Hotel La Casa Nord
Bucuresti, Romania
- 2

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Hotel La Casa are o pozitie privilegiata, in partea de Nord a Bucurestiului, cu acces facil la mijloace de transport in comun - la 700 metrii este statia de metrou Jiului, aflandu-se la 10 minute cu masina de centrul expozitional RomExpo. Oaspetii La Casa pot accesa rapid cele mai importante puncte de interes din capitala. Aeroportul Otopeni se afla la doar 10 minute cu masina, iar centrul orasului si Gara de Nord sunt la 15 minute cu masina. Aproape de hotel se afla Parcul Bazilescu, o benzinarie, magazine si restaurante. Hotel La Casa este un hotel de 2 stele cu 18 camere primitoare, renovate, o parte dintre ele avand balcon. Toate camerele hotelului dispun de aer conditionat, baie proprie cu cabina de dus, incalzire centrala, televizor LCD si cablu TV. Hotelul ofera gratuit oaspetilor sai apa plata si produse cosmetice. Zilnic in salonul de mic dejun al hotelului se serveste un mic dejun clasic romanesc. Hotel La Casa pune la dispozitia oaspetilor sai o sala de conferinte, un mini-market si un bancomat. Accesul la internet Wi-Fi este disponibil gratuit în tot hotelul. Hotel La Casa pune la dispozitia oaspetilor sai un numar limitat de locuri de parcare supravegheate si gratuite in curtea hotelului.Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra