Complex Hotelier Balneo Spa Sirena Saturn
Saturn, Jud. Constanta, Romania
- 3
Cauta vacanta dorita
Alege vacanta dorita completand campurile de mai jos
Descrierea Hotelului
Localizare: Hotel Sirena 3*** este situat in partea nordica a statiunii, la intrarea in Saturn dinspre Venus si se invecineaza cu hotelurile Hora si Balada.
Dotari generale: Restaurant, baza de tratament, bar de zi, terasa, doua ascensoare, terasa de vara, parcare.
Dotari camere: Hotelul dispune de camere duble , dotate cu aer conditionat, TV, minibar, baie cu dus, uscator de par si obiecte de toaleta, seif, plase de tantari, balcon.
Camerele duble pot fi cu pat matrimonial (152 camere) sau cu 2 paturi twin (117 camere). Suprafata: 18 mp.
Repartizarea camerelor duble se face de catre Receptie, in functie de disponibilitatea la momentul cazarii.
Camerele single (18 mp) - diferenta dintre camera single si cea dubl este doar de masa, camera fiind aceeasi.
Apartamentele (13 apartamente) sunt formate din dormitor cu pat matrimonial si living spatios dotat cu canapea extensibila. Au in dotare frigider si sunt dispuse cate unul pe fiecare etaj, pozitionate pe colt, cu vedere laterala la mare. Suprafata: 36 mp.
Hotelul detine o baza de tratament proprie, iar la 20 de metri de el se afla Aqua Parc Balada.
Serviciile de masa : Se acorda in restaurantul Sirena categoria 3 stele- mic dejun - se serveste sub forma de bufet suedez
- demipensiune - mic dejun si pranz/cina se servesc sub forma de bufet suedez, include si bauturi alcoolice (vodca, vin alb/rsu/rose, bere la draft) si bauturi non-alcoolice (sucuri la dozator din gama Pepsi, apa, ceai, cafea) in timpul meselor.
- All Inclusive - include toate cele 3 mese in sistem bufet suedez si bauturi alcoolice (vodca, vin alb/rsu/rose, bere la draft) si bauturi non-alcoolice (sucuri la dozator din gama Pepsi, apa, ceai, cafea) pe tot parcursul zilei.
Pachetul cu All Inclusive cuprinde si: cine tematice, parcare gratuita in limita disponibilitatii, entertainment si muzica live in timpul cinei, program de animatie pentru copii, loc de joaca exterior pentru copii.
Servicii incluse: program de seara cu muzica live pentru adulti, jocuri divertisment (sah, table, rummy, carti de joc, tenis de masa), comanda taxi, wireless internet doar in lobby si receptie, comanda taxi, informatii turistice.
Hotelul nu accepta animale de companie.
Alte servicii:
Parcare contra cost -25 lei/zi/autoturism in limita locurilor disponibile si se achita la receptia hotelului;
Tratament: Se poate asigura optional in baza de tratament.
Tratamentul se efectueaza in cursul saptamanii de luni pana vineri.
.Facilitati pentru copii:
- 2 adulti + 1 copil 0 -7,99 ani - copilul beneficiaza de gratuitate la cazare si si masa;
- 2 adulti + 2 copii 0 -7,99 ani - primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, al 2-lea copil achita 140 de lei/zi pentru pat suplimentar si masa;
- 2 adulti + 1 copil 8 -13,99 ani - copilul achita 140 de lei/zi pentru pat suplimentar si masa;
- 2 adulti + 1 copil 0 -7,99 ani + 1 copil 8-13,99 ani - primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, al 2-lea copil achita 140 de lei/zi pentru pat suplimentar si masa;
- 2 adulti + 1 copil 14 -17,99 ani - copilul achita 240 de lei/zi pentru pat suplimentar si masa;
- 2 adulti + 1 copil 0-7,99 ani + 1 copil 14-17,99 ani - primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, al 2-lea copil achita 240 de lei/zi pentru pat suplimentar si masa;
Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.
Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.
Recenzii
Scrie si tu o recenzie!
CE ZIC CLIENTII NOSTRI
intra in comunitatea noastra




