Grand Hotel Caraiman cm
Neptun, Jud. Constanta, Romania
- 4

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Grand Hotel Caraiman, situat in centrul statiunii Neptun, la aproximativ 700 m fata de principala plaja aaaLa Steaguriaa si aproximativ 1 km fata de gara statiunii, a reintrat in circuitul pietei de turism din Romania sub forma unui nou concept a un resort de 4* renovat in anul 2021.Hotelul este un concept potrivit atat pentru cupluri ce doresc o atmosfera romantica, pentru familiile cu copii de toate varstele sau pentru grupuri de prieteni dornici de relaxare si distractie. Grand Hotel Caraiman, este o structura formata din 3 corpuri de cladiri interconectate, ce insumeaza 240 spatii de cazare, 1 restaurant principal GRAND, care deserveste serviciile de masa incluse in pachetele de servicii, 1 restaurant terasa in aer liber cu specific grecesc ATHENA by GHC, terasa interioara cu zona de relaxare, sezlonguri si 2 piscine pentru adulti/copii, loc de joaca exterior, parcare proprie gratuita in limita a 100 de locuri, situata in partea din spatele complexului.
Oferta RUSALII include: cazare cu demipensiune, acces la piscinele din cadrul complexului (umbrele si sezlonguri in limita disponibilitatii), parcare gratuita (in limita disponibilitatii), acces la locul de joaca pentru copii, internet wi-fi, animatie.
Transfer cu carturile GHC la plaja La Steaguri.
Servicii de masa: Demipensiune - bufet suedez - mic dejun (7.30 a 10.00) si cina (19.00-21.00), sunt incluse bauturi non alcoolice: apa, racoritoare la dozator, ceai, cafea, cappucino) si bauturi alcoolice (bere la draft si vin alb/rosu/rose la dozator). Bauturile sunt disponibile doar in restaurant, in timpul servirii meselor.
Camere:
Vacanta inseamna relaxare! De la somnul odihnitor dupa o zi de plaja sau o noapte de distractie, pana la admirarea rasaritului sau apusului de pe balconul camerei, la Grand Hotel Caraiman clientii au parte de confortul unei camere cu un design special gandit, pentru a le crea cele mai frumoase amintiri.
- camerele duble decorate cu mobilier in stil clasic si o suprafata de 17 mp sunt impartite in 2 zone specifice. Zona de dormit si terasa cu vedere la piscina sau cu vedere la statiune. Camerele au mocheta in culori calde, marine si sunt dotate cu pat matrimonial, noptiere si suport bagaje. Balconul este dotata cu masuta, scaune si scrumiera.Capacitatea unei camere duble permite gazduirea a maxim 4 persoane, 2 adulti si 2 copii;
- apartamente Pentru ca meritati o vacanta fara griji in care sa beneficiati de tot confortul si flexibilitatea, am gandit si spatii de cazare pentru familii numeroase.
Apartamentele pastreaza acelasi aer proaspat marin care imbina elemente de mobilier clasic cu dotari de ultima generatie si contribuie la tot confortul de 4 stele de care veti avea parte in vacanta dumneavoastra la Grand Hotel Caraiman.
Apartamentul King, cu o suprafata generoasa de 36mp este impartit in 3 zone specifice. Dormitor, living open space si terasa cu vedere la zona de piscine si curtea interioara a resortului.
Dormitorul este mochetat, dotat cu pat matrimonial (160*200 cm ), noptiere, televizor LCD, aer conditionat.
Livingul spatios poate fi utilizat atat ca zona de relaxare precum si ca zona de dormit. Canapeaua extensibila si foarte comoda poate fi utilizata de 2 persoane. Si aici exista TV si AC.
Terasa spatioasa a apartamentului este dotata cu masuta, 2 scaune si 2 sezlonguri. De aici, exista acces direct(iesire) la terasa exterioara si zona de piscine.
Capacitatea unui apartament permite gazduirea a maxim 4 persoane, 2 adulti, 3 adulti sau 3 adulti si un copil.
Facilitatile tuturor spatiilor de cazare Conexiune de internet WI-FI // Control independent aer conditionat // Televiziune digitala // Internet Wireless// Minibar // Paturi spatioase, cu saltele confortabile // Acces in camera cu card margnetic;
Fiecare camera are baie cu cabina de dus si toate dotarile necesare: cosmetice// feon//prosoape// halat// papuci de unica folosinta;
Restaurante si baruri:
La Grand Hotel Caraiman, va invitam sa aveti parte de experiente culinare deosebite, desavarsite de un decor creat sa va aduca in lumea GRAND, unica si exceptionala.
PREPARATELE DELICIOASE va vor oferi un rasfat culinar deosebit din bucataria internationala dar si traditionala, iar calitatea produselor, gustul si servirea, asigura revenirea clientilor cu orice ocazie.
- Restaurantul principal GRAND, deserveste servirea meselor incluse in pachetele turistice, micul dejun, pranzul sau cina, tip bufet.
- Athena Greek Taverna by GHC, simte aerul cald si primitor al Greciei! Traieste o experienta autentica greceasca la restaurantul- terasa in aer liber si alege din delicatesele noastre.
- Lobby Bar si Pool Bar, bucura-ti simturile si relaxeaza-te alaturi de coktailuri pline de aroma si culoare! Savurati cateva momente de liniste la barul sau terasa hotelului cu o gama variata de bauturi si snacks-uri intr-un ambient placut si relaxant.
Regimul de masa al resortului:
Pachetul All Inclusive la Grand Hotel Caraiman Neptun cuprinde: mic-dejun (07.30-10.00), pranz (12.30-14.30), cina (19.00-21.00), toate servite sub forma de bufet, bauturi in timpul servirii meselor (In incinta restaurant GRAND), acces gratuit la piscine (08.00-20.00), umbrele si sezlonguri la piscine in limita disponibilitatilor, parcare gratuita in limita disponibilitatilor, animatie si acces gratuit la locul de joaca exterior pentru copii, internet wireless gratuit in tot complexul. NOU Transfer la plaja , Zona La Steaguri cu carturile GHC.
Bauturi incluse pe tot parcursul zilei (in restaurant in timpul servirii meselor si la pool bar (8:00 a 22:00): sucuri acidulate/neacidulate la draft, ceai, cafea, apa plata/carbogazificata, vin la pahar alb/rose/rosu, bere la draft, sortimente cocktailuri.
*In prima zi de cazare a prima masa va fi pranzul, iar in ziua plecarii, ultima masa va fi micul dejun.
Turistii sunt obligati sa poarte bratara pe care o primesc la cazare pe toata perioada sejurului.
Produsele oferite la mic dejun, gustari, pranz si cina se vor consuma doar in incinta restaurantului GRAND, pe parcursul desfasurarii meselor.
Nu este permis accesul in complex cu animale de companie.
Nu este permisa folosirea prosoapelor din camera la piscinele complexului.
Nu este permis accesul si consumul de bauturi / produse alimentare din afara unitatii
Nu este permisa folosirea prosoapelor din camera la piscinele complexului si blocarea sezlongurilor cu obiecte personale.
Piscina si terasa:
Cei cu adevarat pasionati de apa, dornici sa se bucure de placerea inotului, si nu numai, se pot relaxa la zona de piscine in aer liber a hotelului. Pentru oaspetii cazati la Grand Hotel Caraiman, accesul la piscina este gratuit, intre orele de functionare a acesteia 8am-8pm
- Piscina adulti (suprafata 320mp si adancime 1.5 m). Decorata intr-un stil exotic, intr-un cadru ce domina splendida priveliste a Neptunului, este la dispozitia clientilor, odata ce razele soarelui incep sa straluceasca.
- Piscina copii (suprafata 140 mp si adancime de 0.75m). Are un design futurist si pune la dispozitia celor mici jucarii gonflabile de apa, in limita disponibilitatii.
Prin amplasare si amenajare, piscina exterioara ofera cea mai facila si relaxanta experienta cu efecte benefice asupra corpului.
Pe cele doua terase exterioare sunt disponibile sezlonguri confortabile si prosoape de piscina, masute si umbrele, in limita disponibilitatii.
Loc de joaca:
Tobogane gonflabile, animatori care sa-i tina ocupati pe cei mici, un spatiu de joaca pe categorii de varsta si o zona de face-painting.
Taxele locale se achita la receptie.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra