HOTEL EDMOND.
Eforie Sud, Jud. Constanta, Romania
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
INFORMATII GENERALEHotelul Edmond din Eforie Sud se afla la doar 50 de metri de plaja si dispune de una din cele mai moderne baze de recuperare si tratament din tara datorita dotarilor ultraperformante, de ultima generatie unde procedurile clasice de fizioterapie se imbina cu proceduri moderne pentru tratarea unei largi patologii.
FACILITATI UNITATE
Hotelul Edmond ofera diverse tipuri de camere si apartamente, restaurant si terasa la parterul hotelului, o sala de conferinte de 60 de persoane, bar si parcare proprie, supravegheata, Wi-fi Gratuit. Piscina complexului este dotata cu instalatie de filtrare si incalzire a apei.
Hotelul accepta animale de companie de talie mica - 30 lei/zi.
DESCRIERE CAMERE
Hotelul Edmond ofera diverse tipuri de camere si apartamente, dotate cu mobilier modern, aer conditionat, baie proprie cu cadita si dus, terasa, televiziune prin cablu, frigider-minibar, cu geamurile izolate termic si fonic.
Dubla Standard: 2 paturi twin, 19 mp, aer conditionat, TV, frigider, wifi, baie proprie, balcon, masa si scaune pentru balcon. Camerele au vedere mare/ vedere piscina.
Dubla Superior: dispune de un pat matrimonial si de o canapea extensibila (de 2 locuri ). Camera de aproximativ 26 mp, aer conditionat, TV, frigider, wifi, baie proprie, balcon, masa si scaune pentru balcon. Camerele au vedere la piscina si la mare.
Apartamentul Standard: 1 dormitor cu pat matrimonial, living cu canapea extensibila (de 2 locuri). Camera de aproximativ 50 mp, aer conditionat, TV, frigider, wifi, baie proprie, terasa cu vedere la mare, cu scaune si masa.
Apartamentul Premium: 2 dormitoare cu pat matrimonial, doua bai si living cu canapea extensibila (de 2 locuri). Camera de aproximativ 50 mp, aer conditionat, TV, frigider, wifi, baie proprie, terasa cu vedere la mare, cu scaune si masa.
LOCALIZARE
Hotelul este situat in partea de nord a statiunii, la circa 80 m de plaja.
SERVICII MASA
MD - mic dejun bufet suedez la Restaurant Edmond, pentru cei cazati la Edmond (cafea/ceai/lapte/apa)
DP - mic dejun si cina bufet suedez la Restaurant Cosmos (bauturi racoritoare/ apa / bere draft, vin alb/ roze/ rosu draft).
ALL - mic dejun, pranz si cina bufet suedez la Restaurant Cosmos (bauturi racoritoare/apa / bere draft, vin alb/ roze/ rosu draft).
Mic Dejun (08:00 - 09:30) - include diferite tipuri de omleta, branzeturi, mezeluri, legume, cereale, dulciuri;).
Pranz (12:30 - 14:30) - include supe, ciorbe, mancare gatita, garnituri, salate, legume, deserturi;
Cina (18:30 - 20:30) - include mancare gatita, gratar, pizza, paste, garnituri, salate, legume, deserturi; Bunatati de Marea Neagra
+ Beneficii All Inclusive:
Spritz Snacks - (14:00 - 18:00) - Piscina Edmond (09 iun - 02 sept) sau Restaurant Cosmos (27 Apr - 08 iun; 3 sept - 30 oct); -
focaccia, inghetata, snacks-uri, Spritz, (bauturi racoritoare/ apa / bere draft, vin alb/ roze/ rosu draft)
- Acces Gratuit la billiard Edmond si la zona fitness Cosmos;
Sejurul Incepe cu Cina si se termina cu Pranzul.
In lunile Aprilie, Mai, Septembrie, Octombrie mesele se vor servi in regim buffet suedez (pentru un minim de 30 de personae) sau
meniu fix (sub 30 de persoane).
Toate bauturile imbuteliate sunt contra cost.
FACILITATI COPII (in camera cu 2 adulti):
Copiii 0-2.99 ani - beneficiaza de gratuitate la cazare si masa.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra