GRAND HOTEL
Brasov, Jud. Brasov, Romania
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Grand Hotel este situat in depresiunea Brasovului, in orasul de la poalele Tampei. Hotelul dispune de 17 camere duble, 2 single si un apartament. Facilitati hotel: receptie non-stop, restaurant, bar, terasa, gradina, seif, lift, aer conditionat, sistem central de incalzire, camera de bagaje, check-in/check-out express, piscina exterioara, prosoape de plaja/piscina, umbrele de plaja, sezlonguri sau paturi de plaja, sala de fitness, masaj (cost suplimentar), sauna (cost suplimentar), fax/copiator (cost suplimentar), sala de conferinte si evenimente (cost suplimentar), drumetii (in afara locatiei), darts (cost suplimentar), biliard (cost suplimentar), hotel pentru nefumatori, zona pentru fumatori, camere pentru nefumatori, camere de familie, camere izolate fonic, facilitati pentru persoanele cu mobilitate redusa, menaj zilnic, room service, aparat pentru lustruit pantofi, serviciu de calcatorie (cost suplimentar), spalatorie (cost suplimentar), internet wireless gratuit, parcare gratuita. Facilitati camere: acces cu cartela magnetica, baie cu dus, uscator de par, halat si papuci, espressor pentru cafea si ceai, televiziune prin cablu/satelit, telefon, miniar, seif, balcon, internet wireless.Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra