Nu este permis accesul cu animale de companie

Alte info:
- ziua hoteliera incepe la ora 18.00 (ora de la care camera poate fi ocupata/check-in). Ziua hoteliera se termina la ora 12.00 (ora la care trebuie eliberata camera/check-out)
- accesul la serviciile gratuite este permis numai clinetilor hotelului
- nu este permis accesul in hotel sau restaurant cu alimente si bauturi din exterior. Produsele oferite la mic dejun, dejun, pranz si cina se vor consuma doar in interiorul restaurantului pe parcursul desfasurarii mesei.
- alocarea camerei se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta pe un anumit etaj, camerele alaturate sau situarea intr-un anumit sector. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibiitatilor, fiind exclusa insa garantarea.- cazarea se va face in baza prezentarii voucherului emis de agentie, a unui act de identitate si a completarii fisei de turist la receptie, dar nu inainte de ora 15.00 (daca sunt camere diponibile)
- 1 adult care ocupa o camera dubla in regim single va beneficia de 15% reducere din tariful camerei duble standard sau duble twin. Camerele single se pot valorifica numai pentru perioadele iunie si septembrie, cu acceptul prestatorului.
- spatiul maxim de paturi suplimentare este de unul

Atractii in zona: prin amplasamentul pe care hotelul il are, se pot desfasura diverse activitati:
- plaja se afla la circa 6-7 minute de mers pe jos. Aceasta este larga, nisipoase si cu intrare lina in mare.
- terasele, gradinile, parcul de distractii, teatrul de vara se afla la circa 4-6 minute de mers pe jos
- se ajunge usor (circa 2-3 minute) la Baile Reci de namol
- se poate imbina turismul recreativ cu cel balnear
- in 2-3 minute se ajunge la baza de tratament balnear Traian

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.

Recenzii

Recenzie adaugata cu succes!

Scrie si tu o recenzie!

Pentru a adauga o recentie trebuie sa intri in contul tau! Acceseaza butonul de mai jos pentru a intra in cont!
Intra in cont!
 
Zeci de mii de TURISTI FERICITI
CALITATEA ne defineste
SIGURANTA e prioritatea noastra
TARIFELE ne recomanda

ABONEAZA-TE
si fii la curent cu cele mai mari REDUCERI!

CE ZIC CLIENTII NOSTRI

Mulțumim hello Holidays, mulțumim.doamnei ghid Oana Popescu o personalitate mulțumim domnului șofer,pelerinajul din insula corfu sf spiridon a fost de nota 20,aștept oferte oriunde în lume cu doamna P...

Gabriel Enache, 16.12.2024 Citeste mai mult

intra in comunitatea noastra

Facebook Instagram YouTube TikTok LinkedIn
Reduceri vacante
Solicita oferta