HOTEL NOVI
Herceg Novi, Muntenegru
- 3

Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare
Hotelul Novi este situat langa faimosul centru de sanatate din Igalo, la o distanta 25 km de Dubrovnik si aproximativ 35 km de aeroportul din Tivat.
Foarte aproape de hotel se afla zona de shopping, restaurante, cluburi de noapte si faimoasa arie de promenada de 7 km de-a lungul orasului Herceg Novi.
Facilitati hotel
Hotelul dispune de receptie, restaurant cu terasa, Wi-Fi gratuit in zonele publice, servicii pentru persoane cu disabilitati, parcare.
In apropierea hotelului se afla un teren de fotbal, teren de tenis, basket, sala de sport, piscina interioara, piscina in aer liber si bazin de inot.
Facilitati camere
Novi Hotel dispune de 28 de camere duble si 2 apartamente.
Camerele duble (14 cu pat matrimonial si 14 cu 2 paturi), sunt dotate cu mini bar, TV, internet, aer conditionat, balcon, baie proprie.
Cele 28 de camere duble au o suprafata de aproximativ 25 m2.
Apartamentele au aproximativ 45 m2 (capacitate maxima este de 4 persoane) si sunt dotate cu chicineta, mini bar, TV, internet si baie cu dus.
La cerere, se poate pune la dispozitia turistilor patut pentru infanti, fier de calcat, spalatorie si servicii pentru persoane cu disabilitati.
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!




CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra